Nový Quest Mod Paladins of Faerun

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jab »

BGslayer píše:Ale o screenech sem to nevěděl... To se přiznávám, ale pokuď vím co sem hrál všechny ty mody, hodně jich používá portéty, které jsou asi tak na 6 web stránkách... Takže je pravda že by s tím moh bejt problém? s portréty? Samozřejmě si už nepamatuju kde sem je sehnal, takže nevím jak bych se jich ptal... Poradí někdo kromě kritického MCZ?
Můžete použít třebas nějaké z Nwn, Iwd a podobných her (Infinity Engine), za to vás nikdo trestat nebude (ať už za portréty nebo cokoliv jiného). Jináč používejte spíš ty věci, kde znáte autora, jehož se můžete optat na povolení.
Holt internet není jedna velká šťastná rodina. Ale zrovna co se týče těch portrétů, tak tam asi stačí nějaká základní opatrnost. Tj. nepoužívejte ty, které jsou v jiných modech.
Vždycky je lepší se zeptat tvůrce na svolení a pak ho uvést v readme (v poděkování). Tohle prospěje vám i jemu.
MCZ je sice kritický ale naprosto oprávněně, byl jen první, kdo vám to na rovinu řekl. ;-) Anžto chcete jít se svým modem "do světa", je třeba, abyste tím více dodržovali jistá pravidla. Ujišťuji tě, že moddeři naprosto nesnášejí, když je jejich dílo použito v cizým modu bez povolení.
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Jab píše:
BGslayer píše:Ale o screenech sem to nevěděl... To se přiznávám, ale pokuď vím co sem hrál všechny ty mody, hodně jich používá portéty, které jsou asi tak na 6 web stránkách... Takže je pravda že by s tím moh bejt problém? s portréty? Samozřejmě si už nepamatuju kde sem je sehnal, takže nevím jak bych se jich ptal... Poradí někdo kromě kritického MCZ?
Můžete použít třebas nějaké z Nwn, Iwd a podobných her (Infinity Engine), za to vás nikdo trestat nebude (ať už za portréty nebo cokoliv jiného). Jináč používejte spíš ty věci, kde znáte autora, jehož se můžete optat na povolení.
Holt internet není jedna velká šťastná rodina. Ale zrovna co se týče těch portrétů, tak tam asi stačí nějaká základní opatrnost. Tj. nepoužívejte ty, které jsou v jiných modech.
Vždycky je lepší se zeptat tvůrce na svolení a pak ho uvést v readme (v poděkování). Tohle prospěje vám i jemu.
MCZ je sice kritický ale naprosto oprávněně, byl jen první, kdo vám to na rovinu řekl. ;-) Anžto chcete jít se svým modem "do světa", je třeba, abyste tím více dodržovali jistá pravidla. Ujišťuji tě, že moddeři naprosto nesnášejí, když je jejich dílo použito v cizým modu bez povolení.
No jasně chápu - já vim že se musím ptát na povolení ale když v menu nebo kdekoliv bude napsaný poděkování tomu autorovi tak sme mysleli ze jak rikas mu to jenom prospeje... :-) Okej něco s tím uděláme zas takovej problém to není... Ostatní je z IWD 2 a PST atd... takze to by neměl být problém... Dík
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

BGslayer: je to otázka korektnosti a etiky - fakt, že když použiješ něčí dílo, uvedeš autora v readme, tě ničím neospravedlňuje, protože nejdůležitější je vůbec vědět, zda si autor vůbec přeje, aby jeho práce byla používaná jinde.

Pokud tedy autor nemá u svého modu výslovně uvedené, že lze jeho součásti volně šířit a používat, pak je třeba se předem optat vždy.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Okej dik za informace ale mi to stejnak asi změníme... Ale s těma portrétama to bude horší... To už asi nepude moc změnit... :-?

