Stránka 8 z 15
Napsal: 2.10.2007 13:21
od sevencreature
Mně tedy funguje a vždy fungoval.
Napsal: 2.10.2007 13:36
od Bhaall
Mě tedy nikdy, i když od verze 1.66 jsem WM nedělal...
Napsal: 2.10.2007 16:22
od sevencreature
Bhaall: Já jsem WM dělal jen jednou - zbytečné povolání IMO. Nicméně Spring Attack beru s každou bojovou postavou

Napsal: 2.10.2007 17:05
od Morty
jasne, uz viem

dodge, spring attack whirlwind attack
ja to hrajem po englisacky, takze preto ta nezhoda
a myslim, ze to zlodej a mnich dostavaju automaticky na x. lvli, rovnako ako dodge

Napsal: 2.10.2007 20:16
od Bhaall
Tak bych řekl, že tenhle feat nedostává nikdo "zadarmo"
7c:Mno pro mě je třeba WM best

Napsal: 3.10.2007 14:16
od liuk
sevencreature: Nejsem builder, hraji pro RP zážitek ze hry, ale od jiných hráčů vím, že WP je velmi dobré povolání.
Má možnost zvyšovat šanci na kritický úder a s některými zbraněmi (tuším, že kama) se dostává až někam k šanci 50%. Když to zkombinuješ s devastujícím útokem (hází se na smrt při kritickém zásahu zbraní) a máš zároveň 7 útoků za kolo, tak jsi "postavil" skoro ultimátní postavu. Proto je devast na většině serverů zakázán, nebo tvrdě omezen.
Druhá možnost je jít WP na kosu. Ta má 1k12 DMG a kritický zásah násobí 4*. Taková postava dává při kritickém zásahu ukrutné rány. (Při nejlepší možné zbrani mi moje postavička v testovacím modulu házela i nad 2000 DMG jednou ranou.
Napsal: 3.10.2007 14:55
od Bhaall
Já WM dělával pro RP hru, prostě taqkovej "mistr meče"

jednoručku, žádnej štít...paráda :)
Napsal: 3.10.2007 16:29
od sevencreature
liuk: Já jsem skalní single hráč. Tj. nehraju MP. A v OC, SoU, HotU je critical vcelku k ničemu, protože drtivá většina nepřátel je vůči němu imunní.
Navíc i normálně mi přijde mnohem lepší kombinace Fighter/Rogue - kombinace class s největším počtem feat a class s největším počtem skill points, mňamka. Nemluvě o ultimátním feat v NWN - Improved Evasion. Z hlediska RP se mi zamlouvá (něco jako jack of all trades, ale v NWN poněkud PG ražení

).
Napsal: 3.10.2007 20:32
od Bhaall
Nevím co furt vidíte tak sqelýho na IE...
Bohatě stačí normální evasion, škoda featu to si raději vezmu obranný kotoul...
Napsal: 3.10.2007 20:37
od AlmSiVi
Bhaall: Co je tak skvělého na IE? V podstatě to to snižuje damage z několika velice nepříjemných kouzel o polovinu základu, a to bez nutnosti mít vysoký Reflex save.. Normálni Evasion funguje jenom když hodíš záchranný hod, což třeba pro mnicha který rve všechno do Wisdom není úplně ideální.. A taky ho máš zadarmo (u mnicha, zloděje a shadow dancera)
Napsal: 4.10.2007 10:21
od Bhaall
Nemáš ho zadarmo, tedy alespon u zloděje...já ho tedy skoro nikdy nebral, mě vždycky stačil normál evasion...tedy pro singl, ale vlastně i v MP, pze tam máš postavu na high lvlu + dobrej equip a savy se pohybujou kolem 30+...
Napsal: 4.10.2007 11:07
od sevencreature
Improved Evasion je o tom, že damage při úspěšném savu kompletně redukuje a při neúspěšném sníží na polovinu. Co bys chtěl víc?

Napsal: 4.10.2007 11:20
od Bhaall
Já vím co dělá :) jde mi o to, že evasion stačí, pze to stejně sejvneš

Napsal: 4.10.2007 11:22
od sevencreature
Savneš, ale dostaneš pořád 50% damage.
Napsal: 4.10.2007 13:09
od Bhaall
Ee, když to sejvneš nedostaneš žádnej dmg, když to nesejvneš dostaneš 100% dmg, kdežto u IE když sejvneš nedostaneš žádnej dmg a když to nesejvneš dostaneš 50% dmg.