Stránka 9 z 16

Napsal: 25.5.2006 21:39
od Ajantis
Kdokoliv nadávající na úpadek příběhů ve hrách, nechť si zahraje KotOR (přelom 2003/2004). Já ho hraji teď a kromě PT jsem zatím tak dobrý příběh (a tak skvěle zpracovaný) neviděl.

Napsal: 25.5.2006 21:47
od AlieN
mňo, srovnávat KoTOR s PT :think:
příběh je sice dost dobrý, ale na PT nemá ani omylem, moment který mi z KoTORu utkvěl v paměti je jen jeden (SPOILERvideo ve kterém se charname dozví kdo opravdu je/SPOILER), zatímco z PT si pamatuji snad každou důležitější událost (a to jsem KoTOR dohrál 2X) ;-)

EDIT: Ajantis sry, upraveno :-)

Napsal: 25.5.2006 22:00
od Ajantis
AlieN: Tomu okamžiku, který zmínils, se v mých očích žádný v PT nevyrovnal. Ovšem v globále je PT příběhově samozřejmě lepší, ale KotOR je z mého pohledu hned na druhém místě a pak dlouho nic...

Napsal: 25.5.2006 23:32
od CrowX
:think: KOTOR nie je zlý, ale určite ho v žiadnom prípade nemožno porovnávať s P:T - je dosť hier s lepším príbehom ako v K. - aspoň z môjho pohľadu.

Napsal: 26.5.2006 1:39
od Sadako
Hmm, jste mě na ten KoTOR tak namlsali, že si ho snad smahnu a až budu u našich, tak si to zahraju 8-) nicméně, pochybuji, že by mne to (z jistých důvodů..) dostalo tolik, jako PS:T..chce se snad někdo vsadit, že to bude naopak :twisted: ?

A zjištění z dnešní hospodské diskuse o hrách - příběhy ni hry neupadají, jen ty nejzajímavější stíhá málokdo sledovat = menší reklama, tj. ne chyba vývojářů a distributorů, ale hráčů samotných ;-)

Napsal: 26.5.2006 1:47
od yenn
Vampiria píše:příběhy ni hry neupadají, jen ty nejzajímavější stíhá málokdo sledovat = menší reklama, tj. ne chyba vývojářů a distributorů, ale hráčů samotných ;-)
Souhlasím, ovšem toto tu padlo v podstatě již na druhé stránce v Ajantisově příspěvku ;-)

Napsal: 26.5.2006 1:54
od Sadako
yenn: Pst, nebo tu někoho začne zajímat, o čem se tu těch 9 stran mluví :lol:

Napsal: 26.5.2006 9:50
od Siki
Podle mě je v BG PT atd vždy nejvíce chytlaví děj.Lidé co je dělali věděli o čem má být správná hra a proto byli vždy vysoce hodnoceny.

Napsal: 26.5.2006 10:10
od Sadako
Hmm, co je to "správná hra" ;-) ? Vsadím se, že s výše uvedeným názorem by nesouhlasili např. fanoušci převážně RTS či sportovních her ;-)

Napsal: 26.5.2006 13:18
od Wiskas
Hm, KOTOR. Příběh byl docela dobrý, ale nic extra. "Jeden z mnoha" a navíc v mnoha věcech kopie NWN. Řekl bych že i takový Max Payne 2 nebo Mafia na mě příběhově zapůsobili víc.
Vampiria píše:A zjištění z dnešní hospodské diskuse o hrách - příběhy ni hry neupadají, jen ty nejzajímavější stíhá málokdo sledovat = menší reklama, tj. ne chyba vývojářů a distributorů, ale hráčů samotných Wink
Chceš se hádat? :lol:

Tak mi vyjmenuj nějaké hry z roku 2004,5 nebo 6 které mají dobrý děj.

Napsal: 26.5.2006 17:48
od Ajantis
Wiskas píše:Chceš se hádat? :lol:

Tak mi vyjmenuj nějaké hry z roku 2004,5 nebo 6 které mají dobrý děj.
Co takhle si přečíst zbytek diskuse a nesnažit se začít plácat zase od začátku? O ničem jiném se tu nemluví.

Napsal: 27.5.2006 3:09
od Sadako
Wiskas: Jak se Ti již dostalo rady, prolistuji si diskusi nazpátek ;-) a dobrý děj je individuální položka zvící Mariánského příkopu obráceného naruby 8-) buď Tě děj zaujme, nebo ne :roll:

Napsal: 28.7.2006 12:35
od yenn
Death to the Game Industry: Long Live Games - desetistránkový článek Grega Costikyana o problémech herního průmyslu - rostoucí náklady, nedostatek střední třídy... a návrh řešení. Místy trochu extrémní, leč imho stojí za přečtení. Btw: překlad článku se nachází na DVD aktuálního Levelu 142 a v samotném časopise je na totéž téma Téma :-) (včetně desti největších herních mýtů).

Napsal: 28.7.2006 12:53
od Vlasák
Tak to by mohlo být zajímavé téma, asi si po delší době koupím Level ;-) (nějak jsem ve vší té apatii už přestal kupovat i mini).

Napsal: 29.7.2006 13:36
od Frosty
Hm, ač jsem si zatím ještě nikdy žádný herní časopis nekoupil - tato diskuze mne ke koupi výše zmíněného LEVELu podnítila. (dalším důvodem také byla Ajantisova zmínka o Dračím oku, na které jsem si našel recenzi a po jejím přečtení jsem usoudil, že by to skutečně mohlo stát za zkoušku 8-)) ....btw - nebyl tu někde thread 'herní časopisy' ..?

Jinak ke zmiňovanému článku. V prvé řadě jsem zjistil, že k porozumění některých výrazů bych potřeboval slovník - tedy jsem asi pár věcí zaspal :D
Tím jsem se na straně jedné cítil trochu zahanben, ale na straně druhé jsem byl rád, že (zatím) ještě nepatřím k té skupině lidí, kteří neustále hovoří o herním úpadku, jelikož díky svému v celku opožděnému skoku do herního světa (a tím samozřejmě také prošvihnutí spousty starších her) mám stále ještě pořád co dohánět hrami 'ze starých dobrých časů' a ten všude zmiňovaný úpadek (se kterým to ale dle mě skutečně není tak hrozné) jde mimo mě 8-)

V každém případě mne ovšem zaujala zmínka o vývoji systému Storytronics, jehož možnosti (pokud tedy bude někdy dokončen) jsou 'trochu' jinde.