- Hlas jsem dal proto, abych mohl dát amulet moci i jiné kouzelschopné postavě (družina se nakonec vyvrbila tak, že kouzelschopní jsou všichni), nenapadlo mě, co z tý druhý úrovně vybrat jiného, přišlo mi to všechno dost chabé.. i když je pravda, že jsem ho doteď ani jednou nepoužil :)
- Spěch mi přijde super, dává ten útok navíc, což je hlavně na začátku hry cool. Navíc je to kouzlo, které chci v případě dispelnutí moct kdykoli obnovit, takže se k zaklínačovi podle mě docela hodí.. Lepší než zpomalení, které mi obvykle stačí zakouzlit jen jednou, a obstará ho proto nějaká lamka typu Jan nebo Imoen.
- Rozptyl magii dávám preventivně všem možným postavám, člověk nikdy neví (teda ví, ale stejně :) ), kdy mu jaká potvora sešle na Anomena něco typu držení. Navíc je to kouzlo, které můžu chtít seslat víckrát za souboj a pokud možno ho sesílat hodně rychle, k čemuž se dobře hodí právě zaklínač ve Vencově róbě. Ze stejného důvodu tam mám i tu odolnost na strach. Možná by sice byl místo rozptylu lepší Ohnivý šíp, ale politika "víc postav schopných roptylovat - víc radosti" mi taky nepřijde špatná :)
- Emoce jsou dobrý nápad, u takovýchto kouzel mě vždycky štvalo to, že soupeři hodí záchrany a kouzlo bylo na dvě věci.. nicméně proti hloučku nepřátel typu zabiják to asi bude dobré, kombo pár Emocí v pořadači vypadá velmi chutně až zabijácky. Taky je pravda, že Nepříjemnosti jsou jednorázové kouzlo, takže se k zaklínači moc nehodí, zakouzlí je support lamka Imoen nebo Jan (teda alespoň předpokládám, že to není kumulativní, jinak by to byl pořádný hukot, eventualita trojitá nepříjemnost, kvílení bánší a papa

).
- Zpožděnou výbušnou kouli jsem nikdy moc nepochopil, občas se mi stávalo, že jsem takovéto typy kouzel poslal k nepřátelům a ony nevybuchly.. Jinak Past z hole je fajn, ale hůl nepoužívám, protože mi hrozně kazí hru. Je to zbytečně silný předmět a kdykoli jsem jej zkusil, tak jsem podlehl pokušení a možnost neomezené neviditelnosti nehorázně zneužíval... prsten do Hory osudu bych asi nést nemohl :)
- Řetězovou eventualitu jsem dal, abych měl něco veselého na silnější nepřátele odolné na magii, když dám vidím nepřítele - 3x pronikni štítem, tak se bojuje mnohem líp. Podle mě je to dost ultimátní kouzlo, které si může člověk hodně dobře a variabilně připravit, pokud tuší podstatu svého budoucího nepřítele. Navíc je s ním občas sranda: "Anomene, rychle mě klepni tím cepem věků přes kamennou kůži, potřebuju nutně zranit na spuštění eventuality a ty hloupé potvory nemaj elementální útok!"

Ale uznávám, zastav čas nebo past na kouzla se asi jako první kouzlo 9. úrovně hodí víc.
A speciální kouzlo jsem zvolil Dračí dech - pro tu super animaci :)
Jinak díky za názor! ~