Stránka 8 z 84

Napsal: 4.2.2006 15:59
od sevencreature
Assassin: Na luk je asi nejlepší Mazzy 8-) Že bych ji přece jen zkusil?

Btw může Anomen nějak smysluplně používat dvě zbraně? Tj. FoA a něco? Nebo je lepší FoA a štít? Dilema... Lukostřelec se občas docela hodí - a takhle už mám Jaheiru, F/M a Anomena :-?

Edit: Ach jo, taky mě štve, že "musím" čekat, až budu umět kouzla 6. levelu (PfMW) abych si konečně "vyzvedl" Celestial Fury :-D bez které mám výše zmíněné problémy s potvorama, které +2 zbraně nezraní :-x Tj. ani se zatím nechystám pro FoA (když si vzpomenu na ty golemy - nechce se mi je vynechávat) :-)

Napsal: 4.2.2006 16:02
od Assassin
sevencreature: Já s Anomenem používal vždycky štít, aby hodně vydržel a potom mohl ostatní vyléčit.

Napsal: 4.2.2006 16:06
od Neferit
Assassin píše:sevencreature: Já s Anomenem používal vždycky štít, aby hodně vydržel a potom mohl ostatní vyléčit.
Vždycky jsem dávala Anomenovi štít, přece jenom toho pak víc vydžel.
Mazzy jsem nikdy v družině neměla (maximálně tak na ten její quest, pak okamžitě letěla ;-) )

ad ke dvěma zbraním u Anomena - no, možná by to stálo za to vyzkoušet... :think:

Napsal: 4.2.2006 16:10
od CrowX
Ja mám F/M, F/T, C/R a po spravení (takmer) všetkých questov v Athkatle (ešte nemám dokončené divadlo + paladinov) a okolia (okrem Windspears hills) má už každý z nich 3 000 000 exp. - myslím, že je to celkom dosť, ale s toľkými postavami nečakaj nejaké vysoké lvl.

btw. ja som dal de´Arnise keep s tým, že som si zabudol katanu+1 a tak môj F/M bol vo väčšine bojov (spirit trolls, Torgal) takmer nepoužiteľný - takže ak som to ja dokázal dať s 3 postavami tak by si nemal mať problém aj bez CF. ;-)

Napsal: 4.2.2006 16:19
od sevencreature
CrowX: Problém je v tom, že nemám žádné +3 zbraně... Nechtěl jsi říct, že F/T byl k ničemu? Nebo ty používáš katany i pro F/M? :shock:

Rozhodnu se mezi Mazzy a Keldornem - ještě nevím kdo. Mazzy má výhodu, že používá Short Bows a Ravager :twisted: , takže vepředu nebude nacpáno a navíc Anomen může mít BoD. Keldorn má zase True Seeing (jeden volný slot pro Tashiu) a Dispel. Asi bych dal přednost Mazzy - jestli se k ní dostanu přes ty démony (nebo je lich přímo před vězením v tom dungeonu? :-? ) Uvidím :lol:

Napsal: 4.2.2006 16:32
od CrowX
F/M - CF+5 + Dakkon´s zerth blade+2
F/T - Sunblade:Daystar+4 + Sanchuudoku+4
C/R - FoA+3 + Warhammer+2

Inak Mazzy môžeš získať v pohode (asi pred hodinou som prešiel temple ruins) - lichovia sú až ďalej - s tým dispelom je najlepšie mať Keldorna - ja sa s mojim dispel magic na lepších mágov nechytám - dvojitý level je neskutočná výhoda.

Napsal: 4.2.2006 17:38
od sevencreature
CrowX: IU jsem nějak nepřišel na chuť :wink: A u CF mi nikdy nevadilo, že je "jen" +3.

Já Dispel Magic až tak moc nepoužívám - tím chci říct, že bez toho dokážu žít (doufám)... I když proti těm variantám Insect Plague mi přišel Keldorn jako ideální lék, to je fakt :-?

Tak Mazzy mám, ale, uhm, na Temple Ruins si zatím nechám zajít chuť. Pit Fiends opravdu přitvrdili :shock: :anxious: Nejvíc mě na nich štve to, že vybijou všechny ostatní potvory v dungeonu a mě tak připraví o zkušenosti :evil: Doufám, že je za ně alespoň hodně expů :lol:

Hmmm, Sewers jsou zajímavá mapka - ti Beholdeři se tam teleportují často nebo jen jednou? :-) Docela mě překvapili, potvory. Keldorn a jeho Dispel Magic by se celkem hodily, když vyřazení někteří členové družiny. Ale už mám Mazzy, tak se s tím smířím :-)

Napsal: 4.2.2006 23:06
od CrowX
Tak ja som zas bol príjemne prekvapený s akou ľahkosťou som na prvý pokus zabil obidvoch lichov v temple ruins (spolu s pit fiends) - dohromady si ani neškrtli - a s tými fiendmi je to dosť blbé - to už mali dať lichom schopnosť aby PfE hádzali aj na ostatné príšerky v okolí.

CF+5 - už iba pre ten pocit (a modrá sa mi páči viac) :-D

Napsal: 5.2.2006 8:58
od Velehal
Jak jsem říkal, nelze mít Improved Demons bez Improved Mages. Jinak ti démoni zabijí toho liche, co mají chránit... (nepletu-li se a jdou-li pak i po lichovi). S Improved Mages mají lichové a mágové ochranu před zlem...
Jinak ti démoni jsou prý ještě pořád slabší než v původních pravidlech...

Napsal: 7.2.2006 12:46
od Ave
Asi to sem moc nepatří,alenevím kde jinde se na to mám zeptat a nechce se mi kvůli tomu zakládat nový thread.

Když si vezmu do družiny Valygara abych mohla do planární koule a vzít si tam Tsujathu,můžu Valygara propustit??Do té koule bych se chtěla vrátit potom až později.

Napsal: 7.2.2006 12:51
od sevencreature
Ave: No lepší by bylo asi Planar Sphere vyřešit (z RP hlediska), ale pokud vím, tak bys Valygara měla propustit bez problémů... Pokud teda není Tsujatha až někde hodně uvnitř.

Napsal: 7.2.2006 13:02
od CrowX
Valygara potrebuješ iba aby sa ti otvorili dvere - potom ho môžeš rovno vykopnúť, lebo viac ho nepotrebuješ - ak teda nechceš vidieť zopár jeho dialógov s Lavokom.

Napsal: 7.2.2006 13:04
od AlieN
Valygar je potřeba jen k otevření hlavního vchodu do Planar Sphere (a ani nemusí být naživu :twisted:), co s ním uděláš potom je na tobě

Napsal: 7.2.2006 14:12
od Ave
Díky za vaše rady.

7c:Tsujatha je hnedle na krajíčku

Edit:Už jsem to vyřešila a Valygara si v družině ponechám :twisted:

Napsal: 9.2.2006 21:11
od Geralt
Souhlasím, Kivan je jasně nejlepší (hrajete-li za dobráky). Mlčenlivý a věrný společník jehož šíp nikdy nemine cíl. V BG II ho trochu nahrazoval Valgyar.