Diablo 2 LoD

Kobky, města i pláně potřebují svého hrdinu (či padoucha). Aneb jeden človíček ve velkých příbězích.

Moderátor: sevencreature

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od Jab »

sevencreature píše:Jab: Mrkni do kalkulátoru diablo2.de na rychlost útoků were-forem - Werebear zpravidla používá Maul, Normální útok, Fire Claws a Hunger (podle buildu). A taky se mrkni, jak Werewolf ovlivňuje rychlost Fury (přidává IAS, ne WIAS).
Koukal jsem. Werewolf je stále rychlejší. Pokud sežene něco na přidání WIAS, tak bude i rychlejší než barbar. Je ale možné, že to do toho kalkulátoru nějak blbě zadávám.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od sevencreature »

Werebear: http://img39.imageshack.us/img39/8421/speedm.jpg

Ad Werewolf skill - problém je v tom, že ve wereformách - obzvláště u Werewolfa - je přínos OIAS (IAS mimo zbraň) minoritní, až bezvýznamný (podobně je na tom třeba Whirlwind, ale tam je to ještě něco jiného, protože ten skill celý funguje dost odlišně). Čili Werewolf přidává spíš AR - přínos, který je k rychlosti je zanedbatelný, protože rozdíl mezi Werewolf 20 a 1 (nebo 1 plus pár skillů - např. co přidává Jalal's Mane) je zpravidla nulový. Říkám bezvýznamný proto, protože Werewolf skill musíš mít alespoň 1 (jinak nebudeš Werewolf) a +1 nebo +2 skillům k Shapeshift větvi se člověk zpravidla nevyhne (Jalal's :) ).

Vyzkoušej třeba jednu z možných "end-game" zbraní pro Werewolfa - Ribcracker ( http://classic.battle.net/diablo2exp/it ... aves.shtml ) - upgradovaná verze je Stalagmite, tj. base speed je potom o něco pomalejší (10 místo 0) - na dosažení maximálního Fury breakpointu u téhle zbraně potřebuješ 15% IAS ve zbrani (tj. 15% IAS jewel nebo 20% IAS Shael navíc k 50% IAS co už má Ribcracker v základu) a Werewolf skill 3.

Ad Frenzy Barb - no, "nejsilnější" ber s rezervou :) - ma velkou dmg, 2 zbraně a velkou rychlost, z toho plyne vysoká frekvence proc (efekty, které se aktivují při zásahu nebo útoku - např. Amplify Damage nebo Decrepify) a ještě větší dmg. Jakožto Barbar má dostupné slušné možnosti Crowd Control (Leap, Fear - ev. War Cry). Relativně nízké nároky na manu a díky novým "uber" runovým slovům se obejde bez Life Tap (stačí mu life leech).
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od Jab »

6,2/s útoků ma s WIAS 65% i werewolf. Rozdíl by tam tedy i tak byl minimální. Btw stejného počtu útoků dosáhne paladin (zealot/fanatik) - tomu teoreticky stačí jen 15% IAS (s fanatismem na 20). Zatímco Frenzy Barb se přes pět útoků nedostane.
sevencreature píše:Ad Werewolf skill - problém je v tom, že ve wereformách - obzvláště u Werewolfa - je přínos OIAS (IAS mimo zbraň) minoritní, až bezvýznamný (podobně je na tom třeba Whirlwind, ale tam je to ještě něco jiného, protože ten skill celý funguje dost odlišně). Čili Werewolf přidává spíš AR - přínos, který je k rychlosti je zanedbatelný, protože rozdíl mezi Werewolf 20 a 1 (nebo 1 plus pár skillů - např. co přidává Jalal's Mane) je zpravidla nulový. Říkám bezvýznamný proto, protože Werewolf skill musíš mít alespoň 1 (jinak nebudeš Werewolf) a +1 nebo +2 skillům k Shapeshift větvi se člověk zpravidla nevyhne (Jalal's :) ).
Na tohle taky koukám trošku vyjeveně a musím i říct, že by to měl Blizzard do 1.13 určitě napravit. Nebo vyhodit to zvyšování rychlosti z popisu skillu.
sevencreature píše:Vyzkoušej třeba jednu z možných "end-game" zbraní pro Werewolfa - Ribcracker ( http://classic.battle.net/diablo2exp/it ... aves.shtml ) - upgradovaná verze je Stalagmite, tj. base speed je potom o něco pomalejší (10 místo 0) - na dosažení maximálního Fury breakpointu u téhle zbraně potřebuješ 15% IAS ve zbrani (tj. 15% IAS jewel nebo 20% IAS Shael navíc k 50% IAS co už má Ribcracker v základu) a Werewolf skill 3
Na tenhle předmět jsem zatím asi někde jinde. Mám teď aktuálního fury druida na 45. úrovni a byl jsem šťastný jak blecha za Bonesnap s kterým má druid naštěstí fast attack speed. Hnedle mi to zdvojnásobilo damage a můj vlček tak na nightmare players 8 už zas skáče přes kaluže (a udrží se v davu). Maxuji i Feral Rage, takže tahle zbraň (se svou damage) pro mě znamenala sakra rozdíl.
sevencreature píše:Ad Frenzy Barb - no, "nejsilnější" ber s rezervou :) - ma velkou dmg, 2 zbraně a velkou rychlost, z toho plyne vysoká frekvence proc (efekty, které se aktivují při zásahu nebo útoku - např. Amplify Damage nebo Decrepify) a ještě větší dmg. Jakožto Barbar má dostupné slušné možnosti Crowd Control (Leap, Fear - ev. War Cry). Relativně nízké nároky na manu a díky novým "uber" runovým slovům se obejde bez Life Tap (stačí mu life leech).
Mně by u něj dral ten nedostatek skill pointů, který mu bohužel celkem efektivně zamezuje maxovat více jak jeden pokřik (a ten na obranu - shout? - by se s Battle Orders sakra hodil - byť je pravda, že na hell s potvorami ignorujícími defense by tahle výhoda trochu ztrácela). Ale jinak vypadá jako postava dobře. To ale ostatně většina buildů barbara.
Berserk se mi líbil víc tím, že mu je dostupné kombinace BO a Shout (synergie pro Berserka). Shout je mu sice na houby, ale dohromady (ještě s další synergií - howl - čili fear ;-)) mu to i tak často pomůže udržet společníka při životě. Taunt (synergie Frenzy) je samozřejmě také prima, ale jen stěží jde o pokřik, který bys (i při dostatku skill points) maxoval. Jeden bod tady splňuje účel.
Přirozeně Concentration Barbar je jediný, který zvládně maxovat BO a dokonce i Shout (třebas), který mu i k něčemu je (má holt asi nejvíce skill points volně k dispozici na nějaké skutečně platné war cries). U něj jsem se ale bál toho, že na Hell bude rychle ztrácet účinnost. Hlavní bojový skill je na houby proti PI a ten jeden povinný bod v Berserkovi by u něj znamenal pižlání. Ani nemluvě o těch potvorách ignorujících defense. Právě proto mi z toho v posledku vycházel nejlépe Berserk (se štítem ale). Dmg bude i s jednoruční zbraní velká, Iron Maiden i PI jsou sranda. Jen bude potřebovat velké investice do životů a bohužel nejen do nich. Kvůli štítu bude vyžírat i dex a na předměty potřebuje velkou sílu.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od sevencreature »

