
True Role-playing v Infinity hrách
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
charname je tvrdohlavec. kdyby slo githiankim jen o hrst pisku, tak by jim ho taky nedal. uz z principu.sevencreature píše:Killdozer: No já jim ji dávám hlavně proto, že je mi na nic

je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Když už jsem se jednou rozhodl, že jim čepel blahosklonně vrátím (u těch skupinek v Podtemnu a v Tethyru), tak na mě za odměnu stejně vždycky zaútočili, což ovšem ve výsledku znamenalo, že se ke mě čepel zase vrátila.. 
btw: Nepřipadá vám divný, že ten githianki v Tethyrském lese má u sebe jílec Stříbrného meče
- Když ho poslali, aby ode mě získal čepel, tak proč vystavovali nebezpečí i ten jílec..


btw: Nepřipadá vám divný, že ten githianki v Tethyrském lese má u sebe jílec Stříbrného meče



- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
7c: V BG to využití nejni tak časté, ale třebas v IWD2 jeho možnosti užití rostou přímo astronomicky... Např. teď jsem bojoval s lichem, který měl na pomoc asi 8 silných kostěných bojovníků a lučištníků. Jeho specialitou bylo zakouzlit hromadné Mocné slovo: smrt, což mi odrovnalo vždy několik členů družiny. A neměl jsem dostatečné možnosti ochrany... K tomu ještě ty velmi nebezpečné bojovníky... Víš, jak takové kouzlo pomůže?
Lich bude sesílat kouzla na toho v Otilukově nezdolné kouli a ostatní se budou opodál rubat s jeho nohsledy...

Lich bude sesílat kouzla na toho v Otilukově nezdolné kouli a ostatní se budou opodál rubat s jeho nohsledy...
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
CrowX: Ano, bylo by lepší, kdyby na to uměla AI reagovat. Nebo řekněme, že nějací hloupí ghoulové by to nezaragistrovali, ale takový lich už by měl umět pochopit, že "toho v Otilukově kouli fakt nesejme"
Ale bohužel AI v Infinity hrách je v tomhle značně nedokonalá...
Třeba u toho licha jsem tuhle taktiku nakonec použil, ale jinak se jí snažím co nejvíce vyhnout...

Ale bohužel AI v Infinity hrách je v tomhle značně nedokonalá...
Třeba u toho licha jsem tuhle taktiku nakonec použil, ale jinak se jí snažím co nejvíce vyhnout...
Tak jsem si tu početl jak jste to hráli na poprvé a mám podobné zkušenosti. Před BG1 jsem nic takového nehrál, jen MM6. Že je manuál v elektronické podobě na Cd jsem zjistil až po tak třetí dohrání 
Jak já si lámal hlavu s kouzlením...v tom tréningovém skladu jsem seslal koulo a pak už to nějak nešlo... Promluvit si s rádci mě nenapadlo.. Co je AC a THAC0 a jak to funguje jsem zjistil až někde v BG2. Zážitků byla spousta, podobných těm vašim a bohužel jsem podobně jako Ajantis nakukoval do návodu a stejně jako on toho nepřestal litovat
A když moje čarodějka někde uprostřed BG2 sesla Melfovy kouzelné meteory, zůstala přetížená stát, protože měla sílu jen 9. K čemu větší když jsem si v BG1 přečetl že nejdůležitější je pro mága inteligence ...
A o upírech? Utíkal jsem z jedné lokace do druhé a vždycky tam byli...loadoval jsem a zkoušel to znovu a znovu...nevěděl jsem odkud se berou a co jsou zač, protože za Bodhi na hřitov jsem sice šel, ale až potom co jsem si plácl se zloději, takže jsem ji nepotkal.. Vždycky mě našli
A dobu mi trvalo i to než mě napadalo, že nemám nikde chodit v noci... Jak já nadával, že je nemůžu zabít, když nesmím ve městě kouzlit..
Fakt nejhezčí hraní

Jak já si lámal hlavu s kouzlením...v tom tréningovém skladu jsem seslal koulo a pak už to nějak nešlo... Promluvit si s rádci mě nenapadlo.. Co je AC a THAC0 a jak to funguje jsem zjistil až někde v BG2. Zážitků byla spousta, podobných těm vašim a bohužel jsem podobně jako Ajantis nakukoval do návodu a stejně jako on toho nepřestal litovat

