Taktika a souboje v BG
- Syf
- Sigilan
- Příspěvky: 237
- Registrován: 3.10.2005 15:42
- Bydliště: Trademeet Crypt
- Kontaktovat uživatele:
Pokud nemáš Inkvizitora, tak je Imunita problém, pomůže snad jen čekání až mu dojde. Když ji nemá, tak máš asi půl práce za sebou . Lichové jsou asi imunní na nemagický zbraně, co??
Mohl by pomoct možná i Sunray...je to těžký...já zdrhal a byl jsem inkvizitor, ideál .
Mohl by pomoct možná i Sunray...je to těžký...já zdrhal a byl jsem inkvizitor, ideál .
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
- Avalach
- Sigilan
- Příspěvky: 27
- Registrován: 12.12.2005 21:26
- Bydliště: Severní země (Redanie)
- Kontaktovat uživatele:
Takze, jestli neni inkvizitor, tak je to v haji, protoze nepritel je na vsechno imuni a nemuze byt zacilovan...hmm, to jsem tusil a pak ze nejsou neporazitelni nepratele
Možná by šlo dát do retezovy eventuality ruby ray, zlom a odstran magii...ale retezovku jeste dlouho mit nebudu.
A samozrejme, pokud bych mel v eventualite time stop jako nejaci nejmenovani zluti draci, bylo by po problemu.
Možná by šlo dát do retezovy eventuality ruby ray, zlom a odstran magii...ale retezovku jeste dlouho mit nebudu.
A samozrejme, pokud bych mel v eventualite time stop jako nejaci nejmenovani zluti draci, bylo by po problemu.
Kill one man and you're a murderer, kill thousants and you're hero.
- Syf
- Sigilan
- Příspěvky: 237
- Registrován: 3.10.2005 15:42
- Bydliště: Trademeet Crypt
- Kontaktovat uživatele:
Ten lich byl hnusnej, jedna ze 2 věcí z SoA jsem nedal(ještě Azengaard a vlastně eště tu partu v Asylumu), nějak jsem mu nemohl ublížit. Zbraně mu neubírali a kouzla jen witling cca 8 dmg, což vyregeneroval. A ty mráčky byly též dost nepříjemný. To teleportační pole a koule chaosu byl humus, mě to vždy hodilo ke vchodu a než jsem to obešel, tak mě to hodil zas.CrowX píše:Počkaj kým budeš na vyšších lvl. - s nízkym ťa zabijú vždy, pretože dohromady nemáš nič, čím by si ich zastavil - mne z lichov najväčšie problémy robil lich, ktorí bol v jednom dome v Dokoch - teleport field je veľmi hnusné/nepríjemné kúzlo
To Avalach:Tys dal toho žlutýho draka bez kouzel 9 levelu??
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
ja sem uz toho drakonise dal diky tine stop. paradni bitva.
avalach: no, ja nevim, pokud by to slo, tak opravdu dovnitř->ven. je to dobra taktika. ale mě se stávalo, že lich opustil oblast. no, pak zkus treba time stop, pokud mas svitek. to by mohlo pomoct. pak klasicke true sight, dispel magic, wail of banshee... nebo snad bys mohl hodit sluneční žár(???)
je to schopnost meče daystar 1d. dává to hustý zranění nemrtvejm. fakt jinak už nevim.
avalach: no, ja nevim, pokud by to slo, tak opravdu dovnitř->ven. je to dobra taktika. ale mě se stávalo, že lich opustil oblast. no, pak zkus treba time stop, pokud mas svitek. to by mohlo pomoct. pak klasicke true sight, dispel magic, wail of banshee... nebo snad bys mohl hodit sluneční žár(???)
je to schopnost meče daystar 1d. dává to hustý zranění nemrtvejm. fakt jinak už nevim.
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Myslím, že draci sa dajú dať aj keď dokážu hodiť time-stop - treba si iba nahodiť ochrany proti dychu a ísť k nemu s niekým kto má nahodených xy stoneskinov + PfMW - proste aby postava prežila jeho time-stop a potom už klasika breach a iné odstraňovače a usekať. (prípadne ešte mať v zálohe pripravených zopár pascí)Syf píše:To Avalach:Tys dal toho žlutýho draka bez kouzel 9 levelu??
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
prst smrti je 8. úroveňCrowX píše:Myslím, že draci sa dajú dať aj keď dokážu hodiť time-stop - treba si iba nahodiť ochrany proti dychu a ísť k nemu s niekým kto má nahodených xy stoneskinov + PfMW - proste aby postava prežila jeho time-stop a potom už klasika breach a iné odstraňovače a usekať. (prípadne ešte mať v zálohe pripravených zopár pascí)
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Vy máte problémy. Dvojitá spell imunity: divination a abjuration netrvá věčně, pak je lich mrtvý. A vtip je v tom, že ten lich je chudák, protože nemá jak vás zranit: Plášť zrcadlení + Spell imunity: ta, co chrání proti uvěznění. Lich se ani neškrtne...
Proti drakovi se dá lehce bránit kombinací např. Spell Imunity: Divination + Abjuration + Spell Shield + PFMW + Improved Invisibility. A zahrabat se jde drak...
Proti drakovi se dá lehce bránit kombinací např. Spell Imunity: Divination + Abjuration + Spell Shield + PFMW + Improved Invisibility. A zahrabat se jde drak...