Tohodle bych se poněkud (hodně) bál ...nuke píše:... This disables D3D acceleration ...
Otázky & odpovědi
Moderátor: Sadako
- drake127
- Sigil Team
- Příspěvky: 2358
- Registrován: 24.9.2005 22:28
- Bydliště: Jihlava, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Já Direct3D považuju za docela dležitou komponentu, aby ji šlo jen tak bez následk vypnout, zvláště když člověk pracuje s 3D grafikou nebo nedejože i hrami. On je Planescape: Torment docela stará hra, takže procesor ji je schopen utáhnout sám, ale nepředpokládám, že hraní PST je jediná věc, která se na určeném počítači dělá.nuke píše:drake127 : Prečo ?
Žralok, který štěká, nekouše.
No to dáva zmysel. Ale veď potom čo P:T prestaneš hrať, to nastavíš naspäť, a nič by sa nemalo stať ( alebo hej ? ). Ja som to skúšal a potom som to znova prestavil a už vyše dvoch hodín hrám KOTOR 2, čo by som na tom zmenenom nastavení ani nespustil.drake127 píše:Já Direct3D považuju za docela dležitou komponentu, aby ji šlo jen tak bez následk vypnout, zvláště když člověk pracuje s 3D grafikou nebo nedejože i hrami. On je Planescape: Torment docela stará hra, takže procesor ji je schopen utáhnout sám, ale nepředpokládám, že hraní PST je jediná věc, která se na určeném počítači dělá.nuke píše:drake127 : Prečo ?
Díky...vyzkoušímnuke píše:Nox : Toto by ti mohlo pomôcť. hlavne teda ten bod 2 v druhom poste.
citácia:
2. Right-click....
...
Jj, mazec, díky, funguje to. Sice jsou tam drobný problémy s kurzorem, ale to je v pohodě.
Ještě jednou díky všem co mi radili
- Elessar
- Sigilan
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 1.10.2005 19:39
- Bydliště: Desolation Row
- Kontaktovat uživatele:
Som vo vazeni, uz som vo vonkajsom prstenci... BAF! Problem. Nedokazem sa dostat dalej. Resp. pri jednych dverach mi pise, ze potrebujem kluc, a druhe pre zmenu nejdu odomknut ani vypacit. Skusil som prehladat vsetko, ale nic. Any help, please?
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Mám 2 otázky:
1. Dá sa niečo robiť so senzorickými kameňmi pod nevestincom? /hlavne s tým čo nemá nápis/.
2. A dá sa v galerii kuriozit fúknuť do bojového rohu, aby aj vydal nejaký zvuk? /trebárs keby som mal velkú silu ?/
1. Dá sa niečo robiť so senzorickými kameňmi pod nevestincom? /hlavne s tým čo nemá nápis/.
2. A dá sa v galerii kuriozit fúknuť do bojového rohu, aby aj vydal nejaký zvuk? /trebárs keby som mal velkú silu ?/
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
nn nejde to mel sem silu 25 ....raider píše:Mám 2 otázky:
1. Dá sa niečo robiť so senzorickými kameňmi pod nevestincom? /hlavne s tým čo nemá nápis/.
2. A dá sa v galerii kuriozit fúknuť do bojového rohu, aby aj vydal nejaký zvuk? /trebárs keby som mal velkú silu ?/
a nic ale vim ze muzes ozivit tu sochu
jj a ešte sa dá z tej sochy /ak máš kladivo/ odlomiť kamený úlomok, čo sa dalo použiť ako zbraň /len už neviem aké mala vlastnosti/.
-majitelka galerie sa volala Yvana.
A čo tie sensorické kamene pod nevestincom? Dá sa z nich niečo dostať?
-majitelka galerie sa volala Yvana.
A čo tie sensorické kamene pod nevestincom? Dá sa z nich niečo dostať?
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
- Cesare
- Lim-Lim
- Příspěvky: 1504
- Registrován: 13.1.2006 21:50
- Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
- Kontaktovat uživatele:
Zaskoč k Vrischice do krámu a poptej se na exotic items. Mezi jinejma věcma se tam najde i ideální prostředek k odkameňování...PinHead píše:jak?glomm píše: a nic ale vim ze muzes ozivit tu sochu
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--