Otázky & odpovědi

Cesty Bezejmenného po sférách s jednou moc ukecanou levitující lebkou.
Stránky: Planescape: Torment

Moderátor: Sadako

Odpovědět
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

nuke píše:... This disables D3D acceleration ...
Tohodle bych se poněkud (hodně) bál ...
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
nuke
Sigilan
Příspěvky: 1783
Registrován: 2.10.2005 14:24
Bydliště: Arulco
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nuke »

drake127 : Prečo ?

EDIT: Nainštaloval som Torment a pri nastavení "tri dolava" mi ostávala stopa po kurzore. Posunul som to o jednu západku doprava a šlo to OK.
Na druhej strane, mne ide Torment dobre aj pri plnej akcelerácii.
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

nuke píše:drake127 : Prečo ?
Já Direct3D považuju za docela dležitou komponentu, aby ji šlo jen tak bez následk vypnout, zvláště když člověk pracuje s 3D grafikou nebo nedejože i hrami. On je Planescape: Torment docela stará hra, takže procesor ji je schopen utáhnout sám, ale nepředpokládám, že hraní PST je jediná věc, která se na určeném počítači dělá.
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
nuke
Sigilan
Příspěvky: 1783
Registrován: 2.10.2005 14:24
Bydliště: Arulco
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nuke »

drake127 píše:
nuke píše:drake127 : Prečo ?
Já Direct3D považuju za docela dležitou komponentu, aby ji šlo jen tak bez následk vypnout, zvláště když člověk pracuje s 3D grafikou nebo nedejože i hrami. On je Planescape: Torment docela stará hra, takže procesor ji je schopen utáhnout sám, ale nepředpokládám, že hraní PST je jediná věc, která se na určeném počítači dělá.
No to dáva zmysel. Ale veď potom čo P:T prestaneš hrať, to nastavíš naspäť, a nič by sa nemalo stať ( alebo hej ? ). Ja som to skúšal a potom som to znova prestavil a už vyše dvoch hodín hrám KOTOR 2, čo by som na tom zmenenom nastavení ani nespustil.
Nox
Sigilan
Příspěvky: 8
Registrován: 30.1.2007 20:58

Příspěvek od Nox »

nuke píše:Nox : Toto by ti mohlo pomôcť. hlavne teda ten bod 2 v druhom poste.

citácia:

2. Right-click....
Díky...vyzkouším

...
Jj, mazec, díky, funguje to. Sice jsou tam drobný problémy s kurzorem, ale to je v pohodě.

Ještě jednou díky všem co mi radili
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Som vo vazeni, uz som vo vonkajsom prstenci... BAF! Problem. Nedokazem sa dostat dalej. Resp. pri jednych dverach mi pise, ze potrebujem kluc, a druhe pre zmenu nejdu odomknut ani vypacit. Skusil som prehladat vsetko, ale nic. Any help, please? :-?
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Elessar
Mám pocit, že ten klíč by měla mít u sebe jedna teď-už-mrtvola na zemi spíše ve východní části toho prstence. A možná nevypadá jako klíč. :-)
Ovšem taky jsem se tu párkrát nehezky sekl. :think:
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Thanks! Este raz som to prezrel, a, samozrejme, bola to jedina mrtvola, ktoru som neprezrel, schovana za stenou :)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
RisQ
Sigilan
Příspěvky: 84
Registrován: 15.10.2006 17:30

Příspěvek od RisQ »

mne raz umrela postava (tusim annah) za dverami a ked som hladal jej veci tak som musel prexadzat kurzorom milimeter po milimetri a aj tak sa mi highlightovali furt tie debilne dvere... po desiatix minutax som to loadol
Vole, jseš vtipnej jak bedňa Githú.
Uživatelský avatar
raider
Sigilan
Příspěvky: 498
Registrován: 1.12.2005 18:48

Příspěvek od raider »

Mám 2 otázky:
1. Dá sa niečo robiť so senzorickými kameňmi pod nevestincom? /hlavne s tým čo nemá nápis/.
2. A dá sa v galerii kuriozit fúknuť do bojového rohu, aby aj vydal nejaký zvuk? /trebárs keby som mal velkú silu ?/
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
glomm
Sigilan
Příspěvky: 13
Registrován: 4.2.2007 14:38

Příspěvek od glomm »

raider píše:Mám 2 otázky:
1. Dá sa niečo robiť so senzorickými kameňmi pod nevestincom? /hlavne s tým čo nemá nápis/.
2. A dá sa v galerii kuriozit fúknuť do bojového rohu, aby aj vydal nejaký zvuk? /trebárs keby som mal velkú silu ?/
nn nejde to mel sem silu 25 ....
a nic ale vim ze muzes ozivit tu sochu
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

glomm píše:...vim ze muzes ozivit tu sochu...
Jj, s tou sochou je to celkomvtipná udalosť, najmä keď sa tam po smrti tou strašnou kliatbou vrátite a spýtate sa na ňu majiteľky galérie ( zabudol som meno ) ... :-)
The day is done
But I’m having fun
I think I’m dumb
Or maybe just happy...
Uživatelský avatar
raider
Sigilan
Příspěvky: 498
Registrován: 1.12.2005 18:48

Příspěvek od raider »

jj a ešte sa dá z tej sochy /ak máš kladivo/ odlomiť kamený úlomok, čo sa dalo použiť ako zbraň /len už neviem aké mala vlastnosti/.
-majitelka galerie sa volala Yvana.

A čo tie sensorické kamene pod nevestincom? Dá sa z nich niečo dostať?
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Uživatelský avatar
PinHead
Sigilan
Příspěvky: 193
Registrován: 8.1.2007 19:51
Bydliště: pláž v Nikdyzimě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PinHead »

glomm píše: a nic ale vim ze muzes ozivit tu sochu
jak?
Miluju ŠPENDLÍKY A HLAVY!!!!!!!!!!!
Adun Toridas!
Uživatelský avatar
Cesare
Lim-Lim
Příspěvky: 1504
Registrován: 13.1.2006 21:50
Bydliště: Over the hills and far away... (Where Teletubbies come to play.)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cesare »

PinHead píše:
glomm píše: a nic ale vim ze muzes ozivit tu sochu
jak?
Zaskoč k Vrischice do krámu a poptej se na exotic items. Mezi jinejma věcma se tam najde i ideální prostředek k odkameňování...;-)
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Odpovědět

Zpět na „Planescape: Torment“