Caesar, Pharaoh, Zeus, Emperor
Moderátor: sevencreature
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Caesar, Pharaoh, Zeus, Emperor
Tak tohle všechno je jedna velká rodina (byť tvůrčí studio se po Pharaohovi změnilo), s tím, že Caesar se dočkal tří dílů a Pharaoh jednoho datadisku (pak ještě přišlo volné pokračování jménem Children of Nile, ale to do série nepočítám, navíc ta 3D grafika ).
Pokud nepočítám krátký test prvního Caesara a demo na Zeuse, tak pořádně jsem hrál pouze Pharaoh. Ale bavil jsem se u toho královsky (nebo lépe řečeno faraónsky ), lépe než třeba u slavného SimCity 2000.
Co vy? Hráli jste některou z těchto her?
Pokud nepočítám krátký test prvního Caesara a demo na Zeuse, tak pořádně jsem hrál pouze Pharaoh. Ale bavil jsem se u toho královsky (nebo lépe řečeno faraónsky ), lépe než třeba u slavného SimCity 2000.
Co vy? Hráli jste některou z těchto her?
To jsem rád, že tu někdo zmínil tuto vynikající sérii budovatelských strategií. Teda, né že bych na ně byl nějakým odborníkem. Naopak. Hrál jsem pouze Pharaa (Pharaoha?) a šlo, podle mého názoru, o velice návykovou a zábavnou pařbu. Kromě vypiplané strategické části hry, což je samozřejmostí, mě Pharaoh uchvátil i rozkošnou roztomilostí. Pouho pouhé pozorování, jak město samo prosperuje a "žije", je zážitek sám o sobě. Mezi klady patří i ergonomie, přehlednost, hudba a zvuky. Prostě paráda.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
CeBrk - pravda, zezačátku byla hra (alespoň Pharaoh) docela obtížné (hlavně když se člověk rovnou pustil do volné hry se všemi odemknutými stavbami, viz můj případ ), ale jakmile se člověk naučil principy, zjistil jaká surovina k čemu je, jak zavést tu obchodní stezku a že světle šedý kámen není to samé co ještě světlejší kámen, začala to být opravdu paráda (a skutečně návyková, to máš pravdu). Vzkvétalo jedno město za druhým a člověk se toho nemohl nabažit . Právě že pozorovování vyspělého města v Pharaohovi je mnohem zábavnější, než právě v SC.
Arthalion: 20000? To je na ty poměry skutečně dobrý, já měl maximum v Pharaoh snad 15000, ale ruku do ohně za to nedám .
Arthalion: 20000? To je na ty poměry skutečně dobrý, já měl maximum v Pharaoh snad 15000, ale ruku do ohně za to nedám .
Robil som to mesto velmi dlho. Problemom v nom bolo len, ze okraj mesta bol dost chudobny a uz ani jedla sa tam vela nedostavalo.MCZ píše:Arthalion: 20000? To je na ty poměry skutečně dobrý, já měl maximum v Pharaoh snad 15000, ale ruku do ohně za to nedám .
Uz si nepamatam, co to bolo za mesto (nazov oblasti), ale pretekala tadial rieka. Mal som plne rozvinuty obchod sso vsetkymi okolnymi mestami a predaval som hlavne zbrane. Nebolo potom problem mat mat priblizne 150000 dinarov.
Predpokladám, že stavanie pyramídy pre Chufeva tá mi tiež zabrala trochu času. A ešte lepšie je stavanie vlastnej pyr. v poslednej misii. Tá je mohutnejšia, ako Chufevova
Celkovo sa mi viac páčilo zberanie úrody vo Pharaovi, kde úroda dozrela 1-2x do roka. v Caesarovi sa obnovovali farmy na obilie zhruba za 1,5 mesiaca, čo je trochu nelogické a sú potom problémy s dopravou na vzdialené miesta
Celkovo sa mi viac páčilo zberanie úrody vo Pharaovi, kde úroda dozrela 1-2x do roka. v Caesarovi sa obnovovali farmy na obilie zhruba za 1,5 mesiaca, čo je trochu nelogické a sú potom problémy s dopravou na vzdialené miesta
- Taita
- Sigilan
- Příspěvky: 33
- Registrován: 1.11.2005 18:45
- Bydliště: Elementálna sféra
- Kontaktovat uživatele:
Ja som hral Pharaona a Caesara3. Neviem si pomôcť ale najviac sa mi páčilo produkovanie rôznych vecí (nábytok, zbrane, plátno, olivy) a ich následné predávanie. Schválne som si budoval viac skladíšť až som dosiahol extremne veľký počet surovín... Raz som mal na 3/4 mapy len skladište plné plátnom .
Tiež je zaujímavou súčasťou hry plánovanie mesta a hlavne cesty, aby potom rôzny ľudia chodili presne tam, kam chcete.
Strávil som síce pri týchto hrách mnoho času, ale nikdy som ich nedohral, lebo po čase sa začnú misie opakovať (sú si podobné). V Pharaonovy to bolo po určitej dobe už len o tom, ako sa čakalo na postavenie pyramídy, obelisku, sfingy...
Tiež je zaujímavou súčasťou hry plánovanie mesta a hlavne cesty, aby potom rôzny ľudia chodili presne tam, kam chcete.
Strávil som síce pri týchto hrách mnoho času, ale nikdy som ich nedohral, lebo po čase sa začnú misie opakovať (sú si podobné). V Pharaonovy to bolo po určitej dobe už len o tom, ako sa čakalo na postavenie pyramídy, obelisku, sfingy...
"Practice makes perfect. Nobody is perfect. So, why to practice?"
- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
No to byly jedny z těch hustších misí, ale ty co přišly po tom, byly docela kruté. Úkoly typu mít 20 velkostatků, jen těžko a s odřenýma ušima se to dařilo, bo systém zásobování to málokdy stíhal a je to jen o náhodě, kdy a kam dojde zásobovač.Taita píše:V Pharaonovy to bolo po určitej dobe už len o tom, ako sa čakalo na postavenie pyramídy, obelisku, sfingy...
[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]