Help me

Vytváření nových modů není tak obtížné, zkuste si to taky.

Moderátor: Razfallow

Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

magnus píše:jak mám přidat další stringy do dialog.tlk?
NI to sice umí, ale rozhodí mi v celém dialog.tlk češtinu (háčky, čárky)
a v DLTCEP jsem to nikde nenašel
WeiDU to tam přidá při instalaci.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

magnus píše:jak mám přidat další stringy do dialog.tlk?
NI to sice umí, ale rozhodí mi v celém dialog.tlk češtinu (háčky, čárky)
a v DLTCEP jsem to nikde nenašel
DLTCEP: menu: Tools -> Edit strings. Poslední string je vždy jakoby novej - tj. pokud do něj něco napíšeš, tak se přidá.

ad NI - jakou verzi používáš? Nevím teda, jak poslední beta - ale ještě před jejím vydáním jsem měl s autorem NI na tohle téma debatu - každopdáně už nevím, jestli s tím něco udělal. Úprava kódu je to rámcově zcela minoritní.


Nicméně jak říká Raz - dle rozsahu projektu, který chceš dělat, je dobré už v počátku počítat s tím, zda mod bude ve weidu (což asi v drtivé většině případů ano), a dle toho se zařídit (tj. minimálně vědět, jaké soubory jsou "tvoje" ;-))
Samozřejmě pro účely tvorby a testování a ne distribuce je mnohem efektivnější stringy přidávat natvrdo přímo ;-)
k čemu not bypass? myslel jsem, že potřebuju, aby to rezist obešlo, tzn, aby to bylo vždy úspěšné nezávisle na nějaké rezistenci
Při aplikace kitů se na rezistenci myslím ani nebere ohled, ale hlavně je to jedinej flag (když nepočítám non-magic ;-)), kterej je "not dispell" ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

. NI jsem si stáhl nejnovější beta co jsem tam našel - asi si itu tvou diskuzi nevzal k srdci ;)

. to mi ho teda vyndej - tak jakej je rozdíl mezi 'no dispell' a 'not dispell"?

. možná je dobré rozhodnout se jestli to bude weidu nebo ne, ale já prostě nevim - já nevim pořádně co je weidu
mno tenhle projekt beru jako takovou zkoušku ohněm, kde si všechno zkusim předělat, abych se toho co nejvíc naučil a když z toho vypadne nějakej smysluplnej mod, tak začnu hledat soubory, který jsem měnil :DDDD

. aha, tak v tom dltcepu už mi to jde, díky
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

magnus píše:. NI jsem si stáhl nejnovější beta co jsem tam našel - asi si itu tvou diskuzi nevzal k srdci ;)
To je dost možné - dám mu vědět, ať to předělá, nebo pošle zdroják k předělání ;-)
to mi ho teda vyndej - tak jakej je rozdíl mezi 'no dispell' a 'not dispell"?
Spíš než z chuti o nějaké vyndávání vycházím z následující tabulky ;-)

Kód: Vybrat vše

0=Nonmagical
1=Dispell/Not Bypass
2=Not Dispell/NotBypass
3=Dispell/Bypass
možná je dobré rozhodnout se jestli to bude weidu nebo ne, ale já prostě nevim - já nevim pořádně co je weidu
mno tenhle projekt beru jako takovou zkoušku ohněm, kde si všechno zkusim předělat, abych se toho co nejvíc naučil a když z toho vypadne nějakej smysluplnej mod, tak začnu hledat soubory, který jsem měnil :DDDD
No, weidu je jednoduše řečeno věc, která usnadňuje distribuci modů - posíláš opravdu jen to, co je tvé a ne celej dialog.tlk. Samozřejmě se to taky stará o to, aby nedocházelo mezi mody ke kolizím textů, scriptů a dalších přidaných věcí.
Kdyby každý mod distribuoval fixní dialog.tlk, jak by mohl člověk nainstalovat dva mody najednou? Musel by holt z jednoho modu ručně vypreparovat jeho texty, přidat je do druhého modu a v souborech prvního modu změnit reference, aby ukazovaly na nová umístění textů v .tlk druhého modu...
Weidu zkrátka instaluje - texty jsou v jeho souborech jaksi polotovarově a teprve při instalaci na koncovém pc se reference natvrdo zapíší podle toho, kam se přidaly texty v cílovém .tlk.