A když moje čarodějka někde uprostřed BG2 sesla Melfovy kouzelné meteory, zůstala přetížená stát, protože měla sílu jen 9. K čemu větší když jsem si v BG1 přečetl že nejdůležitější je pro mága inteligence ...
A o upírech? Utíkal jsem z jedné lokace do druhé a vždycky tam byli...loadoval jsem a zkoušel to znovu a znovu...nevěděl jsem odkud se berou a co jsou zač, protože za Bodhi na hřitov jsem sice šel, ale až potom co jsem si plácl se zloději, takže jsem ji nepotkal.. Vždycky mě našli

Fakt nejhezčí hraní

- Killdozer
- Sigilan
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.10.2005 15:13
- Bydliště: Friendly Arm Inn
- Kontaktovat uživatele:
wazikashi: mno, to ja sem jednou konecne sehnal z vice zdroju CDs na bg2(každej měl poškrábaný některý a tak sem od každáho vzal ty co šly). hrál sem to v angličtine, a dostal sem se az do ust natha. mno, mel sem tu hru tak dojebanou, zse sem se nemohl v deji posunout dal. a kdyz sem hral BG1, absolutne sem nevedel o nejake gnolli pevnosti nebo tak. ale navod sem pouzil az v BG city. a nakonec sem napsal vlastni:). mno, asi to uz chce nejake ty zkusenosti s RPG, protoze kdyz sem hral NwN nebyl problem pro cloveka odkojeneho(a ukojeneho) bg. jj, první hraní má dycky nejlepší kouzlo. 

je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Já taky hrál asi první dvě nebo tři hry v angličtině. Když jsem přišel poprvé do hospody v docích, kde Ployer prokleje Jaheiru, byl jsem už unavený a neměl jsem chuť překládat a tak jsem to prostě odklikal jen tak od oka a Jaheira odešla... Tak jsem to nahrál a hospodě jsem se pak vyhýbal, úkol nepslnil a to i pak při tom druhém hraní
) Až na potřetí jsem odhalil oč jde..
A když už jsme u toho RP - já bych se zachoval tak, že když se Jaheira zmíní o všech možnostech kde hledat, šel bych nejdřív do chudinské čtvrti, protože toho hostinckého od CC už znám a mám u něj trochu očko... Najít Ploeyra je už pak snadné... Imho nejrychlejší způsob jak pomoci Jaheiře.. Chodíte někdo do vládní čtvrti vyzvídat k Zahaleným? Dá se předpokládat, že nebudou moc sdílní...a charname nemůže vědět, jak (že) se to pak vyvine.. A za tuhle varinatu je tuším víc expů (což by pro některé hráče mohl být důvod tak jednat)..

A když už jsme u toho RP - já bych se zachoval tak, že když se Jaheira zmíní o všech možnostech kde hledat, šel bych nejdřív do chudinské čtvrti, protože toho hostinckého od CC už znám a mám u něj trochu očko... Najít Ploeyra je už pak snadné... Imho nejrychlejší způsob jak pomoci Jaheiře.. Chodíte někdo do vládní čtvrti vyzvídat k Zahaleným? Dá se předpokládat, že nebudou moc sdílní...a charname nemůže vědět, jak (že) se to pak vyvine.. A za tuhle varinatu je tuším víc expů (což by pro některé hráče mohl být důvod tak jednat)..
- Dalcor
- Sigilan
- Příspěvky: 982
- Registrován: 30.9.2005 8:53
- Bydliště: Černá skála, Nightlund, Solamnie, Krynn, Mnohavesmír
- Kontaktovat uživatele:
Já měl výhodu že jsem v té době hrál už dávno AD&D na stole a měl sjem settingy jak na Dragonlance tak i na Forgotten Realms. Když jse, hrál BG1 poprvé vytuhnul sjem an tom že sjem se nezeptal na Bandit Camp a pak jsi se dál nedostal.
Kluci u nás hráli Diablo I a II a jak je to skvělá hra a já tuhnul u nádherného AD&D RPG které jsme si neskutečně užíval, jen jsem doufal že se někdy dostanu k Dragonlance.
No nejvíce mě dostalo setkání s prvním drakem, když mu tvalo dvě koula než me sestřelil :)))
Kluci u nás hráli Diablo I a II a jak je to skvělá hra a já tuhnul u nádherného AD&D RPG které jsme si neskutečně užíval, jen jsem doufal že se někdy dostanu k Dragonlance.
No nejvíce mě dostalo setkání s prvním drakem, když mu tvalo dvě koula než me sestřelil :)))