Stránka 9 z 16

Napsal: 30.3.2006 10:08
od Yachiko
V budúcej BG2 hre, ktorú chcem rozohrať, chcem spraviť takú postavu, ktorú budem role-playovať presne tak, ako sa správam ja. T.j. sa budem snažiť vžiť do danej situácie a robiť ju presne podľa seba. Žiadny powergaming. Hrali ste to už niekto takýmto spôsobom?

Napsal: 30.3.2006 10:19
od Vallun
Yachiko píše:V budúcej BG2 hre, ktorú chcem rozohrať, chcem spraviť takú postavu, ktorú budem role-playovať presne tak, ako sa správam ja. T.j. sa budem snažiť vžiť do danej situácie a robiť ju presne podľa seba. Žiadny powergaming. Hrali ste to už niekto takýmto spôsobom?
Zkoušel jsem to v jiných hrách - mám problém, že se nevejdu do škatulkovaných řešení - a navíc jsem sám několikrát na pochybách, jak bych jednal...:/

Není to nic lehkého, ale určitě to dodá hře jistý osobnější ráz - i když více by se to projevilo v multiplayeru;)

Napsal: 30.3.2006 10:22
od Yachiko
Vallun píše:Není to nic lehkého...
Toto by som podčiarkol - bude veľmi zložité ustavične na to myslieť. Pretože sa to týka nielen riešenia questov, ale aj iných vecí, často úplných maličkostí.

Napsal: 30.3.2006 13:12
od sevencreature
Yachiko píše:V budúcej BG2 hre, ktorú chcem rozohrať, chcem spraviť takú postavu, ktorú budem role-playovať presne tak, ako sa správam ja. T.j. sa budem snažiť vžiť do danej situácie a robiť ju presne podľa seba. Žiadny powergaming. Hrali ste to už niekto takýmto spôsobom?
Takhle hraju vždycky :mrgreen: (teda až na těch 10% power gamingu a fakt, že ve hře nemůžeš zemřít (tj. save/load)).

Edit: Yachiko: Teda vlastnosti nemám stejné (používám klasické co nejvyšší) - stejně nevím, jaké mám IRL :lol:

Napsal: 30.3.2006 19:20
od Yachiko
Ja tak RPG hry nehrávam - imho by som si RPG až tak neužil ( questy atď ) keby som to robil. O mnohé by som svojimi počinmi musel prísť... a keď k tomu pripočítam ešte ten detail, že plniť všelijaké prines/dones by sa mi naozaj väčšinou nechcelo, prípadne by som ani všetko dôkladne nepreliezal, tak by som sa naozaj asi ochudobnil o mnohé zážitky...

Napsal: 30.3.2006 19:54
od dodo
Yachiko píše:Ja tak RPG hry nehrávam - imho by som si RPG až tak neužil ( questy atď ) keby som to robil. O mnohé by som svojimi počinmi musel prísť... a keď k tomu pripočítam ešte ten detail, že plniť všelijaké prines/dones by sa mi naozaj väčšinou nechcelo, prípadne by som ani všetko dôkladne nepreliezal, tak by som sa naozaj asi ochudobnil o mnohé zážitky...
no to je dost mozne , ale v prvom rade si DOBRODRUH a prave takimto sposobom ziskavas nove dobrodruzstva. :)

Napsal: 30.3.2006 20:01
od Yachiko
dodo: Ja sám, ale moc dobrodružnú povahu nemám... ale tento aspekt ani v tej nove true RP hre nebudem asi brať do úvahy... aj keď predsa len - ččisté "prines questy" asi brať nebudem...

Napsal: 30.3.2006 20:15
od Monco
čisté "přines" questy jsou sice fajn do začátku, ale když družina v plátových zbrojích a s magickými zbraněmi běhá od jednoho vesničana k druhému, protože ti sou líní zajít pár kroků s nějakým prstýnkem, působí to trochu směšně ;-)

Napsal: 30.3.2006 20:28
od Vallun
Yachiko píše:dodo: Ja sám, ale moc dobrodružnú povahu nemám... ale tento aspekt ani v tej nove true RP hre nebudem asi brať do úvahy... aj keď predsa len - ččisté "prines questy" asi brať nebudem...
To záleží, za koho se považuješ;) pokud bys byl LG, tak třeba medvídka pro toho ducha na hřbitově bys asi donést měl

napříkla djá osobně, kdybych rozuměl principu toho světa, tak bych to udělal, kdybyhc věděl, že dostanu zajímavé množství zkušeností - hrdost mi samozřejmě nechybí, ale přežít je taky fajn:)

Napsal: 30.3.2006 20:53
od Yachiko
Práve, že ja niečo ako LG rozhodne nie som - t.j. robiť prihlúple "prines questy" len tak prenič a nič nebudem... pravdepodobne pre postavu budem voliť presvedčenie CN... uvidím kde si budem držať povesť...

Napsal: 31.3.2006 6:15
od Sirine
no...tak toho medvídka bych duchovi donesla (i v reálu mě nakrkne, když někdo ubližuje děckám) a navíc, toho ichtyla zlodějského pokaždé zruším právě z toho důvodu...jo, jo...jediným kouzlíčkem nebo čistým sekem obouruč...aler v podstatě hraji většinou tak, jak bych to dělala i v reálu, kdyby to bylo možné... ;-) 8-)

Apropo, jen se divím, že mě ve hře ani jednou nezavřeli do vězení, ačkoliv tam okrajově je... ;-)

Napsal: 31.3.2006 7:36
od Vallun
alexa píše:no...tak toho medvídka bych duchovi donesla (i v reálu mě nakrkne, když někdo ubližuje děckám) a navíc, toho ichtyla zlodějského pokaždé zruším právě z toho důvodu...jo, jo...jediným kouzlíčkem nebo čistým sekem obouruč...aler v podstatě hraji většinou tak, jak bych to dělala i v reálu, kdyby to bylo možné... ;-) 8-)
Tak v tom se shodnem - trpaslík nepřežije, ani když hraju LG

... a to by bly u men ten problém - dovede si někdo představit LGL ? (Lawfull Good Lawyer) :)

upřímně - řeknu vám, že pružnější charakter v IE hrách by neexistoval;)

Napsal: 31.3.2006 9:33
od KOFi-chan
Vallun píše:trpaslík nepřežije, ani když hraju LG
Ty to říkáš, jako kdyby bylo skoro špatně, že se LG postava vrhne na zlého trpaslíka ve snaze pomstít vraždu dítěte.. ;-)

Napsal: 31.3.2006 9:39
od Vallun
KOFi píše:
Vallun píše:trpaslík nepřežije, ani když hraju LG
Ty to říkáš, jako kdyby bylo skoro špatně, že LG postava se vrhne na zlého trpaslíka ve snaze pomstít vraždu dítěte.. ;-)
Tak to lawfull by nabádalo spíše k tomu jej předat spravedlnosti...

Ale je to složité - good je možné vyložit mnoha způsoby

a) aktivní dobro - od pohledu útočí a aktivně koná proti všemu zlému, ve prospěch dobra, je schopné použít i lsti, podvodu a zrady

b) vznešené dobro - koná aktivně proti zlu, ale používá jen dobré prostředky

c) pobožné dobro - nastavuje všem druhou tvář, včetně zla

d) asertivní dobro - jde si za svým, ale používá jen dobrých prostředků


No nemají to ty zlouni jendodušší?:)

Napsal: 31.3.2006 9:46
od Sirine
ono se říká: "cesta do pekla je dlážděna dobrýmí skutky"...nebo tak nějak....každopádně to sedí :twisted: 8-)