Stránka 9 z 29

Napsal: 21.4.2007 10:23
od Edvin
V Podtemnu se romance nezastuvuje, ale jsou tam jen 2 místa kde s ebou bude kecat. 1) Je hospoda v Drowím městě, 2) Jeskyně stříbrné dračice, na jiných místech vám ani nepípne ale na těhle dvou kecají každých 45 minut

Napsal: 21.4.2007 12:03
od Forest
Dekuju za radu s konzolí, ale mohl by mi někdo poradit, jak ji mam ovládat? Treba jak vyvoám následující dialog romance? Podle těch pokynů u minulého odkazu mi to nefungovalo :-( A jak se dá pomocí konzole přivolat osoba, popř. předmět

Napsal: 21.4.2007 18:06
od Neferit
Forest píše:Dekuju za radu s konzolí, ale mohl by mi někdo poradit, jak ji mam ovládat?
Tak hlavní je mít ji vůbec zapnutou :roll:
Treba jak vyvoám následující dialog romance? Podle těch pokinů u minulého odkazu mi to nefungovalo :-(
Pokud bys upřesnil, co přesně potřebuješ, resp. který dialog byl ten poslední, co jsi s Jaheirou měl, tak by se to možná líp určovalo ;-)
A jak se dá pomocí konzole přivolat osoba, popř. předmět
*zasténání* Tak u tohohle jsem měla nutkání útrpně bouchnout hlavou do desky stolu :roll:

Obvykle pomáhá podívat se na net a myslím, že by něco mohlo být i tady na Sigilu v tématu ohledně cheatování ;-)

Napsal: 21.4.2007 18:58
od Forest
njn, mé hlavě by určitě trochu toho stolu pomohlo, to přiznávám :-( našel jsem příkaz na postavi a předměty, ale když jsem se pokusil použít CLUAConsole:SetGlobal("JaheiraLOVETALKTIME","GLOBAL",0) tak tak se to sice vypsalo do konzole, ale rozhovor nikde. Našel jsem si na netu, že rozhovor o špatném větru (před příchodem Dermina) má č. 39, ale na žádné číslo to nefunguje. Neví někdo jak je číslo Dermina? někde se zasekl :-(

Napsal: 22.4.2007 9:54
od Edvin
Hele,potřeboval bych pár rad ohledně romance s Valen:

1) Valen je zlá, opustí mě když budu mít příliš vysokou reputaci ? ( v případě že mám romanci i v případě že nemám )
2) Valen je vlastně takový přídavek, ovlivňuje původní romance ? ( je možné aby najednou běžela romance např. z Jaheirou která je z púvodní verze hry a z Valen ? )
3) Je Valenina romance ovliněna přesvědčením hlavní postavy nebo rasou ? ( jako to přeba bylo u Viconie )

4) Jsou nějací společníci kteří se s Valen nesnesou ? ( typl bych že to bude Keldor a Anomed )

Napsal: 22.4.2007 12:32
od Jab
Edvin píše:Hele,potřeboval bych pár rad ohledně romance s Valen:

1) Valen je zlá, opustí mě když budu mít příliš vysokou reputaci ? ( v případě že mám romanci i v případě že nemám )
2) Valen je vlastně takový přídavek, ovlivňuje původní romance ? ( je možné aby najednou běžela romance např. z Jaheirou která je z púvodní verze hry a z Valen ? )
3) Je Valenina romance ovliněna přesvědčením hlavní postavy nebo rasou ? ( jako to přeba bylo u Viconie )

4) Jsou nějací společníci kteří se s Valen nesnesou ? ( typl bych že to bude Keldor a Anomed )
Valen nemá romanci. To jsme to vyřešili rychle, co? :-D
Btw když máš vysokou reputaci, tak tuším odejde.

Napsal: 22.4.2007 16:51
od nuke
No akože romanca s upírom... To už zaváňa nekrofíliou :-?

Napsal: 22.4.2007 18:00
od Neferit
nuke píše:No akože romanca s upírom... To už zaváňa nekrofíliou :-?
No, pokud se nemejlím, tak na SHS se v sekci zabývající se Valeninou expanzí řešilo (a možná ještě řeší), jestli a jak udělat romanci ;-) však se koukni -> tady

Napsal: 22.4.2007 19:05
od nuke
Neferit píše:No, pokud se nemejlím, tak na SHS se v sekci zabývající se Valeninou expanzí řešilo (a možná ještě řeší), jestli a jak udělat romanci ;-) však se koukni -> tady
No ale aj tak si za svojím predchádzajúcim postom stojím. Ešte ak by k tomu bol lich mod na HH, ale takto nie súdruzi ;-)

Napsal: 22.4.2007 20:33
od Forest
Ale notak :-D Vždyť není mrtvá, jen nemrtvá, to bys mohl říct, že pokud si nějaká posta začne něco s likantropem, tak je to zoofil :-D

Napsal: 22.4.2007 21:57
od Cesare
nuke píše:No akože romanca s upírom... To už zaváňa nekrofíliou :-?
Lehce... Ale mrtvola, která se nechová jako mrtvola, se za mrtvolu tak docela nepočítá...

