Stránka 8 z 27
Napsal: 7.8.2006 8:36
od CrowX
Jj - to bude brnením.
Na IWD I je najlepšia parta pozostávajúca zo 4 bojovníkov (alebo 3 F + 1 paladin) a k tomu mág a klerik - s tým to človek prejde úplne v pohode - ja som si zobral multiclassy a bola to veľká chyba.

Napsal: 7.8.2006 11:36
od Razfallow
Bard bude vynikající jakmile dosáhne 11. levelu a získá Sithův válečný zpěv. Při zoěvu družina získá +2 k AC, +10% k odolnosti vůči všem zraněním a regeneraci 2 životy za kolo.
Napsal: 7.8.2006 13:02
od Vanda
a jo to brnění, na to jsem zapomněla juknout

. Ve všech ostatních sérii od Black Isle je vždy vypsán postih za brnění. Takže mágovi jsem samozřejmě na brnění vzpomněla, že ho nemá mít, ale za barda jsem hrála poprvé...taková školácka chyba. Večer to chuděře napravím.
Napsal: 10.8.2006 2:32
od Vanda
já taky hraji se šesti oba díly IWD. I když je mi jasné, že s méně postavami by mi rychleji rostly zkušenosti...Jenže nedokáži se jedné postavy vzdát, na těchle typech hry mě nejvíce baví tvorba postav. Při těch šesti se docela vyřádím. I když při boji někdy zachaotím a ani nestačím využit všechny možnosti, které mi postavy dávají. Třeba se ještě časem zdokonalím.
Takže IWD hraji nyní s těmito postavami:
mág(yně)
druid
bojovnice
hraničář
zlodějka
bardka
No je to boj, ještěže je ten save a load.

Napsal: 18.8.2006 2:41
od Vanda
Takže vyzkoušela jsem ještě jednu partu a to pětičlenou:
bojovník/druid - půlelfka
bojovník - trpaslice
hraničář - půlelfka
mág - elfka
zloděj/mnich - gnóm
Opět nejvíce využítá je hraničářka, ale ani na ostatní členy si nemohu stěžovat.
S touhle partou se mi hraje mnohem lépe, než s tou předešlou, řekla bych přímo bez problémově. Ta první parta byla moje první parta vůbec v tomto typu her a bohužel se to na ní podepsalo, taky moje neochota pročítat manuály.
Musím pak prozkoumat, kde jsem u té první udělala chybu a zda vůbec jsem schopna s ní dohrát hru.
Napsal: 18.8.2006 2:57
od yenn
Vanda píše:Musím pak prozkoumat, kde jsem u té první udělala chybu a zda vůbec jsem schopna s ní dohrát hru.
Určitě jsi
Vanda píše:mág - půlelfka
druid - člověk
bojovník - elfka (to mě pobavilo)
hraničář - půlelf
zloděj - gnóm
bard - člověk
Pravdou je, že hodí mít tři postavy s bojovým povoláním (jedna třeba i multiclass jako u tvé pětičlenné družiny), leč není to podmínka nutná k přežití. Kouzelnice a druid mohou povolat na pomoc pár potvor, bardka si přisadí lukem a ani zloděj se s probodáváním neztratí.
Napsal: 18.8.2006 9:09
od Geralt
Vanda píše:Ta první parta byla moje první parta vůbec v tomto typu her a bohužel se to na ní podepsalo, taky moje neochota pročítat manuály.
mág - půlelfka, druid - člověk, bojovník - elfka, hraničář - půlelf, zloděj - gnóm, bard - člověk
Neřekl bych, žes jí zvolila špatně. Dva bojové charaktery udělají štít a ostatní to do nepřátel budou sázet z dálky (luky, magie) + vyvolávání monster, jak tady o tom psal yenn. Možná bych toho zloděje změnil na dualclass bojovník/zloděj.
Pokud bys v budoucnu přemýšlela o rozšíření své pětičlenné družiny, osobně bych přibral klerika - léčivých kouzel není nikdy dost, obzvlášť při takovém množství nepřátel

Napsal: 20.8.2006 22:47
od Vanda
Geralt píše:Neřekl bych, žes jí zvolila špatně. Dva bojové charaktery udělají štít a ostatní to do nepřátel budou sázet z dálky (luky, magie) + vyvolávání monster, jak tady o tom psal yenn. Možná bych toho zloděje změnil na dualclass bojovník/zloděj.
Pokud bys v budoucnu přemýšlela o rozšíření své pětičlenné družiny, osobně bych přibral klerika - léčivých kouzel není nikdy dost, obzvlášť při takovém množství nepřátel

No jak jsem už říkala, musím se podívat, kde je u té šestky chyba, že třeba o proti té druhé pětičlenné partě vypijou mnohem více lektvarů, jsou věčně nakažený apod.
K té pětce. No léčení mi už celkem dobře zvládá bojovník/druid a zloděj/mnich. Léčivé kouzlo dostal i hraničář. To bych možná ocenila jiné znalosti té šesté postavy, ale momentálně mě nenapadá, co by měla umět.

