Stránka 9 z 17
Napsal: 22.4.2007 23:05
od drake127
Proč bys nemohl kouzlit? Koupíš licenci a je to, ne?
Napsal: 22.4.2007 23:22
od Tinnarr
nikdy bych nevenoval penize takove sebrance, navic za to abych mohl delat neco co je pro me stejne prirozene jako dychat. Na vysich levelech se uz s nicim netrapim a kouzlim jak se mi zachce. smetu nepratele i s tou skupinkou carodeju co na me vyleze.
Napsal: 23.4.2007 14:12
od Valgard
Tinnarr : Zaujímavé že zakúpenie licencie na kúzlenie vieš RP okecať, ale inak využívaš chyby hry ...
Napsal: 26.6.2007 17:10
od Datur Barbatus
Sakra jak mužete dávat Solo hru...bud nehorázně moc spíte, nebo cheatujete.
Hraju ted s 5ti postavama a je to docela o prsa na Core Rules. Co teprve na vyšší optížnosti.
To procházíte všechno, nebo třeba jen neviditelný(ve stínech) a spoustu questů neděláte, nebo jak?
Napsal: 26.6.2007 17:19
od drake127
No jako sólo postava získáš o dost víc zkušeností, protože si je nedělíš ve skupině. Ale já sólo taky moc nemusím. Jako mág bych musel stále spát a jako bojovnk bych zase měl problémy v těžkých soubojích. Hmm .. možná proto se sólo často hraje jako Fighter/Mage.

Napsal: 26.6.2007 18:50
od Tinnarr
Prosel sem solo jednicku i dvojku. Dvojku za divokyho maga a je to daleko lehci nez s partou. Uz ve druhe kapitole sem mel lvl neco pres 30 a pokud vyuzivas ty spravny kouzla nemuzes mit nikdy problem. Jednicka je o neco tezsi, hral sem za bojovnik/mag/zlodej. Tam buhuzel ty zakladni kouzla(ochranna kuze, vyvolani elementala, kouzla seste a vyssi urovne) vubec nejsou a musis se spolehat na hrubou silu. Zakladem je nahazet hned 5 odbotnosti do luku a uz v svitici tvrzi koupit ten nejlepsi co tam je. Na tech nizsich lvlech sem bojoval systemem hit and run, pak se da pouzivat probodavani, a sarevoka sem klidne dal na ferovku dlouhym mecem.
Prochazel sem uplne vsechno a nijak zvlast moc sem nespal.
Napsal: 26.6.2007 19:37
od Mecker
Jednička se mi zdá oproti dvojce v solo mnohem jednoduší. Bojovník (dobrý bojovník s dobrýmo předměty) tam umlátí naprosto všechno sám. Ve dvojice s ToB za zloděje je to taky velmi jednoduché- AC min. -20 a thaco -10 a jde i jakýkoliv drak.

Napsal: 26.6.2007 20:49
od Tinnarr
Boze, koho by to mohlo bavit za bojovnika?
Napsal: 26.6.2007 23:02
od Mecker
Mě tedy jo. Bojovník je dost dobrej i když mám raději kouzla, ale umlátit všechno co potkám během chvíle a nezranit se je dobrý ne?
Napsal: 26.6.2007 23:31
od Tinnarr
jo to je ale to dokaze mag daleko lepe.
Napsal: 26.6.2007 23:36
od Mecker
Tinnarr píše:jo to je ale to dokaze mag daleko lepe.
Jak kdy a kde.

Pokud jde proti nějaký magicky odolný mrše, tak je bojovník lepší a ještě kouzla mohou dojít.
Napsal: 27.6.2007 8:18
od Datur Barbatus
Chtěl bych zkusit 2ku za Kensai/Mága v dualu od 13., myslíte, že to pujde?
Na jakou jste to hráli obtížnost?
Neni v Baldurech nějaká fičura, kuli který se upravuje síla protivníků podle počtu postav v družině, jako třeba v D2?
Napsal: 27.6.2007 10:21
od Mecker
Jo šlo by to, proč ne? Zkušenosti půjdou rychle pokud budeš sám.
Nevím, ale nezdá se mi to. Většina potvor je naskriptovaných. Ale někde jsme tu něco podobného řešily, že tě na vyších úrovních náhodně potkávají silnější potvory, ale to není zcela potvrzené.

Napsal: 27.6.2007 13:11
od drake127
No, do určité míry to platí, ale není to moc časté.
Jinak toho dualu bych se trochu bál, protože budeš třeba najednou v podtemnu na první úrovni a co pak? S takovým čarodějem toho sám moc nezabiješ. Ale při spávném naplánování kam se stavíš to asi nějak půjde. Jen to chvíli nebude asi moc sranda.
Napsal: 27.6.2007 23:42
od Datur Barbatus
S partou by to šlo bez problémů, že? Nechce se mi ho dualovat moc brzo(9.), protože by pak měl málo útoků a málo hvězdiček.
Tahle kombinace mě prostě strašně láká
