Taktika a souboje v BG

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Zamčeno
Uživatelský avatar
Syf
Sigilan
Příspěvky: 237
Registrován: 3.10.2005 15:42
Bydliště: Trademeet Crypt
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Syf »

Pokud nemáš Inkvizitora, tak je Imunita problém, pomůže snad jen čekání až mu dojde. Když ji nemá, tak máš asi půl práce za sebou :lol: . Lichové jsou asi imunní na nemagický zbraně, co??
Mohl by pomoct možná i Sunray...je to těžký...já zdrhal a byl jsem inkvizitor, ideál :twisted: .
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
Uživatelský avatar
Avalach
Sigilan
Příspěvky: 27
Registrován: 12.12.2005 21:26
Bydliště: Severní země (Redanie)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Avalach »

Takze, jestli neni inkvizitor, tak je to v haji, protoze nepritel je na vsechno imuni a nemuze byt zacilovan...hmm, to jsem tusil a pak ze nejsou neporazitelni nepratele :evil:
Možná by šlo dát do retezovy eventuality ruby ray, zlom a odstran magii...ale retezovku jeste dlouho mit nebudu.
A samozrejme, pokud bych mel v eventualite time stop jako nejaci nejmenovani zluti draci, bylo by po problemu. :evil: :evil:
Kill one man and you're a murderer, kill thousants and you're hero.
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Počkaj kým budeš na vyšších lvl. - s nízkym ťa zabijú vždy, pretože dohromady nemáš nič, čím by si ich zastavil - mne z lichov najväčšie problémy robil lich, ktorí bol v jednom dome v Dokoch - teleport field je veľmi hnusné/nepríjemné kúzlo :evil:
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
Avalach
Sigilan
Příspěvky: 27
Registrován: 12.12.2005 21:26
Bydliště: Severní země (Redanie)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Avalach »

To je, nejhorší na tom je, že když vyjdu ven z inkriminované oblasti (třeba opustím ten dům) tak mě to kouzlo znovu přenese dovnitř :!:
Kill one man and you're a murderer, kill thousants and you're hero.
Uživatelský avatar
Syf
Sigilan
Příspěvky: 237
Registrován: 3.10.2005 15:42
Bydliště: Trademeet Crypt
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Syf »

CrowX píše:Počkaj kým budeš na vyšších lvl. - s nízkym ťa zabijú vždy, pretože dohromady nemáš nič, čím by si ich zastavil - mne z lichov najväčšie problémy robil lich, ktorí bol v jednom dome v Dokoch - teleport field je veľmi hnusné/nepríjemné kúzlo :evil:
Ten lich byl hnusnej, jedna ze 2 věcí z SoA jsem nedal(ještě Azengaard a vlastně eště tu partu v Asylumu), nějak jsem mu nemohl ublížit. Zbraně mu neubírali a kouzla jen witling cca 8 dmg, což vyregeneroval. A ty mráčky byly též dost nepříjemný. To teleportační pole a koule chaosu byl humus, mě to vždy hodilo ke vchodu a než jsem to obešel, tak mě to hodil zas.
To Avalach:Tys dal toho žlutýho draka bez kouzel 9 levelu?? :shock:
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
Uživatelský avatar
Killdozer
Sigilan
Příspěvky: 463
Registrován: 23.10.2005 15:13
Bydliště: Friendly Arm Inn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Killdozer »

ja sem uz toho drakonise dal diky tine stop. paradni bitva.

avalach: no, ja nevim, pokud by to slo, tak opravdu dovnitř->ven. je to dobra taktika. ale mě se stávalo, že lich opustil oblast. no, pak zkus treba time stop, pokud mas svitek. to by mohlo pomoct. pak klasicke true sight, dispel magic, wail of banshee... nebo snad bys mohl hodit sluneční žár(???)
je to schopnost meče daystar 1d. dává to hustý zranění nemrtvejm. fakt jinak už nevim.
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...

http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Syf píše:To Avalach:Tys dal toho žlutýho draka bez kouzel 9 levelu?? :shock:
Myslím, že draci sa dajú dať aj keď dokážu hodiť time-stop - treba si iba nahodiť ochrany proti dychu a ísť k nemu s niekým kto má nahodených xy stoneskinov + PfMW - proste aby postava prežila jeho time-stop a potom už klasika breach a iné odstraňovače a usekať. (prípadne ešte mať v zálohe pripravených zopár pascí)
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
Killdozer
Sigilan
Příspěvky: 463
Registrován: 23.10.2005 15:13
Bydliště: Friendly Arm Inn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Killdozer »

CrowX píše:Myslím, že draci sa dajú dať aj keď dokážu hodiť time-stop - treba si iba nahodiť ochrany proti dychu a ísť k nemu s niekým kto má nahodených xy stoneskinov + PfMW - proste aby postava prežila jeho time-stop a potom už klasika breach a iné odstraňovače a usekať. (prípadne ešte mať v zálohe pripravených zopár pascí)
prst smrti je 8. úroveň :-D
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...

http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Uživatelský avatar
CrowX
Sigilan
Příspěvky: 1436
Registrován: 24.9.2005 22:58
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CrowX »

Finger of death - kúzlo, ktoré nepoužívam - ja väčšinou nemám rád kúzla s instant death effectom. 8-)
There is a limit to stupidity.
182
Uživatelský avatar
Avalach
Sigilan
Příspěvky: 27
Registrován: 12.12.2005 21:26
Bydliště: Severní země (Redanie)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Avalach »

Tady jde o to, že ten žlutý drak má time stop v eventualitě! Proti tomu se špatně bojuje. Zakouzlí pravdivé vidění, zlom, kouzelný úder a odstraň magii a můžu se jít zahrabat.
Kill one man and you're a murderer, kill thousants and you're hero.
Uživatelský avatar
Velehal
Sigilan
Příspěvky: 307
Registrován: 28.9.2005 15:47

Příspěvek od Velehal »

Vy máte problémy. Dvojitá spell imunity: divination a abjuration netrvá věčně, pak je lich mrtvý. A vtip je v tom, že ten lich je chudák, protože nemá jak vás zranit: Plášť zrcadlení + Spell imunity: ta, co chrání proti uvěznění. Lich se ani neškrtne...
Proti drakovi se dá lehce bránit kombinací např. Spell Imunity: Divination + Abjuration + Spell Shield + PFMW + Improved Invisibility. A zahrabat se jde drak...
Uživatelský avatar
Avalach
Sigilan
Příspěvky: 27
Registrován: 12.12.2005 21:26
Bydliště: Severní země (Redanie)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Avalach »

Bavime se o druzine na 12. levelu....jinak i kdyz mam neviditelnost a imunitu na vesteni, tak me je drak schopen zacilovat...ale ja jeho ne.
Kill one man and you're a murderer, kill thousants and you're hero.
Uživatelský avatar
Velehal
Sigilan
Příspěvky: 307
Registrován: 28.9.2005 15:47

Příspěvek od Velehal »

Družina na 12. úrovni musí znát své meze a neútočit na liche (máte-li Tactic), natož na draky...
Uživatelský avatar
Avalach
Sigilan
Příspěvky: 27
Registrován: 12.12.2005 21:26
Bydliště: Severní země (Redanie)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Avalach »

Beru to jako taktickou vyzvu. Musi se to zkusit.
Kill one man and you're a murderer, kill thousants and you're hero.
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Avalach píše:Beru to jako taktickou vyzvu. Musi se to zkusit.
při normální hře ano, ale kdybych hrál jako RP tak tam určitě nelezu
Zamčeno

Zpět na „Baldur's Gate I & II“