Werewolf ale používá Fury (nebo Rabies, ale to je tak trochu "hit&run" útok). Ale jinak máš pravdu :) Nejrychlejší útok je asi Strafe a z melee Dragon Talon, nicméně ani ten není zrovna "melee".

Ad Werewolf skill - no, on trochu rychlost zvyšuje, ale na breakpointy ve wereformách má rozhodující vliv rychlost zbraně (base weapon speed a potom IAS přímo na zbrani - stejně je na tom Whirlwind - tj. třeba IAS na rukavicích, opasku apod. je wereformám k ničemu). Werewolf se maxuje spíš kvůli AR bonusu, pokud ho člověk potřebuje. Popravdě tenhle systém breakpointů a složité kombinace vybavení mi vyhovuje a zjednodušení se v D3 spíš bojím :-(

Teď už jen sehnat Steeldriver jako upgrade. Hraješ na b.netu?

Menší "problém" je v tom, že pokud chceš Berserkera se štítem, tak je docela na místě mít Grief (což je na Single Playeru prakticky nereálné - už proto, že každý člověk radši vytvoří Fortitude, která je užitečná pro víc postav), pro 2H Berserkera je tu větší výběr zbraní (Oath, BotD, Death & Faith merc, atd.). Jinak u něj - i bez štítu - nepřátelé nejsou problém. Životy taky ne - každý Barb má zpravidla minimálně 5k hitpointů, bez ohledu na build (tedy ok, GoldFind Barb ne...).

Ad Frenzy - problém se skilly ani moc není - max Frenzy, max BO, max Weapon Mastery (Swords, zpravidla) a potom třeba 10 Double Swing a 10 Taunt (nebo 20 jedno a 10 druhé) a zbytek do skillu dle volby (Shout např.). Osobně bych v závislosti na počtu +skillů investoval asi 1 bod do War Cry a zbytek do Shout :think: Nebo spíš vše do synergií pro Frenzy :mrgreen:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od Jab »

7c: Zatím na b.netu nehraju. Ale cítím v kostech, že zanedlouho zlevní originálky Diablo2+LoD a to do toho pak asi půjdu (teď je stojí stále ještě asi 379 Kč). Pokud bude čas.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od sevencreature »

No, b.net není zrovna růžová zahrada, ale na druhou stranu je tam hodně věcí mnohem jednodušších (levelování, vybavení postav) a pohodlnějších. Jediná větší nevýhoda je absence ATMA.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od Jab »

7c: Btw co bys pak tomu berserk barbovi doporučil za obouručnou zbraň? Mě napadla halberd, anžto díky jejímu dosahu by alespoň částečně kompenzoval absenci defense. A kdyby člověk sehnal pár věcí +all skills, tak je to i prima zbraň na whirlwind.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od sevencreature »

Hmm, těžko říct, popravdě. Pokud chceš jednoruční, tak tam je volba jasná - meče a Grief Phase Blade. Mezi 2H meči je dále na výběr Oath (použitelný i na Hell, navíc i v 1H variantě) - fajn zbraň a relativně dostupná i na Single Player (pokud máš Mal runu), potom Death a Breath of the Dying. A potom Headstriker je dobrý meč na nižších levelech.