Tohle mi napsali na blackwyrmlair:
Sir-Kill píše:I do not think that Chevar would mind. that is why he put it up.
Dívali ste se na ty ukázky těch novejch Areas? Líbí se vám těch prvních 5?
Jen abych věděl...
Uživatelský avatar
Asgard
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 6.2.2006 10:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Asgard »

Lidi, pokud ještě scháníte někoho, kdo by chtěl pomoct s tím módem, tak já bych mohl, mám sice zkušenosti s BGII - hlavne s vedlejšíma questama (dojete min. 20x).. ale nemam zkusenosti s módama....
zzzz...kill all humans... kill all humans...Must kill all humans...(waking up)...I was having the most wonderful dream... I think you were in it
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Asgard píše:Lidi, pokud ještě scháníte někoho, kdo by chtěl pomoct s tím módem, tak já bych mohl, mám sice zkušenosti s BGII - hlavne s vedlejšíma questama (dojete min. 20x).. ale nemam zkusenosti s módama....
Co by si byl schopen dělat?? Hlavně sháníme někoho kdo to umí s kits!
Uživatelský avatar
Tokkar
Dabus
Příspěvky: 1737
Registrován: 26.9.2005 11:28
Bydliště: cerna O.....a cerna

Příspěvek od Tokkar »

JAk si vedete BGslayere?
The Oldest King's Knight At Realm is like a shadow on Sigil's street at moonless night.
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Tokkar píše:JAk si vedete BGslayere?
No měli jsme menší zádrhel, ale teď už to zase valí, grafika je už hotová, questy skoro taky, zbývají ješte ty mini questy, musím udělat ikonky na mapu, předělat předměty z papíru do hry... Pak všechno zkontrolovat ale stejnak tam určitě zapomenu nějakou chybu... A bude to hotový, asi tak
Uživatelský avatar
Asgard
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 6.2.2006 10:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Asgard »

Kits neumim....leda alfa testera...nebo mě něco naučit...

MSN : asgard@seznam.cz
ICQ : 176907577
zzzz...kill all humans... kill all humans...Must kill all humans...(waking up)...I was having the most wonderful dream... I think you were in it
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Hele potřebuju pomoct, dělám dialogy přes DLTCEP: chci dát do podmínky že když zabiju např. vůdce orků Dead("ORCMOD") pak se mnou ta osoba začne mluvit, jenže ono to píše že to nefunguje ale přitom podmínka je správná, nevíte kde je chyba?
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

píše mi to tuhle chybu:

Incorrect variable: GLOBALsprite_is_deadlwsemod (block #0:Dead(S:Name*)(81))
Top level condition was: Dead("LWSEMOD")
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

BGslayer píše:Hele potřebuju pomoct, dělám dialogy přes DLTCEP: chci dát do podmínky že když zabiju např. vůdce orků Dead("ORCMOD") pak se mnou ta osoba začne mluvit, jenže ono to píše že to nefunguje ale přitom podmínka je správná, nevíte kde je chyba?

píše mi to tuhle chybu:

Incorrect variable: GLOBALsprite_is_deadlwsemod (block #0:Dead(S:Name*)(81))
Top level condition was: Dead("LWSEMOD")
Zkoušel jsi to přímo ve hře? Mám totiž pocit, že tohle je "bug" v DLTCEP. Už si nevzpomenu, v čem (možná striktní požadavek na osmiznakovost proměnných či co... což by hrálo akorát do této situace, kdy trigger Dead() v podstatě volá trigger Global() na sprite_is_deadXXXXXX proměnné, které jsou vdžy dlouhými cancoury) ), ale tohle hlásí DLTCEP velmi často a ve hře to problém nedělá. I když je divné, že píšeš, že to někdy tuhle chybu hází a někdy ne...

Pokud ti to nebude fungovat ve hře, pak teprve hledej chybu. Zkrontroluj, zda jsi se neupsal v death variable (scripting name) .cre a zda ti teda lícuje s tím, co píšeš do Dead()...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Čau lidi, nemáte nějakej nápad na Quest, který byste rádi videli v našem módu PoF? Pokuď máte nápad pošlete mi ho na můj mail : slayer007@centrum.cz
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Nevíte někdo co musím všechno udělat, když chci začínat někde jinde, třeba v tomto případě v Letohradu?
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Jestli myslíš, kde hráč začíná hru, pak k tomu jsou
STARTARE.2da - obsahuje kód are, kde má hra začít a polohu obrazu v oblasti
a STARTPOS.2da - určuje polohu jednotlivých postav

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“