A co je vlastně na nekrofilii špatnýho? :shock: ;-)

Napsal: 22.4.2007 23:58
od Vlasák
Forest píše:njn, mé hlavě by určitě trochu toho stolu pomohlo, to přiznávám :-( našel jsem příkaz na postavi a předměty, ale když jsem se pokusil použít CLUAConsole:SetGlobal("JaheiraLOVETALKTIME","GLOBAL",0) tak tak se to sice vypsalo do konzole, ale rozhovor nikde. Našel jsem si na netu, že rozhovor o špatném větru (před příchodem Dermina) má č. 39, ale na žádné číslo to nefunguje. Neví někdo jak je číslo Dermina? někde se zasekl :-(
Tak proměnná JaheiraLOVETALKTIME neudělá skutečně nic ;-)

CLUAConsole:SetGlobal("JaheiraRomance","GLOBAL",1)

...ano, tohle v podstatě obejde časovač a urychlí prodlevu před dalším rozhovorem romance s Jaheirou - ovšem - musí být splněny všechny další podmínky pro to, aby ten daný rozhovor naběhl. Což je zrovna v případě Jaheiry poměrně zapeklitější záležitost ;-)

Když odpovíš, jaké hodnoty ti vypíše:

CLUAConsole:GetGlobal("DerminSpawn","GLOBAL")

a

CLUAConsole:GetGlobal("LoveTalk","LOCALS")

(Jaheira, panďulák, na sobě musí mít kurzor)

tak možná budeme trochu moudřejší.

A taky v tom, kdy řekneš, co přesně chceš (další rozhovor romance nebo přímo ukázání Dermina), a kde přesně ve hře jseš... ;-)

Napsal: 23.4.2007 18:28
od Forest
Díky dobrý muži :-) , CLUAConsole:SetGlobal("JaheiraRomance","GLOBAL",1) už funguje, nahodí další dialog, po kterém přišel Dermin, ale podle informací by měl přijít za 6 dní znovu (pokud to tak není, vyveďte mě pls z omylu), ale to neudělal. CLUAConsole:GetGlobal("DerminSpawn","GLOBAL") házi 3. CLUAConsole:GetGlobal("LoveTalk","LOCALS") hodilo 42. Za použití prvního příkazu sice rozhovory pokračují i bez Dermina, ale radši bych tam nejdřív skusil nějak dostat toho D. jestli víte jak

Napsal: 23.4.2007 19:30
od Vlasák
Forest:

no, letmým okem tu je okolo objevení Dermina vidět toto:

Kód: Vybrat vše

IF
	OR(2)
		Global("JaheiraRomanceActive","GLOBAL",1)
		Global("JaheiraRomanceActive","GLOBAL",2)
	GlobalTimerExpired("DerminAppear","GLOBAL")
	Global("DerminSpawn","GLOBAL",3)
	Global("LoveTalk","LOCALS",52)
	!Global("Chapter","GLOBAL",4)
	!Global("Chapter","GLOBAL",5)
	!Global("Chapter","GLOBAL",7)
	AreaType(OUTDOOR)
	!AreaCheck("AR2500")
	!AreaCheck("AR2600")
	!AreaCheck("AR2000")
	!AreaCheck("AR1100")
	!AreaCheck("AR1200")
	!AreaCheck("AR1400")
	!AreaCheck("AR1900")
	InParty(Myself)
	!See([ENEMY])
	!Range([NEUTRAL],10)
THEN
	RESPONSE #100
		IncrementGlobal("DerminSpawn","GLOBAL",1)
		IncrementGlobal("Lovetalk","LOCALS",1)
		SetGlobal("TerminselSpawn","GLOBAL",1)
		CreateCreatureObjectOffScreen("JADERMIN",Myself,0,0,0)
END
což znamená to, že LoveTalk bys měl mít na 52, mělo by to být v šesté kapitole, pokud možno někde venku a ne v Trhově, ne v Elfském chrámu, ne v Tethyrském lese, ne v Umařině vrchovině, ne ve Větrných vršcích, ne ve Stínovém chrámu a ne u druidů... A samozřejmě bez nepřátel a tak podobně...

Napsal: 27.4.2007 21:34
od Forest
Zajímalo by mě, jestli jdou tyhle příkazi taky nějak aplikovat na NPC z těch módů. Ví někdo jak na to?