Bugy a podobná havěť

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Uživatelský avatar
Wazikasi
Sigilan
Příspěvky: 65
Registrován: 2.3.2006 7:47

Příspěvek od Wazikasi »

Prapodivná věc se mi děje v BG1 (+ TotSc), opatchováno, čeština. Když rozehraju hru s multiclass (F/M, F/M/T - víc jsem nezkoušel), tak po Gorionově smrti přikráčí Imoen a má 1325 epx. Když to rozehraju s jediným povoláním, tak má normálně 9 exp. Stalo se vám to někomu? Ne že by to bylo něco zásadního...
Edit: Má taky malý meč (což "normálně" ne), za to jí ale chybí Hůlka střel..
Naposledy upravil(a) Wazikasi dne 23.3.2006 20:01, celkem upraveno 1 x.
KOFi-chan
Sigilan
Příspěvky: 1417
Registrován: 2.10.2005 9:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KOFi-chan »

Wazikasi: Taky se mi kdysi něco podobného stalo a Imoen k tomu navíc měla i trošku jinou základní výbavu (s největší pravděbodobností to tak být má).. ;-)
Naposledy upravil(a) KOFi-chan dne 23.3.2006 19:55, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Počáteční level NPC závisí na tvém levelu. Zdá se mi, že u multi se to sčítá (tj. když máš F/M (1/1) = 2. level).

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Wazikasi
Sigilan
Příspěvky: 65
Registrován: 2.3.2006 7:47

Příspěvek od Wazikasi »

Raz: Nj, ale to by pak byla u F/M/T na 3 lvlu. ne? Což není..
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Wazikasi píše:Raz: Nj, ale to by pak byla u F/M/T na 3 lvlu. ne? Což není..
Ne, myslel jsem tím, že level tvé postavy (pro určení jaký level bude mít NPC) se bere jako součet levelů v každém povolání (samozřejmě to může být úplná kravina).

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Wazikasi
Sigilan
Příspěvky: 65
Registrován: 2.3.2006 7:47

Příspěvek od Wazikasi »

Raz: Tak jsem v rychlosti doběhl do Friendly Arm inn a Khalid je na 2. lvlu a Jaheira má taky nějak víc expů...Takže ono je to fakt asi normální...
Uživatelský avatar
Assassin
Lim-Lim
Příspěvky: 254
Registrován: 30.1.2006 21:32
Bydliště: Cech zlodějů

Příspěvek od Assassin »

Neví někdo proč mám zvířata na Waukeenině promenádě venku z klecí :-D ?
Myslím ale že jen v multiplayeru.
Zlodějovou školou je sám život. Hřbitovy jsou plné těch, kteří propadli u zkoušek.
Obrázek
Uživatelský avatar
Killdozer
Sigilan
Příspěvky: 463
Registrován: 23.10.2005 15:13
Bydliště: Friendly Arm Inn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Killdozer »

k těm úrovním, maximální je tuším 6. takže když seš na osmý, najmutá NPC má 6. úroveň.

a když už píšu, nevíte čím by to mohlo bejt, že i po zabití davaoerna a dochodu k wyrmovu přechodu(most do BG city) a on je pořád zvednutej? fakt nevim co dál. všechny questy mam hotovy... a nemuzu jit do BG. :cry:
edit: uz se mi to parkrat stalo.
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...

http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Uživatelský avatar
nuke
Sigilan
Příspěvky: 1783
Registrován: 2.10.2005 14:24
Bydliště: Arulco
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nuke »

Killdozer : A začala ti nová kapitola ?
Uživatelský avatar
Killdozer
Sigilan
Příspěvky: 463
Registrován: 23.10.2005 15:13
Bydliště: Friendly Arm Inn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Killdozer »

nuke píše:Killdozer : A začala ti nová kapitola ?
jj.
edit: s tim sem mel taky trochu problem. ale po chvilce se to nacetlo. most byl ale furt nahore.
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...

http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Uživatelský avatar
Neferit
Šifrovač
Příspěvky: 2323
Registrován: 29.9.2005 16:53
Bydliště: terra incognita
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neferit »

Kill: Zkus promluvit s tím strážným, co tam stojí - třeba ten most spustí ;-)
http://gh.ffshrine.org?r=23256
deviantART - place, where deviancy comes to play

Pokud máte něco, co po mně chcete, tak mě kontaktujte pomocí PM, emailu nebo ICQ. Vše je zde uvedeno. ;-)
Uživatelský avatar
Wazikasi
Sigilan
Příspěvky: 65
Registrován: 2.3.2006 7:47

Příspěvek od Wazikasi »

Killdozer: Došel jsi za Vai ohlásit likvidaci banditů?
Uživatelský avatar
Velehal
Sigilan
Příspěvky: 307
Registrován: 28.9.2005 15:47

Příspěvek od Velehal »

Fuj. Vložím poslední klíč do poslední pečeti, hra se zastaví a má se objevit ta poslední skupinka ale neobjeví se. Hra je zastavená (zastavená nikoli, ale já nemůžu nic dělat, protože se tam mají objevit ti blbové) ale nic. Neobjeví se. Ale napoprvé se objevili, dal jsem load (zkouším je dostat nevyspalý se zbytkem kouzel) a pak již ne...
doctor
Sigilan
Příspěvky: 1
Registrován: 10.3.2013 20:55

Re: Bugy a podobná havěť

Příspěvek od doctor »

V bg2 - zkoušim prvně nějaký mody. mám tam bungeon be gone, taktics, easy of use jsem taky instaloval, ale to mi nejak nefunguje. Když řeším úkol pro gildu Mae Vara (nebo jak se jmenuje) první úkol od Edwina je zabít špeha zahalených čarodějů. Prý když má v domě otevřené dveře, tak je doma. Jenže on tam nikdy není. Nevíte někdo náhodou, co s tím? Zkoušel jsem i starší save a je to stejný. Nikdy dřív jsem s tímhle problém neměl
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“