True Role-playing v Infinity hrách

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

V budúcej BG2 hre, ktorú chcem rozohrať, chcem spraviť takú postavu, ktorú budem role-playovať presne tak, ako sa správam ja. T.j. sa budem snažiť vžiť do danej situácie a robiť ju presne podľa seba. Žiadny powergaming. Hrali ste to už niekto takýmto spôsobom?
Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Příspěvek od Vallun »

Yachiko píše:V budúcej BG2 hre, ktorú chcem rozohrať, chcem spraviť takú postavu, ktorú budem role-playovať presne tak, ako sa správam ja. T.j. sa budem snažiť vžiť do danej situácie a robiť ju presne podľa seba. Žiadny powergaming. Hrali ste to už niekto takýmto spôsobom?
Zkoušel jsem to v jiných hrách - mám problém, že se nevejdu do škatulkovaných řešení - a navíc jsem sám několikrát na pochybách, jak bych jednal...:/

Není to nic lehkého, ale určitě to dodá hře jistý osobnější ráz - i když více by se to projevilo v multiplayeru;)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Vallun píše:Není to nic lehkého...
Toto by som podčiarkol - bude veľmi zložité ustavične na to myslieť. Pretože sa to týka nielen riešenia questov, ale aj iných vecí, často úplných maličkostí.
Uživatelský avatar
sevencreature
Sigil Team
Příspěvky: 7395
Registrován: 26.9.2005 1:24
Bydliště: Země
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sevencreature »

Yachiko píše:V budúcej BG2 hre, ktorú chcem rozohrať, chcem spraviť takú postavu, ktorú budem role-playovať presne tak, ako sa správam ja. T.j. sa budem snažiť vžiť do danej situácie a robiť ju presne podľa seba. Žiadny powergaming. Hrali ste to už niekto takýmto spôsobom?
Takhle hraju vždycky :mrgreen: (teda až na těch 10% power gamingu a fakt, že ve hře nemůžeš zemřít (tj. save/load)).

Edit: Yachiko: Teda vlastnosti nemám stejné (používám klasické co nejvyšší) - stejně nevím, jaké mám IRL :lol:
Naposledy upravil(a) sevencreature dne 30.3.2006 13:54, celkem upraveno 1 x.
Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Ja tak RPG hry nehrávam - imho by som si RPG až tak neužil ( questy atď ) keby som to robil. O mnohé by som svojimi počinmi musel prísť... a keď k tomu pripočítam ešte ten detail, že plniť všelijaké prines/dones by sa mi naozaj väčšinou nechcelo, prípadne by som ani všetko dôkladne nepreliezal, tak by som sa naozaj asi ochudobnil o mnohé zážitky...
Uživatelský avatar
dodo
Sigilan
Příspěvky: 230
Registrován: 22.10.2005 16:13
Bydliště: krasna malebna dedinka pod Tatrami, Novosad

Příspěvek od dodo »

Yachiko píše:Ja tak RPG hry nehrávam - imho by som si RPG až tak neužil ( questy atď ) keby som to robil. O mnohé by som svojimi počinmi musel prísť... a keď k tomu pripočítam ešte ten detail, že plniť všelijaké prines/dones by sa mi naozaj väčšinou nechcelo, prípadne by som ani všetko dôkladne nepreliezal, tak by som sa naozaj asi ochudobnil o mnohé zážitky...
no to je dost mozne , ale v prvom rade si DOBRODRUH a prave takimto sposobom ziskavas nove dobrodruzstva. :)
http://s6.bitefight.sk/c.php?uid=43240
ale nic to preto aj bezo 100 lastoviciek bude este leto
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

dodo: Ja sám, ale moc dobrodružnú povahu nemám... ale tento aspekt ani v tej nove true RP hre nebudem asi brať do úvahy... aj keď predsa len - ččisté "prines questy" asi brať nebudem...
Uživatelský avatar
Monco
Sigilan
Příspěvky: 28
Registrován: 3.2.2006 11:27
Bydliště: ...divoká step

Příspěvek od Monco »

čisté "přines" questy jsou sice fajn do začátku, ale když družina v plátových zbrojích a s magickými zbraněmi běhá od jednoho vesničana k druhému, protože ti sou líní zajít pár kroků s nějakým prstýnkem, působí to trochu směšně ;-)
Ty odložíš meč, já odložím kámen, a zabijeme se jako civilizovaní lidé.
Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Příspěvek od Vallun »