Polearms - hmm, Breath of the Dying (nicméně to není úplně nejlepší volba pro Berserkera a navíc na SP trochu nereálná), potom Pierre Tombale Couant, i když u něj nevím (upgradovaný a eterální by potřeboval Zod...). No a potom samozřejmě už jednou zmíněný Tomb Reaver, 2H zbraň, kterou by si každý přál (er, samozřejmě eterální a se 3 sockety - opět, hodně štěstí... na SP je navíc Zod poměrně vzácný) - možná nejlepší zbraň pro 2H Berserka (a Werewolf druida).

Ze 1H seker je to Death Cleaver (hodně štěstí, nenachází se zrovna na každém rohu) nebo Razor's Edge (sice běžnější, ale nevím, jestli bych ho používal - meče jsou podle mě lepší).

Potom třeba Ribcracker (zmiňoval už jsem ho někde?) - tím člověk nikdy nic nezkazí, když chce 2H.


Já jsem zvolil meče - Oath je relativně dostupný, díky nezničitelnosti se vytváří v eterální zbrani a vesměs je to taková vyrovnaná zbraň. Pokud bych chtěl 1H a štít, tak je tu Grief Phase Blade, dál případná kombinace Death (Colossus Blade nebo Sword) v kombinaci s Faith žoldákem.

Ad Whirlwind - u Berserka na něj stejně nezbývají body :)
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od Jab »

sevencreature píše:Polearms - hmm, Breath of the Dying (nicméně to není úplně nejlepší volba pro Berserkera a navíc na SP trochu nereálná), potom Pierre Tombale Couant, i když u něj nevím (upgradovaný a eterální by potřeboval Zod...). No a potom samozřejmě už jednou zmíněný Tomb Reaver, 2H zbraň, kterou by si každý přál (er, samozřejmě eterální a se 3 sockety - opět, hodně štěstí... na SP je navíc Zod poměrně vzácný) - možná nejlepší zbraň pro 2H Berserka (a Werewolf druida).
Vypadají celkem dobře. Ale proti nim se mi víc líbil (pravděpodobně ne až tak dobrý) spear Arioc's Needle. Dosah je sice menší, damage taky, ale má + 2-4 k all skills, ignoruje targets defense a ještě navrh má 50% chance of deadly strike. Tomb Reaver se nadto dá prý sehnat jen v mulťáku.
sevencreature píše:Potom třeba Ribcracker (zmiňoval už jsem ho někde?) - tím člověk nikdy nic nezkazí, když chce 2H.
JJ, zmiňovals to u fury druida.
sevencreature píše:Ad Whirlwind - u Berserka na něj stejně nezbývají body :)
Jo, tohle je věčná škoda. :-) Víc mi ale mrzí Battle Cry, který by se zrovna tomuhle Barbovi (bez defense de facto) velmi hodil. :-)
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od sevencreature »

Battle Cry není problém - já jsem např. vynechal maxování všech synergií a dal jsem 1 bod do Battle Cry (dobré hlavně proti bossům) a 1 do War Cry (s plus skilly asi 13, no :oops: ).

Arioc's Needle nevypadá špatně, ale pro eterální potřebuješ tak jako tak Zod... U Oath (roll 253% ed, Highland Blade) je 2H dmg 353-508 (což je myslím o něco víc než non-eth Arioc's i s Deadly Strike). Ale je fakt, že to je spíš o preferencích. Oštěpů ve hře až tak moc není, ale zase na druhou stranu Weapon Mastery je asi nejméně důležitý skill pro Berserka...
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Jab
Sigil Team
Příspěvky: 3603
Registrován: 24.9.2005 23:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 LoD

Příspěvek od Jab »

sevencreature píše:Battle Cry není problém - já jsem např. vynechal maxování všech synergií a dal jsem 1 bod do Battle Cry (dobré hlavně proti bossům) a 1 do War Cry (s plus skilly asi 13, no :oops: ).

Arioc's Needle nevypadá špatně, ale pro eterální potřebuješ tak jako tak Zod... U Oath (roll 253% ed, Highland Blade) je 2H dmg 353-508 (což je myslím o něco víc než non-eth Arioc's i s Deadly Strike). Ale je fakt, že to je spíš o preferencích. Oštěpů ve hře až tak moc není, ale zase na druhou stranu Weapon Mastery je asi nejméně důležitý skill pro Berserka...
S Weapon Mastery souhlasím. Pokud bych se náhodou rozhodl podívat na zoubek nějaké dalšímu pokřiku (s Arioc's bych dal přednost War Cry a s tím také spíše might žoldákovi před holy freeze), tak tady bude hlavní "oběť". :-)
Odpovědět

Zpět na „Další RPG hry“