Stránka 8 z 71

Napsal: 24.1.2006 19:47
od Firkraag
Elessar píše:A vies, o com su tie mody, alebo ich instalujes len preto, ze su v cestine? :)
brp a g3 neznam. Jinak vim..

Napsal: 25.1.2006 0:17
od Wendeee
Chápu dobře že Asher of Embers (píšu to dobře ne) umožní jakémukoliv povolání používat jakoukoliv zbraň???

Napsal: 25.1.2006 0:24
od Razfallow
Wendeee píše:Chápu dobře že Asher of Embers (píšu to dobře ne) umožní jakémukoliv povolání používat jakoukoliv zbraň???
Jo, pokud máš dostatečně vysoké vlastnosti - sílu a obratnost

Napsal: 25.1.2006 0:28
od Wendeee
To sem chtěl slyšet, díky...

Napsal: 26.1.2006 9:03
od Velehal
Měl jste někdo zaklínače s HLA z Refinements?
Já ještě nikoli, ale např. Shatter Magic !!!! a Shockwawe vypadají zajímavě (stejně jako ty ostatní...).

Napsal: 26.1.2006 16:10
od Syf
Velehal píše:Měl jste někdo zaklínače s HLA z Refinements?
Já ještě nikoli, ale např. Shatter Magic !!!! a Shockwawe vypadají zajímavě (stejně jako ty ostatní...).
už mám, ale Kelsey má jen pár prvních poviných HLA, tadyty teprv vezmu.
Jinak Energy storm je mazec...asi zkusim nakombit s Project Image... :-D

Napsal: 26.1.2006 17:04
od Velehal
Jaké jsou povinné? Krom té jedny, co umožňuje přístup k dalším a dává + 1 k charismě?

Napsal: 27.1.2006 11:17
od Velehal
Aspoň to bude zábava. Alcarita není klíčové kouzlo (vážně ne, stačí Time Stop + Spell Strike + Spell Trigger: Breach + 2x Lower Resistance) a pak je to stejné...

Napsal: 29.1.2006 22:39
od CrowX
Keďže otázky&odpovede sú zamknuté tak to napíšem sem (je tu aj možná súvislosť) - zistil som totiž dosť nemilú vec a to, že improved haste mi nezdvojuje počet útokov za kolo - resp. v "record" je zmena zo 4 na 8 - ale aj tak dám iba 4 - môže to byť kvôli modom?

Napsal: 29.1.2006 23:27
od krokodile
Tak to nevim, mě je mění určitě, ozkoušeno na Solovi, útočí potom skoro jak s Whrirlwhindem. A mody mam taky, Tacticse, Ascension, Refinements z těch co by tohle mohly ovlivňovat. Nemáš spíš u té postavy něco jako Ring of Free Action?

Napsal: 29.1.2006 23:39
od CrowX
Tak blbý zas nie som. :-? Mám podozrenie, že to bude súvisieť nejak s fixom na boots of speed (možno?). :think:

Napsal: 29.1.2006 23:49
od sevencreature
CrowX: A jaký máš fix? Pokud ten, co je mění tak, že pouze zvyšují rychlost pohybu, tak by to na počet útoků mít vliv nemělo... Myslím :-?

Napsal: 29.1.2006 23:55
od CrowX
Ja presne ani neviem, či nejaký fix mám - myslím, že item upgrade alebo nejaký iný mod má napr. vlastné boots of speed resp. kombinované boots of speed + b. of avoidance, grounding etc a tie fungujú v pohode - keď sa na to tak dívam, tak to asi tým fakt nebude - hm ale čím potom - pretože v record mi proste ukazuje, že mám 8 útokov, ale aj tak dám za kolo iba 4 rany - no nič ešte skúsim prekopčiť override a pozriem, či to bude robiť aj potom.

Napsal: 30.1.2006 9:06
od CrowX
Tak som si odskúšal pôvodný override a nefunguje to ani tam - hm a nefunguje ani normálny haste, teda nepridáva mi +1 útok - žeby nejaká interná chyba mojej verzie BG??? :!: :-?

Napsal: 30.1.2006 16:05
od sevencreature
CrowX píše:Tak som si odskúšal pôvodný override a nefunguje to ani tam - hm a nefunguje ani normálny haste, teda nepridáva mi +1 útok
Vzpomeň si, jak ten bug rozsáhle probíral drake127 ještě na bg.cz - prostě boty rychlosti mají v původní hře spoustu problémů - třeba nefungujou off-hand útoky a kdo ví, co ještě. Nejlepší řešení bylo pokud si vzpomínám upravit boty tak, aby jediné co měnily byla rychlost pohybu postavy.

Ale podrobnosti nevím ani na to nemám odkazy - jak říkám, drake127 se o tuhle problematiku mám dojem docela zajímal :-?

Tady je citát z jednoho baldurdsh fixpacku (ale tam to myslím taky nevyřešili nějak bezproblémově - ale s jistotou to nemůžu tvrdit :-? ):
File BOOT01.ITM; a modified version of the item definition for the Boots Of Speed. Several bugs with the effect of these boots are resolved:

1) The item was defined as a permanent Haste spell with some flags altered, which suppressed a real Haste spell from being applied to the wearer
2) The effect doubled the initiative round. This meant that the first attack was wasted; a character with only one attack per round might stand around for up to two rounds before making the first attack
3) Because the doubled initiative round wasted the first attack, a character who tried a backstab would come out of invisibility before the first attack was actually made, leaving them vulnerable with an uninjured enemy
4) The most recently noticed effect: Haste in all forms suppresses off-hand attacks when dual-wielding, so wearing the unfixed Boots eliminated off-hand attacks