Valiant píše:Zdravíčko, ako vždy, zase potrebujem poradiť. Chcem vytvoriť skript pre postavu, ktorý bude mať za úlohu robiť to, že keď sa kreatúre zníži počet HP pod 40% a bude sa nachádzať v blízkosti určitého trap regiónu, tak sa jej automaticky obnovia na plný počet. Toto má ale fungovať len dovtedy, pokým je trap región nastavený na hodnotu TRUE... Ak bude false, tak to fungovať nemá.... Dá sa to vôbec uskutočniť?? Ak hej, ako?? Toto skriptovanie je už nad moje sily...
Dík

Nemám čas na podrobnosti, takže pár ideí...
Předně nechápu, které postavě se má obnovit to zdraví? Všem v dosahu, nebo jedné určité?
Range trigger má v parametru objekt, tj. tam bude jít protlačit i region skrze jeho název.
Životy půjdou skrze HPPercentLT
A teď, jak zjistit, zda je region true/false... nevím, zda je pro tohle nějaká podmínka - zkus projet v IESDP, zda tam něco takového bude.
Pokud ne, nevadí, může se to převrátit - script bude přiřazen tomu regionu a bude testovat Range postavy, počet jejích životů. Pokud je region false, tak afaik script neběží, pokud je true, tak běží - čímž by se vlastně vyřešila absence chybějící podmínky na stav regionu.
No a léčení by pak bylo kouzlo (např. upravené Heal, to lečí do maxima) seslané jako ActionOverride dané postavy.
Pseudokód:
IF
Range(panák, 10)
HPPctLT(panák, 40)
THEN
ActionOverride(panák, ApplySpell(léčení,myself))
END
A ono to imho tímhle druýhm způsobem bude i lepší
