Voľná diskusia
- azbest-Lovec nemrtvych
- Sigilan
- Příspěvky: 87
- Registrován: 4.3.2006 9:40
Zpomalena hra
Chci se zeptat jestli existuje neco co resi zpomalovani hry pri bojich nebo kdyz tam mam treba videt taborak atd?Stahl sem uz neco,ale to se tyka jen 3 lokaci,me hra bezi plynule jen kdyz neni skoro co zobrazovat jinak se priserne spomaluje.Nic jsem na foru nenasel,pokud se to tu nekde resi omlouvam se.Mam WinXP a hardware dostacujici(Sempron2800+,1GB RAM,GF6600GT).diky
Ulenius: člověče 1 GB paměti je fakt dost. IWD 2 není nějak HW náročná hra, řekl bych že tak na úrovni roku 2002. Doma hraju na mašině ve všech ohledech slabší než je tvá konfigurace a nesakalo se to ani při nejtužších bojích, takže nevím. Zkusil bych stáhnout nejnovější patch a snížit nastavení hry (hlavně zobrazování) na minimum.
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Zkus nové ovladače od grafiky (co jiného lze taky doporučit :)) a párkrát to třeba přeinstalovat (nejlépe i s Windowsy).Ulenius píše:Ono prave moc nezalezi na tom jak mam nastavenou grafiku,urcite je to zalezitost kompatibility a nejaky spatny spoluprace s ovladacema nebo tak,IWD1 mi bezelo krasne :(
Žralok, který štěká, nekouše.
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Ne, jen se (afaik někdy) po loadu nepřátelé znovu vygenerují (v IWD1).drake127 píše:V IWD je taky dokonalý BG systém save/load double respawn?
Mám pocit, že v IWD2 se snižování expů neřídilo typem potvory, ale jen a pouze její "obtížností". Takže i když jsem potkal nějakou neznámou stvůru, dostal jsem za ní málo exp., byla-li slabší.Ajantis_CG_thief píše:A s tím ubýváním XP je to v podstatě logické a moc moc se mi to líbí. Když zabiješ nějakou neznámou potforu poprvé, obohatí Tě to víc, než když už pak jen rutinně využívá jejich slabin.
V obecné rovině to jistě je logický systém, ale jeho implemantece v IWD2 se mi nelíbí. Krom výše zmíněného je imho také zradou to, že do cca 13. úrovně naskakují levely poměrně rychle, ovšem potom je na dlouho utrum.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
gorakhal: http://gh.ffshrine.org/soundtracks/787
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
JJ, bochušel. Kupř. vzmu-li boj se strážcem portálu - což je dfcto první setkání družiny s plnohodnotným drakem - tak jsem na těch 1950expů zůstal chvilku jen zírat Nedlouho poté jsem stejný počet obdržel za železného golemayenn píše:Mám pocit, že v IWD2 se snižování expů neřídilo typem potvory, ale jen a pouze její "obtížností". Takže i když jsem potkal nějakou neznámou stvůru, dostal jsem za ní málo exp., byla-li slabší.
V obecné rovině to jistě je logický systém, ale jeho implemantece v IWD2 se mi nelíbí. Krom výše zmíněného je imho také zradou to, že do cca 13. úrovně naskakují levely poměrně rychle, ovšem potom je na dlouho utrum.
K těm lvlům - nevíte jak je v IWDII řešeno to rozdělování expů? Že se v BGII liší na vyšších lvlech o pár stovek - no - dejme tomu, ale tady mám u postav na 15 úrovni rozdíl cca 1300. A to ještě ne tak, že by na tom byl nejlépe fighter, který má suveréně největší %zabití v družině (u kterého bych to s toho důvodu i čekal), ale nejlépe je na tom bard s absolutně nejmenším počtem zabití ...?
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...