Stránka 10 z 16
					
				
				Napsal: 30.7.2006 19:02
				od MCZ
				yenn: dík za tip na článek, doufám, že javorovi ještě neskončilo předplatné 

.
I of the Dragon by mohla být zajímavá hra, i když nejlepší "dračí" hrou zůstane asi navždy Drakan 

.
Nevím, jestli to je úpadek, nebo prostě ztrácím zájem o herní novinky (naopak staré hry stále hraji a mám dost restů, chtělo by to trochu lepší PC abych "dosáhl" aspoň na ten kotor). Těch pár názvem atraktivních E3 trailerů, které jsem viděl, bylo většinou nic moc. Supreme Commander (pokračování Total Annihilation) byl děs a hrůza. Perfektní ukázka nepřehlednosti. Nedokázal jsem si vůbec představit, co hráč v té hře bude vlastně dělat. Z traileru NWN2 se mi nejvíce líbila úvodní část (logo D&D...), samotný film mě nechal naprosto chladným, příšerné klišé. A podobně jiné hry...
Co mě poslední dobou zaujalo, byl Chrome 2 a to jen kvůli grafice - 
válečné stroje jsou opravdu impozantní, ale myslím, že se bez té hry obejdu. Rád bych si ale zahrál 
Clive Barker's Jericho, nicméně to je ještě daleko. Doufám, že se hra povede. Snad to nebude tak uspěchané jako Undying a ani to nebude takový komerční propadák.
 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 10:53
				od Target
				Podlě mě teda RPG vůbec neupadá, praávě naopak, vemte si že skoro všechny nový hry, který jsou opravdovýmy trháky jsou propojeny s RPG
Možná to tak vypadá, že RPG končí, ale to je tím že se mísí druhy her a tím se snaží o vytvoření realistické hry. Tan např. San Andreas je hra s zabudovaným systémem RPG.
PS: taky doufám že SA neni jediná hra, která je propojena s RPG 

 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 11:03
				od Hamster
				Wajgl: SA by se zrovna v jistým smyslu jako RPG dát brala, ale moc se mi nezdá to obhajovat tim, že je tam nějakej "systém RPG". To je jako tvrdit, že ta střílečka je super, protože má "atmosféru adventury"... Ještě to podepřeš tim, že se neustále zlepšuje tvoje zbraňstvo a munice a dav slaví, že tu má supr akční/RPG/adventuru...
			 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 11:26
				od Target
				Hamster: právě to jsem myslel, že samotný styl není nic moc, protože přicházejí bomba hry, kde jsou všechny tvoje nejoblíbenější žánry zastuopeny v jediné hře
			 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 11:28
				od Vlasák
				wajgl: je důležité rozdělovat "RPG" a "RPG prvky". RPG prvky jsou vidět čimdál víc, ale RPG čim dál míň - i některé nové hry označované za RPG jsou spíš cokoliv jiného s RPG prvky a ne RPG.
			 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 11:30
				od Arthalion
				Hamster: SA je hra s prvkami RPG, myslim, ze to napisal aj ehm, Wajgl (este si to nezmenil? 

, ale nie, nenechaj sa "unahlit" 

  ).
Dufam ze tie kombinacie zanrov nebudu gulase, pretoze sa moze lahko stat, ze prvky stylov budu nespravne zapracovane a to moze vyvolat nepriaznive reakcie vernych zastupcov jednotlivych stylov.
 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 11:41
				od Ajantis
				Arthalion píše:...Dufam ze tie kombinacie zanrov nebudu gulase, pretoze sa moze lahko stat, ze prvky stylov budu nespravne zapracovane a to moze vyvolat nepriaznive reakcie vernych zastupcov jednotlivych stylov.
To se myslím děje už dlouho, ale toho guláše se prodá zkrátka mnohem víc... 
Věrní fanoušci klasických adventur, dungeonů nebo hard-core RPG si na své poslední roky zrovna nepřichází, zato RPG prvky máš skoro všude. Holt vývoj.
EDIT:
Hamster - Myslím, že podobný vývoj je velmi pravděpodobný. Historie se stále opakuje.
 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 12:06
				od Hamster
				Já jen pořád věřim (doufám), že tenhle proces bude ve výsledku cyklickej... už roky vidíme, že kombinování žánrů je pořád hlubší a hlubší... co to znamená? Že nakonec tu zůstanou nějaký 3-4 univerzální žánry, které do sebe zakomponují celou kompatibilní škálu možností. To bude tak neudržitelnej stav, že dojde k velkýmu třesku a rozjede se móda žánrů devadesátých let... (jestli to tu už někdo napsal, jako že asi jo, tak sorry...  

 )
 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 17:43
				od sevencreature
				MCZ píše:i když nejlepší "dračí" hrou zůstane asi navždy Drakan
Dá se někde koupit?!!!!! Strašně rád bych si ho zase někdy zahrál  
 
 
Hamster: Hry budou spíš vypadat jako realita. Jen tam budou třeba upíři a special SFX  

 Ideální RPG.
 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 17:48
				od MCZ
				7c: kdysi (tak 2 roky zpátky) jsem ho docela často viděl v levných knihách, jak je tomu dneska, už ale nevím.
			 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 18:04
				od sevencreature
				Hmm, budu si ho tedy muset od někoho přepálit  

 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 18:29
				od MCZ
				7c: morální zábrany nebo nechceš utrácet za vypalovací software? 

 
			
					
				
				Napsal: 31.7.2006 18:58
				od sevencreature
				MCZ: Tím jsem myslel od někoho půjčit a vypálit image na dvd.
			 
			
					
				
				Napsal: 1.8.2006 0:23
				od Hamster
				Krišna vem, jak ty hry budou vypadat... de vo koncept.  

 
			
					
				
				Napsal: 1.8.2006 0:41
				od MCZ
				Mě tedy křížení žánrů nevadí, jde spíše o to, aby se to dělo "s mírou". Je šílené, že se dneska skoro do každé hry snaží tvůrci cpát RPG prvky, když jimi často hru mohou zkazit.
V San Andreas se například implementace docela povedla, ale třeba WarCraft 3 dokonale předvedl, jak RPG systém v RTS vypadat NEMÁ. Jak jsem rád, že Surreal Software nezprznili například vzpomínaného Drakana nějakým vývojem postavy a vše se "omezuje" na jen na statistiku a hra zůstává povedenou akční adventurou. Original War byla fajn, a použitý systém byl velice vydařený a vyvážený, žel ale šlo o záležitost herní menšiny. Black&White předvedla opravdu zajímavý herní koncept, jenže ta pro změnu zkrachovala na dynamice a nevyváženosti některých prvků (a u mne také na technickém provedení, jelikož dodneška nechápu, jak se může hra, co mi plynule běží na med a snad i high detaily ukládat 5-10 minut, ne-li déle),