Stránka 8 z 13

Napsal: 20.8.2006 19:24
od sevencreature
Ajantis: Souhlas s nekrotyraelem. Tady jde o to, že z RP hlediska bych rád pomohl třeba Valygarovi, ale přece kvůli tomu nevyhodím z družiny nějakého jejího člena!!! To je absolutně padlé na hlavu :evil:

Nebo třeba dilema Imoen ve Spellholdu - přece nenechám svoji sestru někde v kobce ať se o sebe postará sama. A ze stejného důvodu neřeknu v dungeonu společníkovi, se kterým jsem strávil nesčetně bojů ahoj, už tě nepotřebuju, postarej se o sebe sám :roll:

Je to pochopitelné z hlediska PC hry, ale z RP je to IMO blbost.

Napsal: 20.8.2006 19:28
od Ajantis
7c: Ale dokonalým řešením by bylo jen to, kdybys měl stejný počet míst v partě jako je ve hře nabiratelných NPC. A to by zase výrazně snížilo replaybilitu, protože ta spočívá nemalou měrou v tom, že při druhém hraní spojíš své cesty s jinými společníky. Já mám tahle dilemata osobně rád.

Napsal: 20.8.2006 21:32
od Sadako
sedmibestie: Proč vyhodit? Tak jej požádáš, aby počkal, že se jde pomáhat jinam...nu a pokud se (což vzhledem k případu, který si nastínil, je více než pravděpodobné) jedná o spíše G partu, tak by se to imho dalo bez problémů dáti dohromady i s RP (v nejhorším někdo hrdinně padne v boji - copyright cynický paladin Ajantis) :twisted: .

Mně se to, že je více společníků než míst pro ně, náhodou líbí. Nebýt toho, tak tu BG 1 asi ani 2x nedohraju :lol:

Napsal: 20.8.2006 21:39
od sevencreature
Vampiria: Já hraju vždycky s 5 lidmi v partě. IMO je to blbost ze strany autorů, ale už jsem si zvykl, takže je mi to vcelku jedno. Kdyby to nekrotyrael nezmínil, tak mi to nestojí za řeč.

"Paladin" Ajantis by byl první, kdo by v tom případě šel ke zdi (ehm, padl v boji) :lol:

Napsal: 20.8.2006 22:27
od nekrotyrael
Zakat píše:nekrotyrael:

-Aerie-záleží na vkusu
-Pravidla-mě nevadí
-questy-Quest pack, UB...
-romance-npc mody...jinak těch bugů co mám u Viconie...takže jinak souhlas
-obtížnost-zkoušel jsi Tactics na insane?
-boje-jak pro koho, podle mě je to akorát
-povolání-mody kitů...
-npc-mody Xan a Kivan...ale pravda, mohl tam být Ajantis...
-zbraně-nevím, možná
-společníci-občas mě to taky štve, ale celkově je 6 akorát
-neeber-Absolutní souhlas :twisted:
mluvil jsem o unmodded game. je sice pravda, ze vetsinu nedostatku mody vice ci mene opravuji, ale ty tu taky nemusely byt. a rozhodne tu nebyly, kdyz hra vysla :).
jeste par poznamek:
-obtížnost-zkoušel jsi Tactics na insane? -> tady jsem mel na mysli i nebojovou cast hry. v prubehu cele hry nebylo prilis treba vyuzivat mozek.
-boje-jak pro koho, podle mě je to akorát -> kdybych jich bylo min, vubec by to podle mne neuskodilo, treba tob jimi byl az neprijemne napechovany. a kuprikladu ruzne random spawny, napriklad banditu ve meste, mi prisly velice otravne.
-povolání-mody kitů... -> nemel jsem na mysli jejich nedostatek, ale chabe zpracovani. nejsem s to posoudit, nakolik jsou podle pnp, protoze z 2e mam jen nekolik zakladnich knih, ale kuprikladu jsem nikdy nepochopil proc "bojovnici" jako swashbuckler nebo blade nemuzou dosahnout zbranove specializace, proc rogueove nemuzou poradne dualwieldovat atp. a uz vubec nerozumim, proc autori nezpracovaly lepe hla. blade jehoz bardska pisen je se nezlepsuje se klidne muze naucit enhanced bard song, jester ziska pisen uplne jinou. misto obohacenych bardskych schopnosti pokladaji pasti, swashbuckleri buhvi proc nemaji pristup k ww, monk dostava fighterska hla atd. atd., tech prikladu je mnoho.
-zbraně-nevím, možná -> urcite nejsem sam, koho nebavilo otvirat inventar kvuli meneni stitu nebo prehozeni z dualwieldu na luk :).
-společníci-občas mě to taky štve, ale celkově je 6 akorát -> presne jak to vyse popsal sevencreature. tohle slo urcite vyresit lepe :/.