Jinak řečeno - pakliže tvůj mod není totální konverze - tj. vystřihuje ze scény původní BG2 náplň a tím si nedělá nárok na to být kompatibilní s předchozími nainstalovanými mody, pak bys svůj mod měl dělat s ideou weidu. Jinými slovy - vše, co BG2 rozšiřuje, upravuje a třeba i mění, by mělo být ve weidu (anebo aspoň v iapu ;-), což je starý distrubuční formát - přenáší také jen to potřebné, ale už neřeší odinstalace a hloubější kompatibilitu - vhodné max. pro kolektivní tvorbu, ne veřejnou distribuci). To, co BG2 nahrazuje, to může být jakkoliv... tam je naopak vhodnější se starat hlavně o svoje věci a ne virtuální kompatibility s něčím, s čím ani být nemusí či nemají.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

potřeboval bych pomoci s jednou zbraní

jmenuje se to Kniha nekonečných magických střel
chtěl bych ji udělat jako zbraň, která by při každym útoku vypustila magickou střelu, zkoušel jsem to udělat z vrhací šipky (aby neměla v inventáři a ve hře žádnou animaci a aby to byla zbraň na dálku) a našel jsem k tomu projektil, aby vypadal jako magická střela, je to ale jen jeden kousek, platí na něj pravidla pro zásah a prostě se to nechová jako kouzlo
pak jsem zkoušel ještě dát té zbrani effect cast spell on condition, vybral jsem magickou střelu, ale nevím, nedosáhl jsem požadovaného efektu, protože to zakouzlilo magickou střelu jen při zásahu a to ještě bez nějaké animace (prostě jako by cíl zasáhla magická střela, která odnikud nevylétla)

máte nějaké nápady, jak tuhle zbraň uvést k životu?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Spell cast on condition sedí jen při zásahu a dalších podmínkách - ne při každém útoku.

Osobně bych doporučoval udělat variaci Gessenova luku. To je zbraň, která používá magický zranění a projektil kouzla, což je asi to, co hledáš.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

k čemu je u zbraní ten "flag" magical? dyť jak je to magický určuje položka enchantment
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Ten flag to určuje taky a řekl bych, že jaksi "víc", než ta míra očarování (anžto třeba magický prsten míru očerování nemá). Tohle ukazuje, že ta věc (tj. nejen zbraň) *je* magická.
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

zkusil jsem vyrobit 3 magický zbraně, ale ani jedna mi nefunguje :D
mám pocit, že to bude něco s barvami, ale možná taky ne
u všech zbraní jsem si všiml, že maj 3 efekty Set item color.. občas když tam změnim barvu, tak to funguje, ale občas ne
třeba teď to ve hře vypadá takto: přidam si konzolí danou zbraň, chci si ji dát do weapon slotu a v tom mi hra spadne či si ji do weapon slotu dam (ale neobjeví se daná animace v inventáři a když z něj vyjedu, tak mi to spadne
co s tim?

edit: + mi to v jednom případě píše .BAM is corrupted jako hlášku proč mi to spadlo
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

magnus: děláš to podle toho luku? Item colors jsou opravdu je colors ;-) Jinak řečeno - když je nastvíš dobře, změní to barvy, když špatně může to dělat chyby...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

Vlasák píše:magnus: děláš to podle toho luku? Item colors jsou opravdu je colors ;-)
to teď s tim lukem nemá nic společnýho
mam dejme tomu upravenej obouručák - ten mi funguje
chtěl jsem udělat +1 obouručák, změnil jsem mu barvu, ikony, staty a tak a prostě nefunguje
v inventáři si ho nasadim a když z vylezu, tak mi to spadne a píše něco s tim .BAM

btw: s tim lukem jsem to nepochopil.. co dělá ten gesenův tak unikátního?
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Jaký tomu obouručáku dáváš ikony? Herní, nebo svoje?

Ten luk střílí "kouzlo"...
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

ikony jsem změnil z sw2h01 na sw2h09
fakt to nechápu.. koukam na ten obouručák, kterej tu ikonu používá a nevidim, že bych tam měl něco špatně :(
Uživatelský avatar
Vlasák
Sigilan
Příspěvky: 3017
Registrován: 26.9.2005 7:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlasák »

Magnus: tak klasicky, odřezávej postupně své přídavky, až zachytíš, který dělá chybu ;-)
Infinity forever! - Baldur's Gate II add-on CZ
Fórum plné RPG - RPG fórum


Obrázek
Uživatelský avatar
magnus
Sigilan
Příspěvky: 264
Registrován: 18.4.2006 21:14
Bydliště: Preol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnus »

jde nějak udělat, aby nějakou věc nemohl používat dejme tomu hraničář, ale nějaký jeho kit ano? když totiž zaškrtnu hraničáře, tak to automaticky nemohou používat i všechny jeho kity
nejde to nějak obejít?

s těmi zbraněmi jsem na to už přišel - nebere to, když tomu nastavim required minimum level :roll:
to je na pytel, chtěl jsem zabránit tomu, aby od první úrovně nešlo použít ty nejsilnější věci
Odpovědět

Zpět na „Infinity Engine“