Družiny na Páteři světa

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět

Kolikačlennou družinu preferujete?

1-2
10
8%
3-4
13
10%
5-6
95
72%
To je různé.
14
11%
 
Celkem hlasů: 132

Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od valcik »

Ferdish píše:O zaklínačovi ako diplomatovi som uvažoval, problém je ale ten, že by som musel stále prehadzovať formácie medzi "bojovou" a "obchodnou/diplomatickou", keďže zaklínač nie je povolanie do prvej línie.
Hm, vytvoril som si družinu, ktorú vedie Bard/Zaklínač (človek, žena) a zatiaľ to funguje výborne. Má hromadu kúziel zo školy ilúzií, ktoré jej pomáhajú pri obrane a vďaka vysokej charizme má bonusy v mágii, aj v diplomacii. Počas boja si počína parádne, občas vrhne silné zaklínačské kúzlo a popri tom hrá bardské melódie, hehe. Uvidím, ako sa mi osvedčí v HoF.
(Máte niekto osvedčený multiclass pre barda?)

Field Mouse,
v IWD2 je dobré, ak má celá družina rovnaké presvedčenie (dobré, alebo zlé). Klerici dokážu na vysokej úrovni zosielať kúzlo Holy Word alebo Blasphemy, ktoré ovplyvní všetky postavy s opačným presvedčením, než má kňaz. Je to najmocnejšie klerické kúzlo, ktoré okamžite paralyzuje celé skupiny postáv v obrovskom dosahu.
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od PostTrauma »

valcik píše:Field Mouse,
v IWD2 je dobré, ak má celá družina rovnaké presvedčenie (dobré, alebo zlé). Klerici dokážu na vysokej úrovni zosielať kúzlo Holy Word alebo Blasphemy, ktoré ovplyvní všetky postavy s opačným presvedčením, než má kňaz. Je to najmocnejšie klerické kúzlo, ktoré okamžite paralyzuje celé skupiny postáv v obrovskom dosahu.
Je lepší, když jsou postavy zlé, protože pak jsou na tohle kouzlo imunní. Finální souboj je tím hned poloviční. Navíc je docela dost dobrých zbraní pro dobré postavy - třeba nejlepší obouručák ve hře (Čepel bezduchých +5). Ale jedno dvě dobré přesvědčení se taky hodí kvůli jiným předmětům a tak.
Naposledy upravil(a) PostTrauma dne 19.2.2011 22:30, celkem upraveno 1 x.
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od valcik »

Ak je ale časť družiny dobrá a časť zlá, nemôžu klerici používať Sväté slovo, ani Rúhanie, lebo by paralyzovali aj polovicu vlastnej party. Preto sa hodí, ak je presvedčenie zamerané u každého člena družiny rovnakým smerom; či už k dobru, alebo zlu. Zlá parta má výhodu, pretože je imúnna na Rúhanie, ale dobrá parta môže využívať Sväté slovo, to sa hodí prakticky počas celého HoF.
(neutráli tvoria výnimku, tých klerické slovo neovplyvní)

edit:
Hrám prvýkrát s bardom v parte a zisťujem, že je to výrazná pomoc. Vďaka jeho piesňam sú bojovníci oveľa presnejší a účinnejší, odteraz už asi bez barda nehrám! Multiclass so zaklínačom funguje výborne, musím ešte otestovať kombináciu barda s klerikom Lathandera.
Kakodemon
Sigilan
Příspěvky: 4
Registrován: 14.5.2010 12:00

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od Kakodemon »

Moja najobľúbenejšia skupina je buď:

zákonne dobrá:
paladin - obojruký, keď má dva tie svoje meče od silnej 6, tak to je nášup
kňaz
mních
mág/zaklínač
zlodej
bojovník s drevcovými zbraňami alebo veľkými sekerami, alebo potom s tým úžasným obojručným mečom +5 z useknutej ruky čo kradne životy a zvyšuje mu jeho maximum životov som sa dostal na veľmi pekné čísla životov s týmto mečom

zákonne zlá:
kňaz
mních
mág/zaklínač
zlodej
bojovník to isté ako v dobrej parte
hraničiar so špecializáciou proti Juan Ti od začiatku - obojruký, na malých lvl strelec

Inak som si všimol, že veľa ľudí nemá nejak rada mníchov, ale pritom je to fakt zabiják a ešte k tomu odolný proti jedom, nákaze, mágii, najrýchlejší z celej party atď

