Menší problém
Moderátor: Razfallow
Menší problém
Zdravim.
NEvíte někdo co může způsobovat, že červené pole ( neidentifikovaný předmět ) zakrývající předmět v inventáři, je posunuté? Používám IWD 2 grafiku.
Tady je Screen - všimněte si jak to červené je posunute, ale identifikovaný předmět už je vpořádku.
http://pof.sigil.cz/images/screenshots/a.jpg
Díky za pomoc.
NEvíte někdo co může způsobovat, že červené pole ( neidentifikovaný předmět ) zakrývající předmět v inventáři, je posunuté? Používám IWD 2 grafiku.
Tady je Screen - všimněte si jak to červené je posunute, ale identifikovaný předmět už je vpořádku.
http://pof.sigil.cz/images/screenshots/a.jpg
Díky za pomoc.
Vlasák: JAk můžeš vidět červené i modré pole je mimo, samotný předmět je správně.
http://pof.sigil.cz/images/screenshots/d.jpg
http://pof.sigil.cz/images/screenshots/d.jpg
BGSlayer: v BG2 používáš grafiku GUI z IWD, ok? Možná je tam problém v tom, že políčka pro předměty v IWD grafice (tj. "podkladová grafika") jsou trochu užší, nebo posunuté, než jak je namapované v BG2, a proto se to může takhle přečuhovat. Musel by ses podívat do .chu souborů a s těmi si zkusit pohrát. Ale to je spíš spekulace, i když by se to tam promítnout mohlo.
je to guiinv.chu, panel 2 a tam si pohrát s rozmístěním a šířkou těch elementů. Nejlépe si odvodit vzájemné vazby mezi bamy v bg2 a bg2 guinv.chu (zda odpovídá sířka elementu a bamu, odsazení toho rozmístění, posunutí v řadě stejných elementů atp.) a totéž mezi iwd verzemi souborů. Tím zkontrolovat, zda to sedí na iwd grafiku v mapování bg2 a případně zaexperimentovat s nastavením odsazení a posunutí či šířky v tom .chu.
je to guiinv.chu, panel 2 a tam si pohrát s rozmístěním a šířkou těch elementů. Nejlépe si odvodit vzájemné vazby mezi bamy v bg2 a bg2 guinv.chu (zda odpovídá sířka elementu a bamu, odsazení toho rozmístění, posunutí v řadě stejných elementů atp.) a totéž mezi iwd verzemi souborů. Tím zkontrolovat, zda to sedí na iwd grafiku v mapování bg2 a případně zaexperimentovat s nastavením odsazení a posunutí či šířky v tom .chu.
To je právě možné - stonslot.bam, což je právě použité v chu, může mít jinou šířku v iwd a bg2, což pak přináší i nutnost jiných posunů rozložení na obrazovce - protože podklad iwd může počítat se šířkou stonslot z iwd.
To, kde má hra co zobrazovat, ví z .chu souborů - pokud je podkladová grafika nějak posunutá hra to samozřejmě nereflektuje jen tak sama od sebe tím, že grafika podkladu je jinak - je nutné to tam specifikovat právě pomocí .chu mapování.
Problém je možná v tomhle, ale jistý si nejsem. Mám i pocit, že se to někde někdy řešilo, ale nevzpomínám si... zkus pohledat... ale nejprve zaexperimentoval s těmi .chu.
To, kde má hra co zobrazovat, ví z .chu souborů - pokud je podkladová grafika nějak posunutá hra to samozřejmě nereflektuje jen tak sama od sebe tím, že grafika podkladu je jinak - je nutné to tam specifikovat právě pomocí .chu mapování.
Problém je možná v tomhle, ale jistý si nejsem. Mám i pocit, že se to někde někdy řešilo, ale nevzpomínám si... zkus pohledat... ale nejprve zaexperimentoval s těmi .chu.