opsha: nevzpomínám si, že by bylo třeba ten klíč nějak speciálně používat .
Ale vím, že to patro je kruhové a z oblasti vedou dvoje dveře (obvykle u širších konců místnosti), přičemž jen jedny jdou odemknout (tj. můžeš tohle patro projít pouze jedním směrem - hodinových ručiček, mám za to); zkoušel jsi tedy oboje dveře?
už jsem nějakou dobu venku a pořád jsem s nordoma nic nevitáhl? to že jsem ředitelem myslím vím....nejsou ty rozhovory přístupné až po nějaké době nebo v určité lokaci?
ještě jedna perlička...když mě paní sigilu uvrhla do bludiště neměl jsem tam žádne stíny...ani mě to moc nevadilo...stalo se to ještě někomu?
Welwet: zkus si ještě o Nordomovi promluvit s Fall-from-Grace. (Že je klíčová i inteligence asi připomínat netřeba, možná se však u Nordoma hledí i na jiné vlastnosti.)
Jinak taky mám za to, že jsem v bludišti Paní nikdy nepotkal žádné stíny, tudíž bych řekl, že nejde o nic zvláštního.
Ad stíny - obvykle tam narazím nejvejš na dva až čtyři...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
hele jak se dostanu do té Dobývací věže (nb jak se to jmenuje :X) v Dolní čtvrti? vím že když jsem hrál Planescape naposled tak jsem se tam dostal ale tedka si už nějak nemůžu vzpomenout a ani na to nemůžu přijít a už mi to začíná líst na mozek :) dík za info
anticlovek píše:hele jak se dostanu do té Dobývací věže (nb jak se to jmenuje :X) v Dolní čtvrti? vím že když jsem hrál Planescape naposled tak jsem se tam dostal ale tedka si už nějak nemůžu vzpomenout a ani na to nemůžu přijít a už mi to začíná líst na mozek :) dík za info
Promluv si s kovářem a jeho synem v tržnici v Lower Wardu. Velmi explicitní vodítko ti poskytne rozhovor s druhým z nich - najdeš ho poblíž Anzeho stánku u kovářský výhně - a jmenuje se Lazlo.
Zobrazit spoiler Do Siege Tower se dostaneš tak, že potlačíš touhu do ní vstoupit. Ale abys vůbec dostal tuhle dialogovou možnost, musíš si beztak promluvit s kovářovým synem...
These are like nostrils, like mouths, like ears, like beam-sockets, like drinking bowls, like mortars, like ditches, like sunken bogs. And the wind goes rushing through them - sniffing, snoring, singing, sighing, puffing, burbling, whistling, whirring--
Než popíšu svůj dotaz, kvůli kterému tu jsem, rád bych se trošku představil, protože jsem tu poprvé... Pro ty které to nezajímá (chápu :)), dotaz jsem od úvodu oddělil čarou...
Tím nejdůležitejší zřejmě bude to, že Planescape: Torment právě začínám hrát poprvé. Asi se divíte jak to, že po tolika letech, tak starou hru, klasiku, geniální počit jak ho nazývají mnozí... Inu, když jsem poprvé získal PS:T ze Score, v té době jsem byl ještě Neklidný a netrpělivý mladík, který zkrátka radši hrál hry typu Diablu. Po instalaci PS:T mě zřejmě velmi rychle odradila složitost, množství textu, a celkově pomalý spád hry. A zřejmě i angličtina, která v té době musela být pro mě velmi složitá a tímpádem znemožňovala skutečné prožití hry. Vždyť příběh, rozhovory, atmosféra, a všemožné doplňují informace a detaily jsou zřejmě to nejdůležitejší.. Co si vybavuji, došel jsem tenkrát jen z Márnice do Úlu a tím skončil.
Na druhou stranu teď, kdy už mi takové Diablo, nebo třeba Titan Quest apod., moc neříkají, a objevuji klenoty jako Fallout, Neverwinter Nights či nedávno Mass Effect, učím se principům AD&D, a mnohem více dokáži ocenit příběh než bezhlavou klikačku, bylo pro mě PS:T, hra, o které už jsem slyšel mnoho opěvujících písní, logickou volbou a dalším krokem.
No a tak jsem se znovu chopil zaprášeného Score CD, vydal se na Internet porozhlédnout po troše porozumnění, informacích a lidech, kterým je mé (mo)mentální smýšlení alespoň trochu blízké.
Když jsem k tomu navíc objevil že se dnes dá PS:T rozběhat v moderním rozlišení, v češtině, s fixpacky, tweakpacky a bůhvícoještě-packy, tak, aby prožitek mohl být maximálně intenzivní a bezstarostný, stala se z PS:T pro mě jasná volba na nadcházející období, a hodlám si to náležitě, důkladně a trpělivě užít :)
A teď k samotnému problému, který vyvstal hned v úvodu hry. Za boha nemohu přinutit portál vedle Deionarry aby se objevil. Z poznámek od Vexise vím, že je třeba nějakou prstní kost, a z mapy na internetu znám přesné místo portálu.
