Voľná diskusia
Zatim nejsi tak daleko, takze nemusis po instalaci Renovation zacinat znova.emo_freak píše:Do certovy pr*ele... Sem rozjel IWD1 a zapomel sem na Renovation Kua to je pech... Sem si to uz dlouho chtel vyzkouset... Sem tedka na konci Valley of Shadows (ja vim ,neni to zrovna moc daleko, ale hraju tak 2 hodiny denne)... Stoji Renovation za to abych to rozjel znovu? :)
Jestli to stoji za to si budes muset zjistit sam.
Uz pekne dlouho se snazime s Tokkarem vydat dalsi verzi, kde bude nekolik novych veci a samozrejme i nekolik oprav. Ale protoze mam cas na tom delat pouze o vikendech(a oba mame samozrejme i jine aktivity), postupujou prace dost pomalu. Ja doufam, ze nekdy v lednu ta nova verze vyjde.
Kód: Vybrat vše
IF
Detect([SPAMMER])
THEN
RESPONSE #100
ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
Tak to rad slysim... ikdyz nev kdy se k hrani zase dostanu pac mam ted nabitej program :)Razfallow píše:Zatim nejsi tak daleko, takze nemusis po instalaci Renovation zacinat znova.
Jestli to stoji za to si budes muset zjistit sam.
Uz pekne dlouho se snazime s Tokkarem vydat dalsi verzi, kde bude nekolik novych veci a samozrejme i nekolik oprav. Ale protoze mam cas na tom delat pouze o vikendech(a oba mame samozrejme i jine aktivity), postupujou prace dost pomalu. Ja doufam, ze nekdy v lednu ta nova verze vyjde.
chyba
Zdravim.Potrebuju poradit...Hraju Icewind Dale 2,sem na zacatku a akorat plnim ukol pro Ulbreca a to dobyt orci pevnost.Jenze vzdycky kdyz sem na mape pevnosti a se mi nahodne objevi chybna hlaska:" an assertion failed in CStore.cpp at line number 200 "Nedela to vzdycky pri nejaky situaci ale nahodne jen na ty mape orci pevnosti.Pomozte,pls.....Nechce se mi to reinstalovat.
no tak sem si instnul ty renovation a dal se si vylepsenou Yxunomei... a to byla chybaaa... ted se pres ni nemuzu za boha dostat... jednim trikem se mi podarilo vylakat vsechny ostatni z mistnosti a pobit je do posledniho, ale samotnou cubku i na nejlehci obtiznost nemuzu dat... este sem ji nedostal na vic jak Lehce zranen... to mi reknete co mam delat?!? nemuzu se jit ani vyspat pac vsechny dvere z5 sou zamceny... jen tam na me ceka...
jinak partu mam zhruba na 7-8 lvl... paladin, bojovnik, klerik, zlodej, bard a mag...
jinak partu mam zhruba na 7-8 lvl... paladin, bojovnik, klerik, zlodej, bard a mag...
Modování
Hele lidi, jak si myslíte, že by dopadnulo popřípadě co by bylo potřeba, aby člověk jako já, pokročilý IT uživatel/IT technik, s jinak ale téměř naprostou ignorancí v dělání her, musel umět, aby udělal Mod do IWDII.
Takový, aby tam byla nová, stejně podobná grafika, nový nebo předělaný vlastnosti, nový příběh atd. Nebo možná by stačilo akorát popřeházet vtipně a dovedně starou grafiku a zvuky, napatlat gargoylí hlavu na gobliní tělo, poskládat různě k sobě dohromady místnosti z jiných interiérů, domy z dalekého severu zapasovat mezi stromy a pokládat to za vesnici lesních lidí atd...
Prostě datadisk a nebo když to přeženu, třeba i sci-fi hra na Infinity Enginu...
Takový, aby tam byla nová, stejně podobná grafika, nový nebo předělaný vlastnosti, nový příběh atd. Nebo možná by stačilo akorát popřeházet vtipně a dovedně starou grafiku a zvuky, napatlat gargoylí hlavu na gobliní tělo, poskládat různě k sobě dohromady místnosti z jiných interiérů, domy z dalekého severu zapasovat mezi stromy a pokládat to za vesnici lesních lidí atd...
