Upadající herní svět
Moderátor: sevencreature
- AlieN
- Sigilan
- Příspěvky: 2932
- Registrován: 4.10.2005 13:31
- Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
- Kontaktovat uživatele:
mňo, srovnávat KoTOR s PT
příběh je sice dost dobrý, ale na PT nemá ani omylem, moment který mi z KoTORu utkvěl v paměti je jen jeden (SPOILERvideo ve kterém se charname dozví kdo opravdu je/SPOILER), zatímco z PT si pamatuji snad každou důležitější událost (a to jsem KoTOR dohrál 2X)
EDIT: Ajantis sry, upraveno

příběh je sice dost dobrý, ale na PT nemá ani omylem, moment který mi z KoTORu utkvěl v paměti je jen jeden (SPOILERvideo ve kterém se charname dozví kdo opravdu je/SPOILER), zatímco z PT si pamatuji snad každou důležitější událost (a to jsem KoTOR dohrál 2X)

EDIT: Ajantis sry, upraveno

Naposledy upravil(a) AlieN dne 25.5.2006 22:08, celkem upraveno 2 x.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, jste mě na ten KoTOR tak namlsali, že si ho snad smahnu a až budu u našich, tak si to zahraju
nicméně, pochybuji, že by mne to (z jistých důvodů..) dostalo tolik, jako PS:T..chce se snad někdo vsadit, že to bude naopak
?
A zjištění z dnešní hospodské diskuse o hrách - příběhy ni hry neupadají, jen ty nejzajímavější stíhá málokdo sledovat = menší reklama, tj. ne chyba vývojářů a distributorů, ale hráčů samotných


A zjištění z dnešní hospodské diskuse o hrách - příběhy ni hry neupadají, jen ty nejzajímavější stíhá málokdo sledovat = menší reklama, tj. ne chyba vývojářů a distributorů, ale hráčů samotných

Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím, ovšem toto tu padlo v podstatě již na druhé stránce v Ajantisově příspěvkuVampiria píše:příběhy ni hry neupadají, jen ty nejzajímavější stíhá málokdo sledovat = menší reklama, tj. ne chyba vývojářů a distributorů, ale hráčů samotných

Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, co je to "správná hra"
? Vsadím se, že s výše uvedeným názorem by nesouhlasili např. fanoušci převážně RTS či sportovních her 


Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Hm, KOTOR. Příběh byl docela dobrý, ale nic extra. "Jeden z mnoha" a navíc v mnoha věcech kopie NWN. Řekl bych že i takový Max Payne 2 nebo Mafia na mě příběhově zapůsobili víc.
Tak mi vyjmenuj nějaké hry z roku 2004,5 nebo 6 které mají dobrý děj.
Chceš se hádat?Vampiria píše:A zjištění z dnešní hospodské diskuse o hrách - příběhy ni hry neupadají, jen ty nejzajímavější stíhá málokdo sledovat = menší reklama, tj. ne chyba vývojářů a distributorů, ale hráčů samotných Wink

Tak mi vyjmenuj nějaké hry z roku 2004,5 nebo 6 které mají dobrý děj.
- Sadako
- Sigil Team
- Příspěvky: 4552
- Registrován: 25.9.2005 12:58
- Bydliště: Sigil
- Kontaktovat uživatele:
Wiskas: Jak se Ti již dostalo rady, prolistuji si diskusi nazpátek
a dobrý děj je individuální položka zvící Mariánského příkopu obráceného naruby
buď Tě děj zaujme, nebo ne 



Chtěl jsem říci, přerušil jej ředitel, čím trávíte svůj čas?
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
Svůj nejsvětlejší čas trávím tím, že jej dělám tmavým.
Pročpak? vyzvídal pokleslým hlasem ředitel.
Protože světlo mě dráždí.
- yenn
- Sigil Team
- Příspěvky: 3192
- Registrován: 24.9.2005 23:13
- Bydliště: pod tisíciletým dubem
- Kontaktovat uživatele:
Death to the Game Industry: Long Live Games - desetistránkový článek Grega Costikyana o problémech herního průmyslu - rostoucí náklady, nedostatek střední třídy... a návrh řešení. Místy trochu extrémní, leč imho stojí za přečtení. Btw: překlad článku se nachází na DVD aktuálního Levelu 142 a v samotném časopise je na totéž téma Téma
(včetně desti největších herních mýtů).

Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
Hm, ač jsem si zatím ještě nikdy žádný herní časopis nekoupil - tato diskuze mne ke koupi výše zmíněného LEVELu podnítila. (dalším důvodem také byla Ajantisova zmínka o Dračím oku, na které jsem si našel recenzi a po jejím přečtení jsem usoudil, že by to skutečně mohlo stát za zkoušku
) ....btw - nebyl tu někde thread 'herní časopisy' ..?
Jinak ke zmiňovanému článku. V prvé řadě jsem zjistil, že k porozumění některých výrazů bych potřeboval slovník - tedy jsem asi pár věcí zaspal :D
Tím jsem se na straně jedné cítil trochu zahanben, ale na straně druhé jsem byl rád, že (zatím) ještě nepatřím k té skupině lidí, kteří neustále hovoří o herním úpadku, jelikož díky svému v celku opožděnému skoku do herního světa (a tím samozřejmě také prošvihnutí spousty starších her) mám stále ještě pořád co dohánět hrami 'ze starých dobrých časů' a ten všude zmiňovaný úpadek (se kterým to ale dle mě skutečně není tak hrozné) jde mimo mě
V každém případě mne ovšem zaujala zmínka o vývoji systému Storytronics, jehož možnosti (pokud tedy bude někdy dokončen) jsou 'trochu' jinde.

Jinak ke zmiňovanému článku. V prvé řadě jsem zjistil, že k porozumění některých výrazů bych potřeboval slovník - tedy jsem asi pár věcí zaspal :D
Tím jsem se na straně jedné cítil trochu zahanben, ale na straně druhé jsem byl rád, že (zatím) ještě nepatřím k té skupině lidí, kteří neustále hovoří o herním úpadku, jelikož díky svému v celku opožděnému skoku do herního světa (a tím samozřejmě také prošvihnutí spousty starších her) mám stále ještě pořád co dohánět hrami 'ze starých dobrých časů' a ten všude zmiňovaný úpadek (se kterým to ale dle mě skutečně není tak hrozné) jde mimo mě

V každém případě mne ovšem zaujala zmínka o vývoji systému Storytronics, jehož možnosti (pokud tedy bude někdy dokončen) jsou 'trochu' jinde.
Naposledy upravil(a) Frosty dne 31.7.2006 0:39, celkem upraveno 1 x.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...