Napsal: 4.9.2006 1:45
od Sn1per
Ja poprve vzdy hraju z 6ti postavama (IWD/BG/BG2/IWD2) az kdyz uspjesne hru dohraju tak skousim ruzny ulety jako dohrat bg1 s magem na nejtezsi obtiznost a sam
Obtimalni partu vidim v:
1)Fighter-s Dualama (V BG2 katany 1k10/ IWD2 Bastardy totez)
2)Fighter-Mec/Stit (V BG1 dualclassnuta s druidem-Drizztuv scmitar Obrance mu slusel)
3)Klericka-Drow (takova Viki...strasne me prirostla k scrdci..hlavne v romanci v BG2

)
4)Fighter/Thief-Nosi platovou zbroj, jen kdyz potrebuje neco najit nebo otevrit tak se svlikne
5)Klerikcka/Macka-Support, vlastne takova Aerie z BG2, ze zacatku se me zdala tahle konbinace na nic ale nemuzu si ju vynachvalit
6)Macka-Nespecializovana
Podle me je todle dokonala parta ktera se ale pomalu expy.
Jinak se stouhle partou da dobre "tankovat", lecit i dokonce dokaze neaky to utocni kouzlo hodit
(snad nevadi ze se tu bavim i o BG)
Za jakekoliv zlepsovaky budu rad

Napsal: 4.9.2006 4:49
od Vanda
Tak znova jsem si naistalovala IWD 2 a moje družina téměř tradičně šestičlenná:
1. zaklínačka - elfka
2. barbarka - člověk (za tohle povolání jsem nehrála, chtěla jsem to vyzkoušet)
3. paladinka
4. kněz - v manuálu tvrdili, že se bez ní málem neobjedu, tak jsem do ní šla
5. bardka - (druid a hraničář už začínají být ohraný)
6. zloděj/mág - že bude ze zloděje dual mi bylo jasné, protože mi přijde, že za chvíli umí těch zlodějských schopností moc a že to ani nevyužije...jen jsem váhala, kterým směrem se vydat, nakonec rozhodly navolené schopnosti na začátku hry, neboť malá moudrost, charisma a síla rozhodly (asi jsem na začátku hry nemyslela na budoucnost

)
Napsal: 4.9.2006 7:23
od Kong Bao-tan
Sice tobude trošku OT, tak se předem omlouvám
Sn1per píše:skousim ruzny ulety jako dohrat bg1 s magem na nejtezsi obtiznost a sam
A smím se zaptat, jak ti tento pokus šel? Já to to totiž taky zkusil a náramně mě to bavilo a hru dohrál. Kdy jsi měla největší problémy atd...
Napsal: 4.9.2006 12:12
od Sn1per
Dostal sem se nekam do naschelskych dolu a pak sem to psychycky vzdal. Urcite to de ale chce to mit nervy. Neak me nebavilo pouzivat takovy kravinky jako je neviditelnost.....proste sem musel delat sami veci ktery u normalni hry vubec nedelas

Solo cokoliv, hlavne ne maga

Napsal: 4.9.2006 12:47
od Tokkar
Solo hra je hlavne desne jednotvarna.

Napsal: 4.9.2006 12:55
od Vanda
Tokkar píše:Solo hra je hlavne desne jednotvarna.

no v partě je větší sranda

Zastavit, rozdat úkoly, zastavit přerozdělit útok apod. Akorát se přiznám, že jsem nevěděla o funkci pauza, nebo spíš mi to nějak nefungovalo, asi jsem zmáčka 2x a nevím o tom, tak do té doby ta hra nic moc, ale teď už to príma jede. Akorát postava barbarky mě zatím moc nezaujala, myslela jsem, že toho bude umět víc.
Napsal: 4.9.2006 13:02
od Zakat
Opět jedu IWD 1 se 6.
Paladin-člověk -Velký meč
Bojovník-Pajzlík-Sekyra
Bojovník/Druid -Půlelf -Scimitary, prak
Kněz/Hraničář-Půlelf-Válečné kladivo, prak (to jsem zvědav)
Zloděj/Mág -Půlelf -Luk
Mág-Elf-Prak
Jsem zvědavý, jak se mě bude léčit, přece jen, Druid i Klerik jsou Multi...
Vanda: Souhlas, nikdy jsem nehrál v méně než 6ti, solo jsem zkoušel v BG 1 (F-M-T)a byla to děsná nuda.