Ošéfování skriptu lokace
Moderátor: Razfallow
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Ošéfování skriptu lokace
Je možné nějak ve WeiDU udělat rozumně toto? Pokud oblast má skript, něco s ním udělej. Pokud ne, potom vytvoř skript se jménem lokace a něco s ním udělej. Pokud už existuje (a nepatří zmíněné lokaci), vytvoř nový s unikátním jménem a něco s ním udělej. Jde to ošéfovat dávkově?
Naposledy upravil(a) drake127 dne 13.4.2006 16:23, celkem upraveno 1 x.
Žralok, který štěká, nekouše.
Re: Ošéfování skriptu lokace
Teď nevím, jestli myslíš přesně toto, ale použil jsem to u Teleportu:drake127 píše:Je možné nějak ve WeiDU udělat rozumě toto? Pokud oblast má skript, něco s ním udělej. Pokud ne, potom vytvoř skript se jménem lokace a něco s ním udělej. Pokud už existuje (a nepatří zmíněné lokaci), vytvoř nový s unikátním jménem a něco s ním udělej. Jde to ošéfovat dávkově?
Kód: Vybrat vše
ACTION_IF FILE_EXISTS ~override/AR0021.bcs~
THEN BEGIN
EXTEND_TOP ~Ar0021.bcs~ ~Teleport/area-bcs/Ar0021.bcs~
END
ACTION_IF NOT FILE_EXISTS ~override/AR0021.bcs~
THEN BEGIN
COPY ~Teleport/area-bcs/Ar0021.bcs~ ~override/AR0021.bcs~
COPY_EXISTING ~AR0021.are~ ~override~
WRITE_ASCII 0x94 ~AR0021~
END
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END