Twilight: No, pro mě byl Scout a Scoundrel takové dost divné rozdělení, po pravdě řečeno. Ale autoři očividně potřebovali 3 třídy a mága tam z asi pochopitelných důvodů dát nemohli
Naopak Guardian, Sentinel a Consular už je klasické rozdělení - bojovník, rogue, mage.
Nesrovnalost mezi tím systémem mě nikdy nevadila, protože v KotORu hraješ za první tři postavy jen chvilku a za druhé proto, že svoje postavy v RPG obvykle plánuji HODNĚ dopředu, takže jsem pochopitelně znal jejich výhody i nevýhody, samozřejmě co se teorie týče.
Heh, zajímavé, že jsem ale hrál vždycky za Consulara (zajímavé proto, že v RPG se mágům obvykle vyhýbám) - asi proto, že Consular (narozdíl od běžného mága) je i s mečem pořád použitelná postava...
Jinak nechápu, na co potřebujete ty skillpointy? Vždyť v KotORu má nějaký význam snad pouze Persuade a na to ten jeden skillpoint stačí, ne?
Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
Moderátor: Ajantis
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
Wendeee: Záleží na tom, jestli hraješ jedničku nebo dvojku.
Kotor I
Initial Character Class (ICC) points: Soldier's = 1, Scout's = 3, and Scoundrel's = 4 points. You get an extra 4 points for each INT +1 modifier.
Initial Skill Points = (ICC + INT) * 4
Character Class (CC) points: Scoundrel: CC = 8, Scout: CC = 6, Soldier: CC = 2, Sentinel: CC = 4, Guardian: CC = 2, Consular: CC = 2
Skill Points gain per Level & Char = (CC + INT) / 2
=> Consular s int 16 dostává každý level 2 skill pointy (zaokrouhluje se dolů)
http://swforums.bioware.com/viewtopic.h ... 5&forum=26
Kotor I
Initial Character Class (ICC) points: Soldier's = 1, Scout's = 3, and Scoundrel's = 4 points. You get an extra 4 points for each INT +1 modifier.
Initial Skill Points = (ICC + INT) * 4
Character Class (CC) points: Scoundrel: CC = 8, Scout: CC = 6, Soldier: CC = 2, Sentinel: CC = 4, Guardian: CC = 2, Consular: CC = 2
Skill Points gain per Level & Char = (CC + INT) / 2
=> Consular s int 16 dostává každý level 2 skill pointy (zaokrouhluje se dolů)
http://swforums.bioware.com/viewtopic.h ... 5&forum=26
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
- Wendeee
- Sigilan
- Příspěvky: 266
- Registrován: 2.10.2005 9:05
- Bydliště: Taboard/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
4 sevencreature:Od tebe bych ani jinou odpověď nečekal:) Ale jak řek Twilight, prostě mi příde taky debilní, že Consular, kterýmu rveš body do jinejch než fyzickejch atributů, postava která v podstatě vyplívá ze Scoundrela, kterej má nejvíc skill pointů, najednou klesne na dva, i s INT 16. A prostě vzhledem k tomu že sem si chtěl udělat postavu která taky umí něco jinýho než máchat mečem, a je schopná taky něco hacknout nebo defusnout, je to pro mě zklamání.
4 Razffallow:Dík za přehled:)
4 Razffallow:Dík za přehled:)
Peace on you too you son of a beach!!:-P
Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
Wendeee: ja to z popisu povolani vzdy chapal tak, ze Consular je v prve rade jedi, ne elektrikar
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7394
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
Wendeee: Tak proč si do háje bereš Consulara - to je Jedi zaměřený na používání Síly. Na hackování a spol. tu je přece Sentinel. Jediná spojitost tu je mezi Soldier -> Guardian, protože oba jsou zaměření na boj (víc feats, lepší BAB), další povolání spolu nemají moc společného.
Nic nemám proti cheatování, ale poněkud mě udivuje, když si stěžujete na to, že systém funguje tak, jak má fungovat
Nic nemám proti cheatování, ale poněkud mě udivuje, když si stěžujete na to, že systém funguje tak, jak má fungovat
Naposledy upravil(a) sevencreature dne 29.1.2008 8:09, celkem upraveno 1 x.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
Preco ma potom ako class skilly repair a computers prave consular? :) Navyse dnes som kdesi cital, ze obvykle, narozdiel od inych druhov jedi, consulari zacinaju svoju karieru v inom povolani, z ktoreho si odnasaju rozne schopnosti ktore tak vedia vyuzit lepsie ako ostatni jedi :) Ale nakolko je ta informacia doveryhodna uz neviem, bolo to v nejakom navodesevencreature píše:Na hackování a spol. tu je přece Sentinel. [/q[ote]
ok, nechajme to tak, i tak sa tu len natahujeme :)
...you live, you learn...
- Wendeee
- Sigilan
- Příspěvky: 266
- Registrován: 2.10.2005 9:05
- Bydliště: Taboard/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
4 Uživatel:A já sem si myslel že je doktorand na FELu:))
4 sevencreature:Já to neberu jako cheatování ale jako úpravu stávající hry, na místo toho abych to rozehrával znova;) A jediná změna kterou sem udělal je to že sem si změnil Consulara na Sentinela. Toť vše;) A nestěžuju si na system, jen sem to nečekal..
4 sevencreature:Já to neberu jako cheatování ale jako úpravu stávající hry, na místo toho abych to rozehrával znova;) A jediná změna kterou sem udělal je to že sem si změnil Consulara na Sentinela. Toť vše;) A nestěžuju si na system, jen sem to nečekal..
Peace on you too you son of a beach!!:-P
-
- Sigilan
- Příspěvky: 1
- Registrován: 7.3.2011 20:35
Re: Editory, cheaty... a jiné pochybné zásahy do software HK
Nevíte někdo jak vyvolat konzoli ?
Editoval jsem swkotor.ini a když ve hře zmáčknu "tildu" tak se konzole neobjeví...
Nemáte někdo nějakou radu?
Editoval jsem swkotor.ini a když ve hře zmáčknu "tildu" tak se konzole neobjeví...
Nemáte někdo nějakou radu?