Stránka 8 z 84
Napsal: 4.2.2006 15:59
od sevencreature
Assassin: Na luk je asi nejlepší Mazzy

Že bych ji přece jen zkusil?
Btw může Anomen nějak smysluplně používat dvě zbraně? Tj. FoA a něco? Nebo je lepší FoA a štít? Dilema... Lukostřelec se občas docela hodí - a takhle už mám Jaheiru, F/M a Anomena
Edit: Ach jo, taky mě štve, že "musím" čekat, až budu umět kouzla 6. levelu (PfMW) abych si konečně "vyzvedl" Celestial Fury

bez které mám výše zmíněné problémy s potvorama, které +2 zbraně nezraní

Tj. ani se zatím nechystám pro FoA (když si vzpomenu na ty golemy - nechce se mi je vynechávat)

Napsal: 4.2.2006 16:02
od Assassin
sevencreature: Já s Anomenem používal vždycky štít, aby hodně vydržel a potom mohl ostatní vyléčit.
Napsal: 4.2.2006 16:06
od Neferit
Assassin píše:sevencreature: Já s Anomenem používal vždycky štít, aby hodně vydržel a potom mohl ostatní vyléčit.
Vždycky jsem dávala Anomenovi štít, přece jenom toho pak víc vydžel.
Mazzy jsem nikdy v družině neměla (maximálně tak na ten její quest, pak okamžitě letěla

)
ad ke dvěma zbraním u Anomena - no, možná by to stálo za to vyzkoušet...

Napsal: 4.2.2006 16:10
od CrowX
Ja mám F/M, F/T, C/R a po spravení (takmer) všetkých questov v Athkatle (ešte nemám dokončené divadlo + paladinov) a okolia (okrem Windspears hills) má už každý z nich 3 000 000 exp. - myslím, že je to celkom dosť, ale s toľkými postavami nečakaj nejaké vysoké lvl.
btw. ja som dal de´Arnise keep s tým, že som si zabudol katanu+1 a tak môj F/M bol vo väčšine bojov (spirit trolls, Torgal) takmer nepoužiteľný - takže ak som to ja dokázal dať s 3 postavami tak by si nemal mať problém aj bez CF.

Napsal: 4.2.2006 16:19
od sevencreature
CrowX: Problém je v tom, že nemám žádné +3 zbraně... Nechtěl jsi říct, že F/T byl k ničemu? Nebo ty používáš katany i pro F/M?
Rozhodnu se mezi Mazzy a Keldornem - ještě nevím kdo. Mazzy má výhodu, že používá Short Bows a Ravager

, takže vepředu nebude nacpáno a navíc Anomen může mít BoD. Keldorn má zase True Seeing (jeden volný slot pro Tashiu) a Dispel. Asi bych dal přednost Mazzy - jestli se k ní dostanu přes ty démony (nebo je lich přímo před vězením v tom dungeonu?

) Uvidím

Napsal: 4.2.2006 16:32
od CrowX
F/M - CF+5 + Dakkon´s zerth blade+2
F/T - Sunblade:Daystar+4 + Sanchuudoku+4
C/R - FoA+3 + Warhammer+2
Inak Mazzy môžeš získať v pohode (asi pred hodinou som prešiel temple ruins) - lichovia sú až ďalej - s tým dispelom je najlepšie mať Keldorna - ja sa s mojim dispel magic na lepších mágov nechytám - dvojitý level je neskutočná výhoda.
Napsal: 4.2.2006 17:38
od sevencreature
CrowX: IU jsem nějak nepřišel na chuť

A u CF mi nikdy nevadilo, že je "jen" +3.
Já Dispel Magic až tak moc nepoužívám - tím chci říct, že bez toho dokážu žít (doufám)... I když proti těm variantám Insect Plague mi přišel Keldorn jako ideální lék, to je fakt
Tak Mazzy mám, ale, uhm, na Temple Ruins si zatím nechám zajít chuť. Pit Fiends opravdu přitvrdili

Nejvíc mě na nich štve to, že vybijou všechny ostatní potvory v dungeonu a mě tak připraví o zkušenosti

Doufám, že je za ně alespoň hodně expů
Hmmm, Sewers jsou zajímavá mapka - ti Beholdeři se tam teleportují často nebo jen jednou?

Docela mě překvapili, potvory. Keldorn a jeho Dispel Magic by se celkem hodily, když vyřazení někteří členové družiny. Ale už mám Mazzy, tak se s tím smířím

Napsal: 4.2.2006 23:06
od CrowX
Tak ja som zas bol príjemne prekvapený s akou ľahkosťou som na prvý pokus zabil obidvoch lichov v temple ruins (spolu s pit fiends) - dohromady si ani neškrtli - a s tými fiendmi je to dosť blbé - to už mali dať lichom schopnosť aby PfE hádzali aj na ostatné príšerky v okolí.
CF+5 - už iba pre ten pocit (a modrá sa mi páči viac)

Napsal: 5.2.2006 8:58
od Velehal
Jak jsem říkal, nelze mít Improved Demons bez Improved Mages. Jinak ti démoni zabijí toho liche, co mají chránit... (nepletu-li se a jdou-li pak i po lichovi). S Improved Mages mají lichové a mágové ochranu před zlem...
Jinak ti démoni jsou prý ještě pořád slabší než v původních pravidlech...
Napsal: 7.2.2006 12:46
od Ave
Asi to sem moc nepatří,alenevím kde jinde se na to mám zeptat a nechce se mi kvůli tomu zakládat nový thread.
Když si vezmu do družiny Valygara abych mohla do planární koule a vzít si tam Tsujathu,můžu Valygara propustit??Do té koule bych se chtěla vrátit potom až později.
Napsal: 7.2.2006 12:51
od sevencreature
Ave: No lepší by bylo asi Planar Sphere vyřešit (z RP hlediska), ale pokud vím, tak bys Valygara měla propustit bez problémů... Pokud teda není Tsujatha až někde hodně uvnitř.
Napsal: 7.2.2006 13:02
od CrowX
Valygara potrebuješ iba aby sa ti otvorili dvere - potom ho môžeš rovno vykopnúť, lebo viac ho nepotrebuješ - ak teda nechceš vidieť zopár jeho dialógov s Lavokom.
Napsal: 7.2.2006 13:04
od AlieN
Valygar je potřeba jen k otevření hlavního vchodu do Planar Sphere (a ani nemusí být naživu

), co s ním uděláš potom je na tobě
Napsal: 7.2.2006 14:12
od Ave
Díky za vaše rady.
7c:Tsujatha je hnedle na krajíčku
Edit:Už jsem to vyřešila a Valygara si v družině ponechám

Napsal: 9.2.2006 21:11
od Geralt
Souhlasím, Kivan je jasně nejlepší (hrajete-li za dobráky). Mlčenlivý a věrný společník jehož šíp nikdy nemine cíl. V BG II ho trochu nahrazoval Valgyar.