Napsal: 20.8.2006 22:35
od Zakat
nekrotyrael píše:-obtížnost-zkoušel jsi Tactics na insane? -> tady jsem mel na mysli i nebojovou cast hry. v prubehu cele hry nebylo prilis treba vyuzivat mozek.
-povolání-mody kitů... -> nemel jsem na mysli jejich nedostatek, ale chabe zpracovani. nejsem s to posoudit, nakolik jsou podle pnp, protoze z 2e mam jen nekolik zakladnich knih, ale kuprikladu jsem nikdy nepochopil proc "bojovnici" jako swashbuckler nebo blade nemuzou dosahnout zbranove specializace, proc rogueove nemuzou poradne dualwieldovat atp. a uz vubec nerozumim, proc autori nezpracovaly lepe hla. blade jehoz bardska pisen je se nezlepsuje se klidne muze naucit enhanced bard song, jester ziska pisen uplne jinou. misto obohacenych bardskych schopnosti pokladaji pasti, swashbuckleri buhvi proc nemaji pristup k ww, monk dostava fighterska hla atd. atd., tech prikladu je mnoho.
1)S tím souhlasím (viz výše), opravdu jsem questy a podobně přešel bez problémů.
2)Já tě pochopil, myslel jsem právě propracovanost některých kitů.I když jak píšeš, občas se to opravdu zdá nelogické...

Napsal: 20.8.2006 22:43
od nekrotyrael
kit mody jsem prilis nezkousel, vetsina modu co jsem videl byla dost overpowered - nedavno jsem si prohlizel kit riskbreaker a to jsem opravdu nevedel jestli se mam smat nebo plakat :).
nastesti i tahle nedomyslenost kitu a povolane je vcelku dobre resena mody jako rogue rebalancing, oversight nebo refinements =)

Napsal: 21.8.2006 9:14
od Syf
Jj, refinements už beru jako součást hry, aspoň už Bardové nemaj pasti, Blade nemá lepší song, Monk nemá fighterovy HLA, sorcerer mágovy...už je kromě barvy a převědčení rozdíl mezi Dvou a Padlou Devou, povolání elementálů povolává i vodní...tak nějak nechápu, jak někdo může hrát bez něj. ;-) :idea: :-D

Napsal: 24.8.2006 18:14
od KnightOfNI
Netušim, na co chce čespenar za zlepšení elfí zbroje 40.000, když je to v podstatě můj slouha. Zloděj hnusný xDDD

Napsal: 24.8.2006 18:16
od Elessar
Mna by skor zaujimalo, na co mu tie peniaze su... :think: :)

Napsal: 24.8.2006 18:19
od Ajantis
Elessar: Možná je to podobné jako u draků. Na co jim je, že leží na několika tunách zlata, pokladech, zbraních a starobylých artefaktech? Každopádně odpověď od nich ještě nikdo nezískal. Resp. nepřinesl zpět. :-D

Napsal: 24.8.2006 18:23
od Landor
Elessar píše:Mna by skor zaujimalo, na co mu tie peniaze su... :think: :)
Třeba má rád lesklé věccccíčky...?

Napsal: 4.9.2006 2:24
od Sn1per
Me osobne vadi system vytvareni postav. Presne receno to ze opetovnim hazenim de nahazet uplne dokonalou postavu. Kdyz si spomenu kdy sme s kamaradama hraly Dracak a mely sme na hazeni jen jeden pokus, to je aspon sranda hrat za blbyho maga nebo slabeho bojovnika :-D

A druha vec co me hoooodne stve je "pauza" mezi sesilanim kouzel. K cemu me je ze napriklad zkameneni vykouzlim driv nez zmizi animace sesilani kdyz potom musim cekat dalsich 10sekund? BG2 sem prolezl zkrz nazkrz ale stejne sem nenasel nic jako "Ireniciuv nacheatovanej poradac kouzel" :evil:

Posledni vec coz je mozna jenom muj dojem ze neak hra moc nepocita stim ze budete zly. Proste je tu vic hodnych postav a taky questy sou zamereny pro "ritolezce" :-D

Napsal: 4.9.2006 4:10
od yenn
Sn1per: Nic ti nebrání hodit si pouze jednou.

I v dračáku jste kouzlili jen jednou za kolo, ne? ;-)

Není to jen tvůj dojem, BG nedává zlým postavám tolik možností. (leč anální speleologie nemá nic společného s přesvědčením 8-) )

Napsal: 4.9.2006 9:18
od Tinnarr
yenn: Právě že ti brání tvoje vlastní vůle. Já si taky dycky řeknu že když to kouzlo neopíšu, tak pudu normálně dál, ale pak stejně loaduju.