Yachiko píše:dodo: Ja sám, ale moc dobrodružnú povahu nemám... ale tento aspekt ani v tej nove true RP hre nebudem asi brať do úvahy... aj keď predsa len - ččisté "prines questy" asi brať nebudem...
To záleží, za koho se považuješ;) pokud bys byl LG, tak třeba medvídka pro toho ducha na hřbitově bys asi donést měl

napříkla djá osobně, kdybych rozuměl principu toho světa, tak bych to udělal, kdybyhc věděl, že dostanu zajímavé množství zkušeností - hrdost mi samozřejmě nechybí, ale přežít je taky fajn:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Práve, že ja niečo ako LG rozhodne nie som - t.j. robiť prihlúple "prines questy" len tak prenič a nič nebudem... pravdepodobne pre postavu budem voliť presvedčenie CN... uvidím kde si budem držať povesť...
Uživatelský avatar
Sirine
Sigilan
Příspěvky: 1283
Registrován: 3.10.2005 16:44
Bydliště: Ust Natha - Modrá Sféra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirine »

no...tak toho medvídka bych duchovi donesla (i v reálu mě nakrkne, když někdo ubližuje děckám) a navíc, toho ichtyla zlodějského pokaždé zruším právě z toho důvodu...jo, jo...jediným kouzlíčkem nebo čistým sekem obouruč...aler v podstatě hraji většinou tak, jak bych to dělala i v reálu, kdyby to bylo možné... ;-) 8-)

Apropo, jen se divím, že mě ve hře ani jednou nezavřeli do vězení, ačkoliv tam okrajově je... ;-)
...Je přirozené, že když spojíme naši temnou minulost se světlým zítřkem, dostaneme naši šedivou současnost...
Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Příspěvek od Vallun »

alexa píše:no...tak toho medvídka bych duchovi donesla (i v reálu mě nakrkne, když někdo ubližuje děckám) a navíc, toho ichtyla zlodějského pokaždé zruším právě z toho důvodu...jo, jo...jediným kouzlíčkem nebo čistým sekem obouruč...aler v podstatě hraji většinou tak, jak bych to dělala i v reálu, kdyby to bylo možné... ;-) 8-)
Tak v tom se shodnem - trpaslík nepřežije, ani když hraju LG

... a to by bly u men ten problém - dovede si někdo představit LGL ? (Lawfull Good Lawyer) :)

upřímně - řeknu vám, že pružnější charakter v IE hrách by neexistoval;)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
KOFi-chan
Sigilan
Příspěvky: 1417
Registrován: 2.10.2005 9:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KOFi-chan »

Vallun píše:trpaslík nepřežije, ani když hraju LG
Ty to říkáš, jako kdyby bylo skoro špatně, že se LG postava vrhne na zlého trpaslíka ve snaze pomstít vraždu dítěte.. ;-)
Naposledy upravil(a) KOFi-chan dne 31.3.2006 12:17, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Vallun
Dabus
Příspěvky: 3463
Registrován: 7.1.2006 19:03
Bydliště: Libiš

Příspěvek od Vallun »

KOFi píše:
Vallun píše:trpaslík nepřežije, ani když hraju LG
Ty to říkáš, jako kdyby bylo skoro špatně, že LG postava se vrhne na zlého trpaslíka ve snaze pomstít vraždu dítěte.. ;-)
Tak to lawfull by nabádalo spíše k tomu jej předat spravedlnosti...

Ale je to složité - good je možné vyložit mnoha způsoby

a) aktivní dobro - od pohledu útočí a aktivně koná proti všemu zlému, ve prospěch dobra, je schopné použít i lsti, podvodu a zrady

b) vznešené dobro - koná aktivně proti zlu, ale používá jen dobré prostředky

c) pobožné dobro - nastavuje všem druhou tvář, včetně zla

d) asertivní dobro - jde si za svým, ale používá jen dobrých prostředků


No nemají to ty zlouni jendodušší?:)
JRRT: "Jestliže chápeš, buď spokojen."
Uživatelský avatar
Sirine
Sigilan
Příspěvky: 1283
Registrován: 3.10.2005 16:44
Bydliště: Ust Natha - Modrá Sféra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sirine »

ono se říká: "cesta do pekla je dlážděna dobrýmí skutky"...nebo tak nějak....každopádně to sedí :twisted: 8-)
...Je přirozené, že když spojíme naši temnou minulost se světlým zítřkem, dostaneme naši šedivou současnost...
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“