The Fall: Last Days of Gaia
Moderátor: sevencreature
The Fall: Last Days of Gaia
Znáte někdo tohle postapokaliptické rpg, jež se neuvěřitelně opičí po Falloutu? Mě se do rukou dostalo náhodou, tak jsem zvědav, jestli to vůbec má cenu hrát
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
- Illuminating
- Sigilan
- Příspěvky: 816
- Registrován: 17.10.2006 14:48
- Morty
- Sigilan
- Příspěvky: 1147
- Registrován: 25.3.2007 15:36
- Bydliště: Cassovia, City of Ravens
- Kontaktovat uživatele:
co som pocul:
brutalna hra, nadherne post-apo prostredie, obrovske mnozstvo kombinacii(predmety, prostredie, atd)
otravne, zdlhave akcie(obide celu budovu aby sa dostal ku krabici a zistil, ze sa neda otvorit ), pokial je palena, crack sposobi nehratelnost, teda neobjavi sa ziadne NPC v hre...
inak z odporucani, odporucam
brutalna hra, nadherne post-apo prostredie, obrovske mnozstvo kombinacii(predmety, prostredie, atd)
otravne, zdlhave akcie(obide celu budovu aby sa dostal ku krabici a zistil, ze sa neda otvorit ), pokial je palena, crack sposobi nehratelnost, teda neobjavi sa ziadne NPC v hre...
inak z odporucani, odporucam
Fama nihil est celerius.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Zakúpil som originál, nainštaloval a keď som zistil, že boje prebiehajú bez štipky taktiky (všetci sa na seba zosypú a pália hlava nehlava), odinštaloval. Čo ma zarazilo je fakt, že k hre bol ako bonus priložený Freedom Force vs The 3th Reich (malo to byť skôr opačne :D ). Takže sa kúpa za 2 stovky predsalen oplatila .
"Das einzige Mittel gegen den Verstand zusiegen ist Stärke und Angst." Adolf Hitler, Mein Kampf
Re: The Fall: Last Days of Gaia
No neviem ako vy tu všetci ale podla mna je to prepracovaná hra až na tie boje. Ale dajú sa pauzovať v reálnom čase alebo sa dajú nastaviť ako ťahové takže každému podla chuti
Je tu prepracovný subiekt survivall o dosť viac ako vo fallout2 podla mňa.
Možno, že si teraz podpíšem ortiel smrti ale podľa mňa je The Fall v niektorých ohladoch lepšie ako fallout. Nevravím, že je lepšia to by som si nedovolil tvrdiť.
Je tu prepracovný subiekt survivall o dosť viac ako vo fallout2 podla mňa.
Možno, že si teraz podpíšem ortiel smrti ale podľa mňa je The Fall v niektorých ohladoch lepšie ako fallout. Nevravím, že je lepšia to by som si nedovolil tvrdiť.
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info
- MickTheMage
- Sigilan
- Příspěvky: 63
- Registrován: 1.10.2005 14:05
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: The Fall: Last Days of Gaia
Lepsia hra ako Fallout, co do prepracovanosti, urcite nie je. Ale to nemeni nic na fakte, ze atmosfera tej hry je na velmi vysokej urovni (a to si ja osobne velmi cenim). Najde sa tu dokonca i par popkulturnych odkazov (na jeden, hned zo zaciatku hry, si pamatam doteraz :) ). Jedinu vaznejsiu vytku som mal voci ovladaniu dopravnych prostriedkov, resp. buraniu do neviditelnych prekazok - to dokazalo nasrat :)
"I wanted to be a Teminator but they require you have an armored hyperalloy skeleton and mine's mostly recycled truck tires."
http://mickthemage.blogspot.com
http://www.kulturakriplu.net
http://mickthemage.blogspot.com
http://www.kulturakriplu.net
Re: The Fall: Last Days of Gaia
No mal som na mysli iba tu čať survival Pravdaže na Fallout nema nic ten je proste kráľ
Hrdinovia umierajú,legendy žijú naveky. - BEOWULF
www.kocogel.info
www.kocogel.info
Re: The Fall: Last Days of Gaia
Zdravím, víte někdo jak dostat lokaci z editoru do hry? Nebo proč tam ten editor je? Nikde jsem to nenašel, ani na oficiálních stránkách. Fórum jim tam nefunguje a německy neumím, abych jim napsal.
