No, kdybych investoval na začátku do Small Guns, tak můžu do dolů klidně tak na levelu 6 : )
Cca 130% ve Small Guns a nějaká solidní pistole (.223) by Wannamingům počechrala pírka : )
Fallout 2 - zbraně
Moderátoři: Hamster, Saruman, Daemon
- PostTrauma
- Sigilan
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 6.8.2009 16:02
- Bydliště: Asteroid B-612
Re: Fallout 2 - zbraně
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Re: Fallout 2 - zbraně
..to áno, wanamingos v Reddingu patria k tým menej odolným a súboje sa dajú zvládnuť celkom pohodlne najmä vtedy, keď vleziete do podzemia cez studňu, alebo hrob. Potom ich môžte pekne po jednom vyhľadávať a likvidovať. (ak zostúpite do baní výťahom, obkolesí vás partia vedená kráľovnou, čo je na začiatku hry trocha drsné)
Neskôr sa ale objavuje aj silnejšia "odroda" wanamingos - sú to alieni, a tough alieni. Tí už majú vyššiu hodnotu DR, viac HP a viac útokov za kolo. Zároveň vás pri každom útoku zasiahnu aj silnou dávkou radiácie, tam už na nízkej úrovni končí sranda.
edit:
Posledný krát sa vrátim k perku Slayer - zdá sa, že aj napriek poznámke v manuáli, tento perk v skutočnosti žiaden Luck Roll nevyžaduje. Prediskutoval som to na VŠB a zároveň aj na NMA; viacerí sa zhodli, že pri Slayerovi sú všetky zásahy kritické aj s nízkou hodnotou šťastia. Buď je teda chyba v manuáli, alebo autori krátko pred vydaním zmenili pravidlá hry. (stále však platí to, že vysoké šťastie navyšuje účinok kritických zásahov - veľká hodnota šťastia teda nič nepokazí)
Neskôr sa ale objavuje aj silnejšia "odroda" wanamingos - sú to alieni, a tough alieni. Tí už majú vyššiu hodnotu DR, viac HP a viac útokov za kolo. Zároveň vás pri každom útoku zasiahnu aj silnou dávkou radiácie, tam už na nízkej úrovni končí sranda.
edit:
Posledný krát sa vrátim k perku Slayer - zdá sa, že aj napriek poznámke v manuáli, tento perk v skutočnosti žiaden Luck Roll nevyžaduje. Prediskutoval som to na VŠB a zároveň aj na NMA; viacerí sa zhodli, že pri Slayerovi sú všetky zásahy kritické aj s nízkou hodnotou šťastia. Buď je teda chyba v manuáli, alebo autori krátko pred vydaním zmenili pravidlá hry. (stále však platí to, že vysoké šťastie navyšuje účinok kritických zásahov - veľká hodnota šťastia teda nič nepokazí)