Menší problém

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Odpovědět
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Menší problém

Příspěvek od BGslayer »

Zdravim.

NEvíte někdo co může způsobovat, že červené pole ( neidentifikovaný předmět ) zakrývající předmět v inventáři, je posunuté? Používám IWD 2 grafiku.

Tady je Screen - všimněte si jak to červené je posunute, ale identifikovaný předmět už je vpořádku.

http://pof.sigil.cz/images/screenshots/a.jpg

Díky za pomoc.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

BGSlayer: nemáš .bam té ikony příliš široký, tj. že z nějakého důvodu přečuhuje (či naopak nepřečuhuje, záleží, jak se to vezme) příliš doleva a nahoru? tj. pole "position" a jejich nastavení v .bamu...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Vlasák: Díky
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Vlasák: Tak jsem zkoušel všechno možný a stále nic. Ten předmět v inventáři je správně, jen to červené pole je mimo! a dělá to u všech předmětů.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

BGSlayer: můžeš poslat screen, jak to vypadá te
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Vlasák: JAk můžeš vidět červené i modré pole je mimo, samotný předmět je správně.

http://pof.sigil.cz/images/screenshots/d.jpg
Uživatelský avatar
Bhaall
Sigilan
Příspěvky: 547
Registrován: 29.9.2005 1:19
Bydliště: Šedozem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bhaall »

No aji ten nadpis "Rychlé Předměty" je nějakej posunutej... :-?
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

BGSlayer: v BG2 používáš grafiku GUI z IWD, ok? Možná je tam problém v tom, že políčka pro předměty v IWD grafice (tj. "podkladová grafika") jsou trochu užší, nebo posunuté, než jak je namapované v BG2, a proto se to může takhle přečuhovat. Musel by ses podívat do .chu souborů a s těmi si zkusit pohrát. Ale to je spíš spekulace, i když by se to tam promítnout mohlo.

je to guiinv.chu, panel 2 a tam si pohrát s rozmístěním a šířkou těch elementů. Nejlépe si odvodit vzájemné vazby mezi bamy v bg2 a bg2 guinv.chu (zda odpovídá sířka elementu a bamu, odsazení toho rozmístění, posunutí v řadě stejných elementů atp.) a totéž mezi iwd verzemi souborů. Tím zkontrolovat, zda to sedí na iwd grafiku v mapování bg2 a případně zaexperimentovat s nastavením odsazení a posunutí či šířky v tom .chu.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

Nemůže být chyba v STONSLOT.bam (to sou ty políčka v inv)? Protože jsem přepsal originální s tím z IWD 1?

EDIT: TAk jsem to všechno zkusil, posunují se předměty ale né to červené nebo modré pole, to zůstává nezměněné!!! Nemá to pole taky nějaký svuj .bam soubor?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

To je právě možné - stonslot.bam, což je právě použité v chu, může mít jinou šířku v iwd a bg2, což pak přináší i nutnost jiných posunů rozložení na obrazovce - protože podklad iwd může počítat se šířkou stonslot z iwd.

To, kde má hra co zobrazovat, ví z .chu souborů - pokud je podkladová grafika nějak posunutá hra to samozřejmě nereflektuje jen tak sama od sebe tím, že grafika podkladu je jinak - je nutné to tam specifikovat právě pomocí .chu mapování.

Problém je možná v tomhle, ale jistý si nejsem. Mám i pocit, že se to někde někdy řešilo, ale nevzpomínám si... zkus pohledat... ale nejprve zaexperimentoval s těmi .chu.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
BGslayer
Dabus
Příspěvky: 283
Registrován: 12.12.2005 20:17
Bydliště: Neverwinter

Příspěvek od BGslayer »

PROBLÉM VYŘEŠEN

Problém byl v STORTINT(1-4).BAM, byla tam nastavena velikost na 38X38 a musí se to předělat na 42x42 :)

Díky za rady, Vlasáku.
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Tak super :-P
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“