A najdoležitejšia vec, všetci aasinarovia, mág tiefling kvoli int a zlodej kvoli obrantosti tiež.
Kimeria
Sigilan
Příspěvky: 18
Registrován: 13.3.2011 14:53

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od Kimeria »

Já mám ted rozjetou IDW2 Srdce běsu s družinou:

Orc - bojovník - obouruční meče, kladiva
Trpaslík - bojovnik - kladiva
Člověk - bojovník - dlouhý meče
Trpaslík - Tepmuv kněz - sekery
Půlelf - zloděj - luky, kratký meče
Člověk - Nekromancer - hole, kuše

Jen my docela chybí u trpaslíku možnost být kněz Nějakého trpaličího boha :-)
Gotrek
Sigilan
Příspěvky: 32
Registrován: 30.7.2010 10:44

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od Gotrek »

po precitani Warhammer (Krivopriseznik) ma napadlo vytvorit si skupinu 6tich trpaslikov, zistil som ale ze je potom Icewind strasne lahky :-D
Schleitr
Sigilan
Příspěvky: 85
Registrován: 17.10.2008 21:51

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od Schleitr »

Nějací hráči předpřipravených družin?
Uživatelský avatar
Mecker
Sigilan
Příspěvky: 732
Registrován: 2.5.2006 16:16
Bydliště: Forgotten Realms
Kontaktovat uživatele:

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od Mecker »

Ne, nelíbilo by se mito. Musel bych mít alespoň jednu postavu svou a tu bych ještě upřednosťoval před ostatními.
vojta_f
Sigilan
Příspěvky: 7
Registrován: 30.11.2009 22:01

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od vojta_f »

tak jsem dojel IWD i s datadiskem na nejtěžší obtížnost se skupinou 6 lidi

hlavní postava Bard clovek
2.bojovnik clovek
3.kněz trpaslík
4.mág iluzionista gnom
5.mág ochránce clovek
6.mág elf

Tuto skupinu nedoporučuji začátečníkum, je to pekelně těžký na psychiku, protože vám pořád zabijej mágy, kněze
nebo barda, kterej nemůže mít zbroj kvuli kouzlum
Další problém je že je málo kouzel, takže každýmu mágovi chybí nějaké dobré .
Uživatelský avatar
Fantasy
Sigilan
Příspěvky: 18
Registrován: 17.5.2009 11:50
Bydliště: Na cestách....

Re: Družiny na Páteři světa

Příspěvek od Fantasy »

Tak jsem po několíka letech opět asi před dvěma týdny rozehrál ID 2 ...natěšený jako bych jí hrál poprvé ...s družinou ve složení:

Barbar, Člověk - zaměření na obouruční meče, popř. Kyj narušení z piškvorek. (Tank družiny ...z mocným úderem není problém dávat 60+ dmg, zastraší všechno, pokud to na dotyčného funguje).

Paladin, Aasimar - klasika: dlouhé meče, popř. kladiva nebo palcáty. (Obstojný bojovník, dostal i nějaká body do moudrosti, takže nějaké ty spelly jako třeba ...byčí síla, pos. svatou mocí ...atd, shledávám u něj celkem užitečné).

Tempův kněz, Člověk - sekyry (dá to rozum :-) ) ...i ty vrhací. (S různými posilněními je schopen stát v první linii, klasika: lečitel a posilovač).

Druid, Půlelf- Zaměření na kopí (zatím to z piškvorek), popř. čas od času vystřelí z luku. (Velmi silné spelly, příkladně: Trnová sprška, statický výboj, tříštivá vlna ...atd. Imunita na jedy, celkem užitečné (železní golemové si se svou jedovou mlhou ani neškrtnou, proměny celkem o ničem)

Drow, Zloděj - Krátke meče (+5 opět z piškvorek), popř. kuše. (díky své rase je s úrovní níže, ale i tak se mi zdá lepší než půlčík nebo člověk, které jsem měl dříve).

Zaklínač (Čaroděj), Člověk - celkem jasné, nějaké ty vrhačky, do první linie ne-e. (Kecal družiny s perkem obchodní strategie, vysoká diplomacie a podvody ...ukecá kohokoli. Se zakouzleným třpytem orlího pera se ceny v obchodech podstatně sníží. Vyvolává nemrtvé (5. úroveň), neskutečně užitečné ... piškvorky s tímto spellem zvládnuty za 2 dny herního času).
Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“