Stránka 9 z 27

Napsal: 4.9.2006 13:56
od Kong Bao-tan
Mě na solo právě bavilo to, že musím využívat všechny "kravinky" a kouzla, který jsem nikdy nepoužíval... a byla to moc zábava. A navíc jsem dokázal, něco, o čem ostatní obyvatelé Sigilu pochybovali, že jde 8-)
Dle mě není solo hra tak nudná. Jen si člověk tolik neužije interakce (ale ty jsou jen v BG2, takže to je tady tak trošku mimo mísu) a možnosti více povolání, ale já stejně nejraději kouzla ;-) takže s tím problém nemám.
Jinak, přicházím na to, že skupina 6-ti postav (bez interakce) mě nebaví. Z hlediska RP se mi víc líbí 2-4 přátelé, nebo humanoidi, kteří se stali dobrými přáteli (znají se od mala, zachránili si život atd...)

Napsal: 4.9.2006 19:43
od Sn1per
Me bohate stacil souboj se Silke a bandou koboldu-lucisniku v dolech :-D

Napsal: 4.9.2006 23:03
od Vanda
Kong Bao-tan: koukám, že si taky vymýšlíš příběhy, jak k sobě ta parta přišla. Já z nich udělala, že je spojila životní nutnost, jelikož jsou každý příliš rozdílný na to, aby se nějak dlouhodobě znali a hlavně třeba některý z nich je samotář apod.:-) V mé poslední partě se zná akorát bardka a zlodějka z Luskanu, neboť obě děti ulice... Bardka pěla po lokálech a mezi tím její kámoška očesávala zasnělé hosty, samozřejmě po čase jim Luskan začal být malý, lidem se dotáčelo, že to není samo sebou a proto ten výlet do Targosu..ale znáš to, jedna charismatická osobnost a už se ti chce zachraňovat svět. :-D

Edit: ale vzhledem k tomu, že v mé skupině jsou hned čtyři poloelfky, tak by to mohla být klíďo i jedna rodina, třebas otec elf měl víc manželek, dlouhej elfí život, je mu smutno, tak po smrti své ženy mu učarovala další žena.., no ale to by mě fakt nebavilo zachraňovat svět takhle rodinně, to už by byli jak Kelly Family :-)

Napsal: 12.9.2006 13:33
od Bodkin
Takže IWD 1 opět padl pokořen, tentokráte drobná změna bandy a musím říci, že mi přišla mnohem silnější a výkonější, než má parta předchozí, i když se změnili jen dvě postavy....

Původně to bylo:

Paladin - člověk
Bojovník - trpaslík
Hraničář - člověk
Kněz - člověk
Zloděj/Mág - elf
Bard - člověk

Tentokráte:
Paladin - člověk
Bojovník - trpaslík
Hraničář - člověk
Kněz - člověk
Zloděj - člověk
Mág - člověk

Když se tak na to dívám, mám tam poněkud přeLidněno, ale co... já jsem holt starý xenofób... A ta dualclass u mága se šla opravdu dost poznat, čímžto jsem ji nadobro zavrhl...

Ještě jsem chtěl dodat, že tentokráte můj kněz (taková šikovná blondýnka :-D ) Dosáhla level capu, a opravdu je to pekelně silný charakter... Těch kouzel co dokáže vyčarovat, nemluvě o schopnosti zahánění mrtvých... Na vysokém levelu smete doslova i ty nejhnusnější kostěje.... Jednoznačně doporučuji (nesmím zapomínat ani na těch jedenáct Uzdravení, které obstarává :lol: )

Edit: Nedalo mi to abych IWD nepustil znovu, a teď sem si poprvé všimnul toho kluka, zavřeného v mlýnským sklepě, v průsmyku před kuldahárem... :-?

Napsal: 12.9.2006 15:23
od yenn
Bodkin píše:Ještě jsem chtěl dodat, že tentokráte můj kněz (taková šikovná blondýnka :-D )
Osobně hraji pouze s touto kleričkou :-D

Co se týče síly klerika, plně souhlasím.