Prostě datadisk a nebo když to přeženu, třeba i sci-fi hra na Infinity Enginu...
gaf: no, na tohle částečné odpovědi najdeš tady:
http://forum.sigil.cz/viewforum.php?f=9
http://addoncz.jinak.cz/viewforum.php?f=4
a můžeš si pustit i screencast, ten odpoví možná úplně nejlépe (bohužel poslední cca třetina trpí vizuální chybou v záznamu, nová verze výhledově bude)
http://forum.sigil.cz/files/drake127/piss3/modding.zip
Ve zkratce - kardinální věcí, co to chce, je trpělivost a čas. A to v mnoha ohledech - jedna trpělivost a čas pro to naučit se modding. Není to intelektuálně těžké, ale je to docela časově náročné, pokud člověk začíná s Infinity od nuly. Trpělivost a čas v samotném vývoji - engine není plně dokumentovaný, občas se něco chová divně - musí se zkoušet. Druhak je tam i tak docela dost nastavení - občas člověk něco opomene a pak je hledání chyby "rájem" pro cholerika A nakonec trpělivost a čas, pokud chce člověk něco udělat, ale neví jak - zkoušení, ptaní na fórech, hledání...
Rovnou řeknu, že práce s grafikou - tvorba lokací a animací - je jedno z nejtěžších, co v moddingu je - musíš být buď grafik, anebo velký talent, anebo tomu věnovat neúměrné množství času.
Umět de facto ale nemusíš nic - vhod přijde angličtina, vhod přijde zkušenost s programováním. Obé ale není až tak nutné - české zdroje, z kterých se lze něco naučit od nuly, jsou.
Doporučuju minimálně projít témata v těch dvou fórech uvedených na začátku tohohle příspěvku - z toho si uděláš obrázek možná nejlépe.
http://forum.sigil.cz/viewforum.php?f=9
http://addoncz.jinak.cz/viewforum.php?f=4
a můžeš si pustit i screencast, ten odpoví možná úplně nejlépe (bohužel poslední cca třetina trpí vizuální chybou v záznamu, nová verze výhledově bude)
http://forum.sigil.cz/files/drake127/piss3/modding.zip
Ve zkratce - kardinální věcí, co to chce, je trpělivost a čas. A to v mnoha ohledech - jedna trpělivost a čas pro to naučit se modding. Není to intelektuálně těžké, ale je to docela časově náročné, pokud člověk začíná s Infinity od nuly. Trpělivost a čas v samotném vývoji - engine není plně dokumentovaný, občas se něco chová divně - musí se zkoušet. Druhak je tam i tak docela dost nastavení - občas člověk něco opomene a pak je hledání chyby "rájem" pro cholerika A nakonec trpělivost a čas, pokud chce člověk něco udělat, ale neví jak - zkoušení, ptaní na fórech, hledání...
Rovnou řeknu, že práce s grafikou - tvorba lokací a animací - je jedno z nejtěžších, co v moddingu je - musíš být buď grafik, anebo velký talent, anebo tomu věnovat neúměrné množství času.
Umět de facto ale nemusíš nic - vhod přijde angličtina, vhod přijde zkušenost s programováním. Obé ale není až tak nutné - české zdroje, z kterých se lze něco naučit od nuly, jsou.
Doporučuju minimálně projít témata v těch dvou fórech uvedených na začátku tohohle příspěvku - z toho si uděláš obrázek možná nejlépe.
Verzi od CDP můžeš IMHO hodit do kanálu pokud ti nedělá problém ENG tak rozhodně ENG verzi.
...There is no path too perilous, or hazard too great.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
The specter of death does not daunt me...for I am already dead...
Giving birth to this nightmare is my most coveted dream.
I will see them all burn!
As my pain ends...theirs begins.
Tak kvalita prekladu opravdu neni spatna(je velice dobra),spise to pusobi v ceskem zneni tak nejak neprirozene,divne no angl. dabing je lepsi,ja mam cz tak zase si nejak nestezuji, ale opravdu se mi vice libi angl. zneni napr. v iwd1,v iwd2 je stejne ta cestina na nic,kdyz tam nejsou nadabovany vsechyn rozhovory a stejne si vetsinu prectes.fuzzi píše:Čemu by jste dali přednost, anglické (klasika) nebo české verzí IWD 2 (od cdp) ? Jak je to s kvalitou překladu?
He who fight with monsters should look to it that he himself does not become a monster..when you gaze long into the abyss the abyss also gazes into you..
-Friedrich Nietzsche
-Friedrich Nietzsche
Já vůbec nemám ráda dabování her, zní to prostě děsně. Takže i když vybírám hlasy svým postavavám, tak vždy vyberu ty nedabované verze. Například hraju nyní Knihts shift a určitě by mi lépe znělo "Yes, my lord"(domnívám se, že tak to bude v originále) než "Ano, můj princi".
My ochotní, vedeni nevědomými, děláme nemožné pro nevděčné.
(anonym?)
(anonym?)