Voľná diskusia

Okuste ledový dech Auril na Planině ledového větru.
Stránky: Icewind Dale, Icewind Dale II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Arian
Lim-Lim
Příspěvky: 2147
Registrován: 28.9.2005 20:11
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arian »

Ajantis: Existuje na ní oblíbený fígl s použitím Spožděných ohnivých koulí. Ale jestli hraješ podle RP... ;-)
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
Uživatelský avatar
azbest-Lovec nemrtvych
Sigilan
Příspěvky: 87
Registrován: 4.3.2006 9:40

Příspěvek od azbest-Lovec nemrtvych »

iwd som nedohral, lebo som nevedel prejst horu s trolami, proste som dal save, load a zrazu tam boli dalsi dvaja , neustale sa v istych castiach mapy generovali :roll:
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

azbest-Lovec nemrtvych píše:iwd som nedohral, lebo som nevedel prejst horu s trolami, proste som dal save, load a zrazu tam boli dalsi dvaja , neustale sa v istych castiach mapy generovali :roll:
V IWD je taky dokonalý BG systém save/load double respawn?
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Arian
Lim-Lim
Příspěvky: 2147
Registrován: 28.9.2005 20:11
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arian »

drake127: Jestli je to jak v IWD2, tak se ti nejen že pořád objevují noví, ale ještě za ně dostáváš míň zkušeností, mno ale moc se mi to nezdá

Nedal sis třeba náhodou šlofíka? 8-) (ve hře)
Vidíš-li na konci černého tunelu světlo, pak je to obvykle na tebe letící fotonové torpédo
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

LordArian: V IWD2 nejni respawn téměř vůbec, jen sem tam nějaká potvora...
A s tím ubýváním XP je to v podstatě logické a moc moc se mi to líbí. Když zabiješ nějakou neznámou potforu poprvé, obohatí Tě to víc, než když už pak jen rutinně využívá jejich slabin.
Ulenius
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 3.3.2006 14:36

Zpomalena hra

Příspěvek od Ulenius »

Chci se zeptat jestli existuje neco co resi zpomalovani hry pri bojich nebo kdyz tam mam treba videt taborak atd?Stahl sem uz neco,ale to se tyka jen 3 lokaci,me hra bezi plynule jen kdyz neni skoro co zobrazovat jinak se priserne spomaluje.Nic jsem na foru nenasel,pokud se to tu nekde resi omlouvam se.Mam WinXP a hardware dostacujici(Sempron2800+,1GB RAM,GF6600GT).diky
Geralt
Šifrovač
Příspěvky: 810
Registrován: 9.2.2006 20:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Geralt »

Ulenius: člověče 1 GB paměti je fakt dost. IWD 2 není nějak HW náročná hra, řekl bych že tak na úrovni roku 2002. Doma hraju na mašině ve všech ohledech slabší než je tvá konfigurace a nesakalo se to ani při nejtužších bojích, takže nevím. Zkusil bych stáhnout nejnovější patch a snížit nastavení hry (hlavně zobrazování) na minimum.
Ulenius
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 3.3.2006 14:36

Příspěvek od Ulenius »

Ono prave moc nezalezi na tom jak mam nastavenou grafiku,urcite je to zalezitost kompatibility a nejaky spatny spoluprace s ovladacema nebo tak,IWD1 mi bezelo krasne :(
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Ulenius píše:Ono prave moc nezalezi na tom jak mam nastavenou grafiku,urcite je to zalezitost kompatibility a nejaky spatny spoluprace s ovladacema nebo tak,IWD1 mi bezelo krasne :(
Zkus nové ovladače od grafiky (co jiného lze taky doporučit :)) a párkrát to třeba přeinstalovat (nejlépe i s Windowsy).
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

drake127 píše:V IWD je taky dokonalý BG systém save/load double respawn?
Ne, jen se (afaik někdy) po loadu nepřátelé znovu vygenerují (v IWD1).
Ajantis_CG_thief píše:A s tím ubýváním XP je to v podstatě logické a moc moc se mi to líbí. Když zabiješ nějakou neznámou potforu poprvé, obohatí Tě to víc, než když už pak jen rutinně využívá jejich slabin.
Mám pocit, že v IWD2 se snižování expů neřídilo typem potvory, ale jen a pouze její "obtížností". Takže i když jsem potkal nějakou neznámou stvůru, dostal jsem za ní málo exp., byla-li slabší.
V obecné rovině to jistě je logický systém, ale jeho implemantece v IWD2 se mi nelíbí. Krom výše zmíněného je imho také zradou to, že do cca 13. úrovně naskakují levely poměrně rychle, ovšem potom je na dlouho utrum.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
khadgar
Sigilan
Příspěvky: 58
Registrován: 14.1.2006 21:23
Bydliště: Toril - Useknutá ruka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od khadgar »

Ja som znižovanie exp. za potvory zaregstroval pri zvyšovaní úrovne. čiže čím vyššia úroveň tým menej exp. za potvoru.
He who fights with monsters should look to it
that he himself does not become a monster.
When you gaze long into the Abyss,
the Abyss also gazes into you.
gorakhal
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 7.3.2006 23:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gorakhal »

Nemate nekdo soundtrack k IWD II? Hlavne hudbu z Targu.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
gorakhal
Sigilan
Příspěvky: 2
Registrován: 7.3.2006 23:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od gorakhal »

Diky
Uživatelský avatar
Frosty
Sigilan
Příspěvky: 1726
Registrován: 2.10.2005 17:17
Bydliště: drsný sever:)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frosty »

yenn píše:Mám pocit, že v IWD2 se snižování expů neřídilo typem potvory, ale jen a pouze její "obtížností". Takže i když jsem potkal nějakou neznámou stvůru, dostal jsem za ní málo exp., byla-li slabší.
V obecné rovině to jistě je logický systém, ale jeho implemantece v IWD2 se mi nelíbí. Krom výše zmíněného je imho také zradou to, že do cca 13. úrovně naskakují levely poměrně rychle, ovšem potom je na dlouho utrum.
JJ, bochušel. Kupř. vzmu-li boj se strážcem portálu - což je dfcto první setkání družiny s plnohodnotným drakem - tak jsem na těch 1950expů zůstal chvilku jen zírat :shock: :doh: :boohoo: Nedlouho poté jsem stejný počet obdržel za železného golema :roll:
K těm lvlům - nevíte jak je v IWDII řešeno to rozdělování expů? Že se v BGII liší na vyšších lvlech o pár stovek - no - dejme tomu, ale tady mám u postav na 15 úrovni rozdíl cca 1300. A to ještě ne tak, že by na tom byl nejlépe fighter, který má suveréně největší %zabití v družině (u kterého bych to s toho důvodu i čekal), ale nejlépe je na tom bard s absolutně nejmenším počtem zabití ...?
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
Odpovědět

Zpět na „Icewind Dale I & II“