Prošel jsem všechny patra márnice, se všemi nejprve mluvil, otevřel všechny "skříně" a zaboha ne a ne najít tu proklatou prstní kost. Jediná skříň, která se mi nepodařila v celé Márnici otevřít, je v severním skladišťi 3. patra. Je zamčená a zkoušel jsem jí cca 50x otevřít hrubou silou, různými zbraněmi, s Mortem i Bezejmenným. Ostatní dvě skříně šli na první až druhý pokus "rozbít" a obsah získat.
A tak se ptám - je zrovna v téhle ten klíč který hledám? Pokud ne, tak kde? Už jsem vážně bezradný. Pokud ano, jak jí mohu otevřít? Je nějaká jiná cesta jak prstní kost získat?
Pro upřesnění ještě info o mé instalaci a věcech které jsem v Márnici udělal:
INSTALACE>
- 2CD verze s patchem v1.1
- Čeština full verze, v1.1.1
- Bigg's Widescreen Mod, v2
- Vanished One's 1024x768 UI pack, v0.6
- Ultimate WeiDU Fixpack, 3.02 (bez instalace oprav hrubek a překlepů kvůli češtině)
- Qwinn's Tweak Pack, v3.51
DOKONČENO>
- Pokec s Mortem o Pravidlu Tří (zombie co chodila v trojúhelníku)
- Pokec s Dhallem, informace o minulosti a o mých společnících zde v Márnici (žena)
- Sehnal jsem věci pro Ei-Vene a obdržel vzpomínky a +1 HP
- Anarchista v převleku zombie (Vaxis) - sehnal jsem mu klíč od Ei-Vene, nechal jsem se "předělat" na zombie a řekl mi o portálu a že je třeba prstní kost
- Ze zombie #42 jsem vyjmul balíček, který jsem tam zřejmě kdysi někdy uschoval (skřížené ruce - vzpomínka)
- Zombie #79 - podle symbolů na čele se mi podařilo otevřít starou zavřenou náušnici
- Rozhovor s Deionarrou - naučila mě Oživení, řekla o portálu a ukázala vizi budoucnosti - hrozné oběti
- Zombi #nevím - rozluštění papírové skládanky - získání měďáků x 3
- Nalezena kniha, díky které jsem vyjmul všechny 4 runy z Obřích kostlivců v 1. patře Márnice
To je myslím už opravdu vše.
Udělal jsem něco špatně, nebo vůbec, něco co mi znemožnuje najít prstní kost, či otevřít tu jedinou skříň, ve které by mohla být, a konečně tak aktivovat portál?
Předem děkuji za případnou pomoc, bude-li to možné.
P.S. Příště už nebudu psát takovéhle slohy, to jen dnes vyjímečně protože se jedná o úplně první príspěvek. A navíc rád píšu ;)
Whenever someone says "pls" because it's shorter than "please", I say "no" because it's shorter than "yes".
myslim ze to zadnej klic nechce ne ?? mel by se ti zobrazit aniz by jsi nejakej klic mel , jen by jsi mel myslim poradne proklepnout vsechny postavy...
zkus jeste Vaxise
pokud se ti to i tak nepodari muzes odejit branou kterou hlida Soego , jeste pokud mozno tohohle typosa nech na zivu , pozdeji bude docela potrebnej
Čoveče, opravdu to klíč chtělo. Ale problém jsem nakoneč vyřešil. Klíč, tedy prstní kost, byl opravdu v té zamčené skříňi v severním skladišťi třetího patra, která mi nešla otevřít, portál se potom bez problém aktivoval jakmile jsem se přiblížil.
Fígl s otevřením skříně byl ovšem v tom, že šla otevřít pouze páčidlem, žádnou jinou zbraní.
To jsem se dozvěděl z poznámky (kousek papíru odněkud z Márnice), kterou jsem dříve zřejmě přehlídl. Na ní stojí něco ve smyslu že se ztratilo pačídlo, že některé skříně ve 3. patře mají tím žárem poničené zámky, a že je tedy třeba páčidla na jejich otevření. A to se taky povedlo, na první pokus :)
Aspoň jsem se poučil, že v případě téhle hry zřejmě musím být ještě víc důsledný v prohlížení sebemenších detailů či poznámek..
P.S. O tom východu hlavní branou jsem věděl, ale jsem člověk zvědavý a když mi někdo řekne o portálu, prostě musím zjistit jak se do něj dostat :)
Whenever someone says "pls" because it's shorter than "please", I say "no" because it's shorter than "yes".