Chyby, problémy a jejich řešení

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
valcik
Sigilan
Příspěvky: 311
Registrován: 5.1.2010 16:13
Bydliště: Záhorská nížina

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od valcik »

..hm, priznám sa, že som bezradný. S inteligenciou máš zrejme pravdu, zmýlil som si to s pravidlami IWD2; v BG2 také obmedzenie myslím nie je. Okrem toho som bol až doteraz presvedčený, že v povolaní bojovníka postupuje multiclass postava rýchlejšie, než v povolaní mága, ale u tvojej postavy je to presne naopak.
Pre istotu teda mlčím a prenechávam slovo ostatným.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

alibaba: Nevím, zda je to bug, nebo záměr, ale F/M/T opravdu dostává jen HLA bojovníka a zloděje. BG2 Tweak Pack ti umožní získat i kouzla 6.-8. úrovně. 10. úroveň nikoli, jelikož s F/M/T se nedostaneš na 18. úroveň kouzelníka, kdy bys je mohl používat.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
casino
Sigilan
Příspěvky: 6
Registrován: 26.12.2009 22:33

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od casino »

Niesom istý či to patrí sem, ale skúsim.

Da sa niekde v BG I zmeniť formácia družiny? Napr. Chcem aby mag a lučesťnik boli v zadu a bojovník v predu...a pod. Nikde som to nenašiel.

Diky.
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Field Mouse »

Zreorganizovat družinu můžeš přetahováním portrétů postav napravo. Formaci (obdélník, téčko atd.) vybíráš dole, pokud označíš víc postav najednou. Tuším, že když klikneš na formaci pravým tlačítkem, zpřístupní se jich víc. Pořadí v družině je pak směrodatné pro to, které postavy si kam ve zvolené formaci stoupnou.
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
alibaba
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 19.5.2009 19:00

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od alibaba »

Sice nevím, jestli je tohle správné forum, ale chtěl bych se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s vytváření vlastních předmětů pro SoA a ToB v infinity enginu? Stáhl jsem si infinity engine editor pro (IEEP), item explorer (IE) a IETMC. IEEP mi hlásí chybu nejde spustit, píše : "there has been an error reading the GAME DIR section of the IEEP initialization file....". Má někdo nějakou radu jak začít nebo kde se dá najít návod? Ty editory mám ze sorcerrers place.

Díky :-)
alibaba
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 19.5.2009 19:00

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od alibaba »

Problém s botama rychlosti

Vždycky když moje postava zaútočí, která má 1 útok za kolo, a má nasazený boty rychlosti, 1. zásah vždycky mine a animací se pro nepřátele zviditelní. Je nějaká možnost jak to opravit? Je celkem otrava před každým "backstapem" ty boty sundavat. Při použití oleje rychlosti útoky probíhaj normálně. Jo a to, že nezasáhne neznamená špatný thaco, páč se ani neukáže hod na útok a zviditelní se jako by útok proběhl.

Díky.
Schleitr
Sigilan
Příspěvky: 85
Registrován: 17.10.2008 21:51

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Schleitr »

Aran mě pošle zlikvidovat Bodhi s tím,že na hřbitově čeká kouzelník s golemem aby mě udělal cestu.Po tim,ale cestu na hřbitov odkládám a plním ještě nějaké questy.Potom když dorazím na hřbitov(ať už ve dne nebo v noci) tak kouzelník nikde a dveře do hrobky zatarasené....
Uživatelský avatar
PostTrauma
Sigilan
Příspěvky: 1256
Registrován: 6.8.2009 16:02
Bydliště: Asteroid B-612

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od PostTrauma »

Dveřmi od hrobky myslíš hrobku na hřbitově, jejíž dveře nejdou otevřít po celou hru, nebo ty správné dveře, které jsou severně od pavoučího hnízda v podzemí hřbitova, a které oddělují vampíří obydlí od zbytku podzemí?
Marně se snažím přijít věcem na kloub, neboť většina věcí klouby vůbec nemá.
Schleitr
Sigilan
Příspěvky: 85
Registrován: 17.10.2008 21:51

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Schleitr »

PostTrauma píše:Dveřmi od hrobky myslíš hrobku na hřbitově, jejíž dveře nejdou otevřít po celou hru, nebo ty správné dveře, které jsou severně od pavoučího hnízda v podzemí hřbitova, a které oddělují vampíří obydlí od zbytku podzemí?
Kouzla temného mága musela zamlžit moji mysl.Já blbec pořád bušil do špatných dveří.
alibaba
Sigilan
Příspěvky: 37
Registrován: 19.5.2009 19:00

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od alibaba »

Poradí někdo, jak opravit chybu, že barbar nemůže nosit "Gauntlets of Extraordinary Specialization" ? Je to přece bojovník ne?
Uživatelský avatar
Field Mouse
Sigilan
Příspěvky: 656
Registrován: 18.5.2009 14:50
Bydliště: U Lomu 38, Sigil, 585 03

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Field Mouse »

Pokud je barbar nosit nemůže, tak máš smůlu.
Teoreticky to můžeš udělat tak, že si je přiřadíš do rukavicového slotu přes SK (takže budou svítit červeně jako nelze použít, ale budeš je mít nasazené), nebo dáš přes SK barbarovi schopnost Use Any Item a pak budeš moct použít všechno včetně plných zbrojí.
Ale nejjednodušší asi bude dát ty rukavice nějakému bojovníkovi :)
Elminster sem, Elminster támhle. Dejte mi tisíc let a špičatý klobout a nakopu mu.. zadek :op
Uživatelský avatar
Valiant
Sigilan
Příspěvky: 95
Registrován: 6.1.2006 9:49
Bydliště: Levice (hometown), Sliač (worktown), Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Valiant »

alibaba píše:Poradí někdo, jak opravit chybu, že barbar nemůže nosit "Gauntlets of Extraordinary Specialization" ? Je to přece bojovník ne?
Zmeň atribúty predmetu cez napr. DLTCEP tak, aby ich mohol nosiť aj Barbar... V DLTCEP sa jedná len o zaškrtanie správnych políčok :-)
Kiski aka Valiant, the 3ds Max mage
Slovakia
Tower Of Deception creator

Obrázek
Schleitr
Sigilan
Příspěvky: 85
Registrován: 17.10.2008 21:51

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Schleitr »

Zabil jsem Bodhi a získal Rhynskou lampu.Než vyrazím di Sundalessaru tak si plním pár zbývajcích questů-pozabíjet draky a podobně.Mimo jiné se pokouším zlikvidovat Stínové zloděje,ale vždycky když na některého uvnitř gildy zaútočím tak se za chvilku zjeví jakýsi Aranis a družinku mě zmasakruje,nedostanu ani šanci se bránit....
Uživatelský avatar
Ave
Sigilan
Příspěvky: 1073
Registrován: 30.11.2005 8:04
Bydliště: Chrám Vědění

Re: Chyby, problémy a jejich řešení

Příspěvek od Ave »

Schleitr píše:Zabil jsem Bodhi a získal Rhynskou lampu.Než vyrazím di Sundalessaru tak si plním pár zbývajcích questů-pozabíjet draky a podobně.Mimo jiné se pokouším zlikvidovat Stínové zloděje,ale vždycky když na některého uvnitř gildy zaútočím tak se za chvilku zjeví jakýsi Aranis a družinku mě zmasakruje,nedostanu ani šanci se bránit....
Nemluvíš náhodou o Aranu Linvailovi?
Plá plamen věrné lásky,
prýští slzy a nad hlavou hoří hvězdy
... a pak už nic... a pak už nic...
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Schleitr: Pokud vím, je to autorský záměr.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“