Otázky a odpovědi
Moderátor: sevencreature
Re: Otázky a odpovědi
Zdravím, asi jsem úplnej pitomec, ale při tvorbě postavy v NWN platinová edice si mohu určit jen vlastnosti, ale nemůžu najít záložku pro featury a skilly, což je dost na prd. Najdu jejich seznam, ale nepřiděluji je, až při postupu na další úroveň- Díky za reakce..
Re: Otázky a odpovědi
Po nastavení vlastností dostaneš na výběr několik balíčků, které mají pevně nastavené skilly a featy. Když si ale vybereš úplně ten horní, budeš si moci určit vše podle sebe.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Re: Otázky a odpovědi
a ještě jeden všetečnej.. Kolik mohu mít parťáků a proč je nemohu přímo ovládat jako v NWN 2 či Balduru? Mohu alespoň ovlivnit jejich inventář? Píše mi to, že tam nemám přístup a začíná mi to připadat, že to dám úplně bez henchmenů neb jsou jen nezvladnutelný loutky. Sice mě to štve, neb mě vždy bavilo používat schopnosti všech 3-6 šlenů družinky, ale pokud jsou to jen tupý ocásky, tak jsou jen na přítěž (
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Otázky a odpovědi
V normálním NWN můžeš mít jenom jednoho parťáka, kterého ovlivníš jen skrze příkazy v dialogovém okně (drž se blízko, útoč zbraní na dálku atp.). Určitě je dobré mít zlodějské schopnosti, protože mnohé truhly jsou zamčené, zapastěné a v podstatě se nedají zničit, takže pokud nejsi sám zloděj, tak bych ti doporučil vzít Tommiho.
V datadiscích se postupně stav parťáků zlepšuje - v SoU můžeš editovat inventář, v HoTU můžeš mít víc henchmanů (pokud si dobře pamatuji). Nicméně pořád nad nimi nebudeš mít kontrolu a jejich AI je řekněme na nízké úrovni.
V datadiscích se postupně stav parťáků zlepšuje - v SoU můžeš editovat inventář, v HoTU můžeš mít víc henchmanů (pokud si dobře pamatuji). Nicméně pořád nad nimi nebudeš mít kontrolu a jejich AI je řekněme na nízké úrovni.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Otázky a odpovědi
Díky za reakci. Ještě než se prokoušu dál příběhem, se zeptám na poslední věc. Henchmeni mohou regulérně zemřít? pokud ano, tak asi rozjedu novou gamesku a pokusím si vytvořit nějakej zlodějskej build... Nechci být závislej na AI postavičce s IQ 65
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Otázky a odpovědi
Henchmani normálně umírají, ale respawnují v chrámu, takže se tam stačí teleportovat pomocí Stone of Recall a pak zpátky za nějaký ten poplatek.
Vždycky se mi stalo, že Tommi na pár zámků nebo pastí nestačil. Když jsem hrál za zloděje, tak jsem ten problém neměl, ale zase jsem byl slabší v boji (hlavně ke konci to nebylo tak snadné jako za bojovníka).
Vždycky se mi stalo, že Tommi na pár zámků nebo pastí nestačil. Když jsem hrál za zloděje, tak jsem ten problém neměl, ale zase jsem byl slabší v boji (hlavně ke konci to nebylo tak snadné jako za bojovníka).
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Otázky a odpovědi
Já mám bojový build barda a jsem už na 5.úrovni, takže si asi nechám Tommiho a prokoušu se tím s ním. Trochu mi to ale kazí dojem, hrát kvli pastem a zámkům jen s jedním NPC celou hru. Kolik věcí a možností mi unikne, ach jo
Re: Otázky a odpovědi
Doporučili by jste mi Neverwinter Nights I nebo II?
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Otázky a odpovědi
Marad: Problém je, že v těch zapastěných a zamčených truhlách jsou ty nejlepší věci často : ) Henchmany můžeš samozřejmě měnit - já jsem dycky hrál jen s jedním, ale nabral jsem je všechny kvůli jejich questům (XP plus hodně dobré věci) - a krom questů už se k nim žádné možnosti nevztahují, pokud vím.
Shog: NWNII jsem nehrál, ale už jedničky na mě byly trochu moc 3D, takže moje volba je jasná : ) Btw pěkný obrázek, zrovna jsem na Dunu koukal předevčírem : )
Shog: NWNII jsem nehrál, ale už jedničky na mě byly trochu moc 3D, takže moje volba je jasná : ) Btw pěkný obrázek, zrovna jsem na Dunu koukal předevčírem : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Otázky a odpovědi
Nuž co, koupil jsem dvojku :). Jedničku má naštěstí kamarád, takže i tak mě teď čeká RPG pré .PostTrauma píše:Shog: NWNII jsem nehrál, ale už jedničky na mě byly trochu moc 3D, takže moje volba je jasná : ) Btw pěkný obrázek, zrovna jsem na Dunu koukal předevčírem : )
BTW: To je docela paradox, protože já zrovna čtu Malého prince
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Otázky a odpovědi
Shog: NWN navazuje na PS:T ohledně roleplayingu - mezi volbami v dialogu JE rozdíl -, takže RPG pré to určitě bude : ) Tak hodně zdaru do hraní a čtení : )
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Otázky a odpovědi
Opět já.... Je kord to stejné co rapír? V angličtině se používá výraz rapier pro kord, ale ve hře nalézám kord a pak rapier+1. DLe stattistik je to stejné, ale nerad bych po půlce hry zjistil, že mávám špatnou zbraní. V seznamu věcí v AJ je pouze rapír, kord nikoiv. DOufám tedy, že to je jen nedůslednost českého překladu..
Re: Otázky a odpovědi
Kord byla zbraň poúžívaná v armádě. Rapír je její odlehčená verze, spíš na ozdobu a machrování než pro vážnější boj. Ale pokud jím vládla zkušená ruka mohla s ním nadělat např. lapkovi potíže.
Re: Otázky a odpovědi
Jde mi čistě o hru, nikoliv o vojensko- historický rozdíl. Vycházím z překladu, statistik zbraně, anglického seznamu všech předmětů ve hře, možností při levelování (byl tam jen kord, rapír nikoliv) a vizuální podobu zbraní v NWN. Tudíž hledám podporu pro názor, že rapír a kord je ve českém překladu hře to stejné. Pokud ne, rád to uznám, jen ted´ mi přijde, že kord= rapír...m.
Re: Otázky a odpovědi
Asi chybka která unikla sjednocování. Kord = rapír. Klasický kord ve hře není.