Co se vám na sérii BG nelíbí?

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Ajantis: Souhlas s nekrotyraelem. Tady jde o to, že z RP hlediska bych rád pomohl třeba Valygarovi, ale přece kvůli tomu nevyhodím z družiny nějakého jejího člena!!! To je absolutně padlé na hlavu :evil:

Nebo třeba dilema Imoen ve Spellholdu - přece nenechám svoji sestru někde v kobce ať se o sebe postará sama. A ze stejného důvodu neřeknu v dungeonu společníkovi, se kterým jsem strávil nesčetně bojů ahoj, už tě nepotřebuju, postarej se o sebe sám :roll:

Je to pochopitelné z hlediska PC hry, ale z RP je to IMO blbost.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

7c: Ale dokonalým řešením by bylo jen to, kdybys měl stejný počet míst v partě jako je ve hře nabiratelných NPC. A to by zase výrazně snížilo replaybilitu, protože ta spočívá nemalou měrou v tom, že při druhém hraní spojíš své cesty s jinými společníky. Já mám tahle dilemata osobně rád.
Uživatelský avatar
Sadako
Sigil Team
Příspěvky: 4552
Registrován: 25.9.2005 12:58
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sadako »

sedmibestie: Proč vyhodit? Tak jej požádáš, aby počkal, že se jde pomáhat jinam...nu a pokud se (což vzhledem k případu, který si nastínil, je více než pravděpodobné) jedná o spíše G partu, tak by se to imho dalo bez problémů dáti dohromady i s RP (v nejhorším někdo hrdinně padne v boji - copyright cynický paladin Ajantis) :twisted: .

Mně se to, že je více společníků než míst pro ně, náhodou líbí. Nebýt toho, tak tu BG 1 asi ani 2x nedohraju :lol:
Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7394
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Vampiria: Já hraju vždycky s 5 lidmi v partě. IMO je to blbost ze strany autorů, ale už jsem si zvykl, takže je mi to vcelku jedno. Kdyby to nekrotyrael nezmínil, tak mi to nestojí za řeč.

"Paladin" Ajantis by byl první, kdo by v tom případě šel ke zdi (ehm, padl v boji) :lol:
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drug.
nekrotyrael
Sigilan
Příspěvky: 45
Registrován: 13.8.2006 15:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nekrotyrael »

Zakat píše:nekrotyrael:

-Aerie-záleží na vkusu
-Pravidla-mě nevadí
-questy-Quest pack, UB...
-romance-npc mody...jinak těch bugů co mám u Viconie...takže jinak souhlas
-obtížnost-zkoušel jsi Tactics na insane?
-boje-jak pro koho, podle mě je to akorát
-povolání-mody kitů...
-npc-mody Xan a Kivan...ale pravda, mohl tam být Ajantis...
-zbraně-nevím, možná
-společníci-občas mě to taky štve, ale celkově je 6 akorát
-neeber-Absolutní souhlas :twisted:
mluvil jsem o unmodded game. je sice pravda, ze vetsinu nedostatku mody vice ci mene opravuji, ale ty tu taky nemusely byt. a rozhodne tu nebyly, kdyz hra vysla :).
jeste par poznamek:
-obtížnost-zkoušel jsi Tactics na insane? -> tady jsem mel na mysli i nebojovou cast hry. v prubehu cele hry nebylo prilis treba vyuzivat mozek.
-boje-jak pro koho, podle mě je to akorát -> kdybych jich bylo min, vubec by to podle mne neuskodilo, treba tob jimi byl az neprijemne napechovany. a kuprikladu ruzne random spawny, napriklad banditu ve meste, mi prisly velice otravne.
-povolání-mody kitů... -> nemel jsem na mysli jejich nedostatek, ale chabe zpracovani. nejsem s to posoudit, nakolik jsou podle pnp, protoze z 2e mam jen nekolik zakladnich knih, ale kuprikladu jsem nikdy nepochopil proc "bojovnici" jako swashbuckler nebo blade nemuzou dosahnout zbranove specializace, proc rogueove nemuzou poradne dualwieldovat atp. a uz vubec nerozumim, proc autori nezpracovaly lepe hla. blade jehoz bardska pisen je se nezlepsuje se klidne muze naucit enhanced bard song, jester ziska pisen uplne jinou. misto obohacenych bardskych schopnosti pokladaji pasti, swashbuckleri buhvi proc nemaji pristup k ww, monk dostava fighterska hla atd. atd., tech prikladu je mnoho.
-zbraně-nevím, možná -> urcite nejsem sam, koho nebavilo otvirat inventar kvuli meneni stitu nebo prehozeni z dualwieldu na luk :).
-společníci-občas mě to taky štve, ale celkově je 6 akorát -> presne jak to vyse popsal sevencreature. tohle slo urcite vyresit lepe :/.
Uživatelský avatar
Zakat
Sigilan
Příspěvky: 940
Registrován: 25.6.2006 19:19
Bydliště: Kavárna u ztracených snů...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zakat »

