Otázky k modům

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Artemis Entreri
Sigilan
Příspěvky: 368
Registrován: 7.9.2007 18:53
Bydliště: Kalimport
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Artemis Entreri »

JJ dík neferit a právě tenhle topic sem nemoh najit tak sem založil nový.
Obrázek

With each kill I grow wiser, and with added wisdom I grow stronger.

Artemis Entreri
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Neferit »

Artemis Entreri píše:JJ dík neferit a právě tenhle topic sem nemoh najit tak sem založil nový.
Táááákže... autorka neodpovídá, nicméně mód jsem u sebe ve složce našla. Pošlu ti to na mejl, ju?
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
Artemis Entreri
Sigilan
Příspěvky: 368
Registrován: 7.9.2007 18:53
Bydliště: Kalimport
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Artemis Entreri »

Ok dík.
Obrázek

With each kill I grow wiser, and with added wisdom I grow stronger.

Artemis Entreri
Danča
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 11.3.2007 9:29

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Danča »

Ahoj, ráda bych hrála poprvé s módy.Šlo by nainstalovaz mód, že by hl. postava byla zahalenej čaroděj nebo upír? Taky bych ráda Irenica v partě. Kdy se připojí? Útěk z vězení se v tomto případě asi nekoná, že? Díky za odpověď.
Uživatelský avatar
Artemis Entreri
Sigilan
Příspěvky: 368
Registrován: 7.9.2007 18:53
Bydliště: Kalimport
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Artemis Entreri »

Myslíš přidat se k frakci zahalených čarodějů nebo upiru ? K upírům se lze přidat i normálně pokud budeš pracovat s Bodhi. Irenica do party přidává mod Longer Road ale tuším že až v ToB
Obrázek

With each kill I grow wiser, and with added wisdom I grow stronger.

Artemis Entreri
Danča
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 11.3.2007 9:29

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Danča »

Myslím tím, že bych chtěla být upírem nebo zahaleným čarodějem. Je na to nějaký mód?

A ještě: Je romance s Edwinem v čeětině?Pokud ne, můžu si češtinu stáhnout?
Danča
Sigilan
Příspěvky: 64
Registrován: 11.3.2007 9:29

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Danča »

Jsem asi nemožná, ale zaboha nemůžu najít adresář hry. Mám Readme, konfigurační kartu, manuál a dvě internet. adresy, které nejdou otevřít. Může mi pls někdo napsat, kde je adresář hry?
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od drake127 »

Tam, kam jsi danou hru nainstalovala. Ve výchozím nastavení se jedná o složku C:\Program Files\Black Isle\BG2-SoA (nebo Baldur's Gate II nebo jen BG2). Dostaneš se k ní třeba průzkumníkem.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Neferit »

Danča píše:Myslím tím, že bych chtěla být upírem nebo zahaleným čarodějem. Je na to nějaký mód?

A ještě: Je romance s Edwinem v čeětině?Pokud ne, můžu si češtinu stáhnout?
Tak na to, aby hlavní postava měla nějaké upírské schopnosti myslím mód byl, ale nikdy jsem se jím nějak blíže nezaobírala. Myslím, že ho vyrobil nějaký modder jménem Mortis nebo tak nějak, ale ruku do ohně za to fakt nedám :think:

A romance s Edwinem je - pokud se teda fatálně nemejlím - jenom v angličtině. Ale nějak mi nedochází ta věta "Pokud ne, můžu si češtinu stáhnout?"

A ad k Irenicovi - jo, Longer Road to řeší. Je to ale mód, který přidává možnost mít Irenica v partě v ToB.
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od sevencreature »

Neferit píše:Longer Road to řeší. Je to ale mód, který přidává možnost mít Irenica v partě v ToB.
Mno, je fakt, že mod, který přidává Irenica do družiny v SoA, by byl docela zajímavý... :mrgreen:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Vallun »

sevencreature píše:Mno, je fakt, že mod, který přidává Irenica do družiny v SoA, by byl docela zajímavý... :mrgreen:
Velmi zajímavý, ale dějově by to vymyslet šlo vcelku snadno - Bodhi zešílí a zradí Irenica, který bude nakonec nucen vyhledat pomoci charname... Nabízí to příležitost pro skvělé dialogy...;)

A vzhledem k experimentům s klonováním by to ani nemuselo být tak těžké udělat, prostě řekneme, že Irenicus, který pokračuje dál v původní linii je klon udělaný Bodhi;)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Uživatelský avatar
Kalach
Sigilan
Příspěvky: 191
Registrován: 30.1.2007 14:42

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Kalach »

Cawte mohol by mi niekto prosim vas poradit niake dobre mody na kuzla? ;-) diki.
Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Vallun »

Kalach píše:Cawte mohol by mi niekto prosim vas poradit niake dobre mody na kuzla? ;-) diki.
Razův Teleport spell;) Bez toho bych už BG nehrál...;)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Re: Otázky k modům

Příspěvek od dodo »

no zavisi na tom co presne hladas, ci nejake nove kuzla alebo len uprava tych starych. Tak napr. taky 50th level rules, je velmi pekny mod; v klasickom BG su kuzla robene na maximalne 20. uroven, co znamena ze aj ked si urovnou vyssie ako 20, tvoje kuzla sa stale budu spravat ako by si bol na 20 urvoni, no a tento mod posunie tuto hranicu az na uroven 50 (ale pozor, ovplivni to aj tvojich rotivnikov).
ale najlepsie asi spravis ked sa tu na fore pozries na vydane mody pre BG2, je tam priamo sekcia zaoberajuca sa modmy pre kuzla.
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Re: Otázky k modům

Příspěvek od Neferit »

Vallun píše:Velmi zajímavý, ale dějově by to vymyslet šlo vcelku snadno - Bodhi zešílí a zradí Irenica, který bude nakonec nucen vyhledat pomoci charname... Nabízí to příležitost pro skvělé dialogy...;)

A vzhledem k experimentům s klonováním by to ani nemuselo být tak těžké udělat, prostě řekneme, že Irenicus, který pokračuje dál v původní linii je klon udělaný Bodhi;)
No, tak příležitost se určitě nabízí, nicméně opravdu ji využít je úplně jiná věc :mrgreen:
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“