Napsal: 12.9.2006 15:54
od Zakat
Já mám v partě Klerik/Hraničář - Hotový zabiják nemrtvých, jede jak tank-samozřejmě portrét stejný jako u vás ;-)
Škoda, že v IWD1 není obourukost...

Napsal: 12.9.2006 16:03
od Bodkin
Svatá pravda! (Když mluvíme o tom klerikovy :-) ) Tolik pěkných palcátů a kyjů a jen jedna ruka... ::Fňuk::

A ještě mě napadlo... VYskytuje s ve hře někde opravdu kvalitní JEDNOruční sekera?

Napsal: 12.9.2006 16:13
od Zakat
Bodkin:Celebrantovo ostří +4 -Dornova hlubina-kovárna
Benorgova pravda +4 -+1 OČ, 10% šance na omráčení cíle -tu už nevím kde jsem našel
Mladý běs +5 při každém zásahu je 5% šance, že nositel na 10 kol propadne bojovému šílenství - HoW - s ní jsem si užil spoustu srandy
Jinak, seker je ve hře docela dost, ale tyto jsou moje oblíbené

Napsal: 12.9.2006 16:19
od Bodkin
Mladý běs jsem právě vyhodil... Taky jsem si s ním užil spoustu srandy... Tuhá nejtužší bitka.... Mág vyvázl jen s pár životama... Bojovník pěkně rozjetý a nadržený přiběhl... A bylo po mágovi... Kdyby se mi to stalo jednou, ale stávalo se mi to skoro pořád... :-?

Napsal: 12.9.2006 16:30
od Zakat
Bodkin: :lol:
Jinak co se týče té mé party(viz výše), zatím jsem zklamán z Bojovník/Druid - dostává dost na pr*el.
A ještě jedna věc:Jak to, že mág má 2 sloty pro zbraně a Zloděj/Mág jen jeden?

Napsal: 12.9.2006 18:37
od Frosty
Zakat píše:A ještě jedna věc:Jak to, že mág má 2 sloty pro zbraně a Zloděj/Mág jen jeden?
http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?t=4 ... c&start=30 ;-)

Napsal: 12.9.2006 19:38
od Zakat
Frosty píše:
Zakat píše:A ještě jedna věc:Jak to, že mág má 2 sloty pro zbraně a Zloděj/Mág jen jeden?
http://forum.sigil.cz/viewtopic.php?t=4 ... c&start=30 ;-)
To je ovšem nespravedlnost :evil: Zloděj má 2, Mág má dva a Zloděj/Mág má ve výsledku jeden.Už vím, co se mi na IWD nelíbí :evil:

Napsal: 12.9.2006 20:05
od Bodkin
Zakat píše:Už vím, co se mi na IWD nelíbí :evil:
Ovšem pravda je, že to není díky IWD, ale BG 1... Protože i vtomto nejlepším díle, se pro multiclass Thief/MAge případně F/T/M zůstáva jen jeden zbraňový slot.... Proč? Odpověd je snadná... Zloděj má spodní lištičku už tak plně nabouchanou, a to má tři vlastnosti pod jedním socketem (Odpastění, Kapsářství a Páčení)... Takže pokud mu chceš přidat ještě tlačítko pro kouzla, musíš jedno z nich vyhodit... A které? Jediný postaradelný je druhý weapon slot... Jak prosté, milý Watsone :-) ;-)

Napsal: 12.9.2006 20:25
od Zakat
:think: Hm, to je pravda...příště to vyřeším raděj dualem na bojovníka a bude... 8-)

Napsal: 17.10.2006 15:03
od Illuminating
já momentálně hraju 2jku s partou:druid,paladin,kněz,barbar,mág a bard (8 charisma:-D).chybí mi tam zloděj jelikož jsem na něj při tvorbě zapoměl :roll: .dá se to bez něj dohrát?