nekrotyrael píše:-obtížnost-zkoušel jsi Tactics na insane? -> tady jsem mel na mysli i nebojovou cast hry. v prubehu cele hry nebylo prilis treba vyuzivat mozek.
-povolání-mody kitů... -> nemel jsem na mysli jejich nedostatek, ale chabe zpracovani. nejsem s to posoudit, nakolik jsou podle pnp, protoze z 2e mam jen nekolik zakladnich knih, ale kuprikladu jsem nikdy nepochopil proc "bojovnici" jako swashbuckler nebo blade nemuzou dosahnout zbranove specializace, proc rogueove nemuzou poradne dualwieldovat atp. a uz vubec nerozumim, proc autori nezpracovaly lepe hla. blade jehoz bardska pisen je se nezlepsuje se klidne muze naucit enhanced bard song, jester ziska pisen uplne jinou. misto obohacenych bardskych schopnosti pokladaji pasti, swashbuckleri buhvi proc nemaji pristup k ww, monk dostava fighterska hla atd. atd., tech prikladu je mnoho.
1)S tím souhlasím (viz výše), opravdu jsem questy a podobně přešel bez problémů.
2)Já tě pochopil, myslel jsem právě propracovanost některých kitů.I když jak píšeš, občas se to opravdu zdá nelogické...
The moon blinds my eye with opal cataracts
As I cut through the saw-mills and the stacks,
Leaping over the gully
Where I would one day take Lucy
Then wash up my hands in the gutter and the moon...
nekrotyrael
Sigilan
Příspěvky: 45
Registrován: 13.8.2006 15:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nekrotyrael »

kit mody jsem prilis nezkousel, vetsina modu co jsem videl byla dost overpowered - nedavno jsem si prohlizel kit riskbreaker a to jsem opravdu nevedel jestli se mam smat nebo plakat :).
nastesti i tahle nedomyslenost kitu a povolane je vcelku dobre resena mody jako rogue rebalancing, oversight nebo refinements =)
Uživatelský avatar
Syf
Sigilan
Příspěvky: 237
Registrován: 3.10.2005 15:42
Bydliště: Trademeet Crypt
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Syf »

Jj, refinements už beru jako součást hry, aspoň už Bardové nemaj pasti, Blade nemá lepší song, Monk nemá fighterovy HLA, sorcerer mágovy...už je kromě barvy a převědčení rozdíl mezi Dvou a Padlou Devou, povolání elementálů povolává i vodní...tak nějak nechápu, jak někdo může hrát bez něj. ;-) :idea: :-D
Which is worse - the sleep which never ends or that which never comes?
Uživatelský avatar
KnightOfNI
Sigilan
Příspěvky: 17
Registrován: 8.8.2006 12:30

Příspěvek od KnightOfNI »

Netušim, na co chce čespenar za zlepšení elfí zbroje 40.000, když je to v podstatě můj slouha. Zloděj hnusný xDDD
Uživatelský avatar
Elessar
Sigilan
Příspěvky: 1785
Registrován: 1.10.2005 19:39
Bydliště: Desolation Row
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elessar »

Mna by skor zaujimalo, na co mu tie peniaze su... :think: :)
If every time we tell a lie a little fairy dies they must be building death camps in the garden.
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Elessar: Možná je to podobné jako u draků. Na co jim je, že leží na několika tunách zlata, pokladech, zbraních a starobylých artefaktech? Každopádně odpověď od nich ještě nikdo nezískal. Resp. nepřinesl zpět. :-D
Naposledy upravil(a) Ajantis dne 24.8.2006 18:25, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Landor
Šifrovač
Příspěvky: 554
Registrován: 27.9.2005 10:38
Bydliště: Astral Plane

Příspěvek od Landor »

Elessar píše:Mna by skor zaujimalo, na co mu tie peniaze su... :think: :)
Třeba má rád lesklé věccccíčky...?
Uživatelský avatar
Sn1per
Sigilan
Příspěvky: 33
Registrován: 4.9.2006 1:30

Příspěvek od Sn1per »

Me osobne vadi system vytvareni postav. Presne receno to ze opetovnim hazenim de nahazet uplne dokonalou postavu. Kdyz si spomenu kdy sme s kamaradama hraly Dracak a mely sme na hazeni jen jeden pokus, to je aspon sranda hrat za blbyho maga nebo slabeho bojovnika :-D

A druha vec co me hoooodne stve je "pauza" mezi sesilanim kouzel. K cemu me je ze napriklad zkameneni vykouzlim driv nez zmizi animace sesilani kdyz potom musim cekat dalsich 10sekund? BG2 sem prolezl zkrz nazkrz ale stejne sem nenasel nic jako "Ireniciuv nacheatovanej poradac kouzel" :evil:

Posledni vec coz je mozna jenom muj dojem ze neak hra moc nepocita stim ze budete zly. Proste je tu vic hodnych postav a taky questy sou zamereny pro "ritolezce" :-D
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Sn1per: Nic ti nebrání hodit si pouze jednou.

I v dračáku jste kouzlili jen jednou za kolo, ne? ;-)

Není to jen tvůj dojem, BG nedává zlým postavám tolik možností. (leč anální speleologie nemá nic společného s přesvědčením 8-) )
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Tinnarr
Sigilan
Příspěvky: 357
Registrován: 26.6.2006 0:17
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tinnarr »

yenn: Právě že ti brání tvoje vlastní vůle. Já si taky dycky řeknu že když to kouzlo neopíšu, tak pudu normálně dál, ale pak stejně loaduju.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“