Re: The Fall: Last Days of Gaia
The Fall považujem za tretí diel Fallouta, napriek tomu, že Bethesda si už tento názov privlastnila. :- )
Vo vývojárskom štúdiu Silver Style, ktoré túto hru vyprodukovalo, je aj pár ľudí z pôvodného a rozpadnutého Black Isle - preto myslím, že The Fall sa po Falloute rozhodne neopičí. Naopak, sú tu zahrnuté koncepty a nápady, ktoré sa mali objaviť vo Falloute 3.
K samotnej hre:
Zo začiatku, a vlastne počas celej hry, mi prekážal nemecký dabing; tento jazyk príliš rád nemám a vôbec sa mi nepáči. Tiež ma unavovala 3D scenéria, pretože kvôli kontajnerom či ukrytým NPC som neustále točil a posúval kameru, je to veľmi unavujúce pre zrak. (ech, to je ale skôr nostalgický povzdych pri spomienke na nádhernú, izometrickú grafiku časov minulých)
Súbojový systém je zo začiatku otravný, ale veľmi rýchlo som si naň zvykol a obľúbil som si ho. Keď moja postava (špecialista na ťažké zbrane) dostala do rúk prvú poriadnu zbraň - Famas, súboje som si začal naozaj vychutnávať. Doslova ma nadchli autá, v ktorých sa môžte preháňať priamo po hernej scenérii a nielen po mape sveta (toto bolo zahrnuté už v Tactics, i keď v obmedzenej miere).
Väčšina úloh je dôkladne prepracovaná a hoci sa tam objavili aj niektoré nudné, či stereotypné, celkový dojem mám dobrý; nenudil som sa. :- )
Samostatnou kapitolou je hudba - už úvodný track je skvelý, ale viac sa mi páčili melodie, ktoré sa spúšťajú pri nahrávaní alebo cestovaní po mape, tie sú naozaj parádne.
Ku koncu hry sa však objavujú "nedotiahnuté" lokácie - podzemné mapy sa mi zdali doslova odfláknuté, a to ako dizajnom, tak i rozmiestnením postáv, či úlohami. Nuž, bolo vidno, že programátorské oddelenie podliehalo tlaku marketingovej sekcie, ako to už dnes býva. Takto isto vyzeral napríklad záver Zaklínača - narýchlo zbúchané úlohy, mapky bez nápadu a lineárny dej.
Napriek tomu, celkový dojem z tejto hry mám dobrý, páčila sa mi a hral som ju naozaj s nadšením.
Vo vývojárskom štúdiu Silver Style, ktoré túto hru vyprodukovalo, je aj pár ľudí z pôvodného a rozpadnutého Black Isle - preto myslím, že The Fall sa po Falloute rozhodne neopičí. Naopak, sú tu zahrnuté koncepty a nápady, ktoré sa mali objaviť vo Falloute 3.
K samotnej hre:
Zo začiatku, a vlastne počas celej hry, mi prekážal nemecký dabing; tento jazyk príliš rád nemám a vôbec sa mi nepáči. Tiež ma unavovala 3D scenéria, pretože kvôli kontajnerom či ukrytým NPC som neustále točil a posúval kameru, je to veľmi unavujúce pre zrak. (ech, to je ale skôr nostalgický povzdych pri spomienke na nádhernú, izometrickú grafiku časov minulých)
Súbojový systém je zo začiatku otravný, ale veľmi rýchlo som si naň zvykol a obľúbil som si ho. Keď moja postava (špecialista na ťažké zbrane) dostala do rúk prvú poriadnu zbraň - Famas, súboje som si začal naozaj vychutnávať. Doslova ma nadchli autá, v ktorých sa môžte preháňať priamo po hernej scenérii a nielen po mape sveta (toto bolo zahrnuté už v Tactics, i keď v obmedzenej miere).
Väčšina úloh je dôkladne prepracovaná a hoci sa tam objavili aj niektoré nudné, či stereotypné, celkový dojem mám dobrý; nenudil som sa. :- )
Samostatnou kapitolou je hudba - už úvodný track je skvelý, ale viac sa mi páčili melodie, ktoré sa spúšťajú pri nahrávaní alebo cestovaní po mape, tie sú naozaj parádne.
Ku koncu hry sa však objavujú "nedotiahnuté" lokácie - podzemné mapy sa mi zdali doslova odfláknuté, a to ako dizajnom, tak i rozmiestnením postáv, či úlohami. Nuž, bolo vidno, že programátorské oddelenie podliehalo tlaku marketingovej sekcie, ako to už dnes býva. Takto isto vyzeral napríklad záver Zaklínača - narýchlo zbúchané úlohy, mapky bez nápadu a lineárny dej.
Napriek tomu, celkový dojem z tejto hry mám dobrý, páčila sa mi a hral som ju naozaj s nadšením.