Stránka 10 z 29
Napsal: 5.10.2006 16:59
od yenn
Tripitaka: To je náhodný předmět, takže jej najdeš jen někdy. Dle návodu Dana Simpsona můžeš u karavany získat jeden z následujících předmětů: Fire Dagger (+2 Thac0, 15% chance of 1d4 fire dmg), Girdle of Beatification (Bless), Ring of Protection +1, Ring of Lesser Resistance (+2 to save vs. magic), Quiet Boots (+7% Stealth, Rangers and Thieves only).
Napsal: 29.12.2006 10:35
od Killdozer
prosímvás, funguje u IWD2 taky dodatečné přidělování tělesných vlastností(síla, obratnost..) na nových úrovních?
popř. existuje nějaký "keeper" i pro IWD2?

Napsal: 29.12.2006 11:02
od Razfallow
Yachiko píše:Killdozer píše:prosímvás, funguje u IWD2 taky dodatečné přidělování tělesných vlastností(síla, obratnost..) na nových úrovních?
Áno po niekotrých úrovniach ( možno presne to bude v manuáli ) dostaneš ľubovoľne rozdeliteľný bod aj do vlastoností...
Každou čtvrtou.
Napsal: 29.12.2006 16:12
od Killdozer
paráda, už jsem to našel..
http://www.mud-master.com/dalekeeper/DK2-Beta-5.zip)
a jestli se můžu ještě zeptat, jak je to se specializovaným povoláním (kensai, měňavec...)? jsou tu?
ps.: sorry, že takkhle otravuju, ale nemůžu najít manuál

Napsal: 1.1.2007 16:34
od yenn
Killdozer: Kity v IWD2 nenajdeš. Pouze kněze různých božstev apod.
Windows XP a ID
Napsal: 25.3.2007 17:49
od Dominik
Nevíte někdo, jak je kompaktibilní Icewind Dale s Windows XP Professional? Zajímá mě, jestli po instalici nedělá tahle relativně stará hra na relativně novém systému nepořádek, protože na to není stavěná? V době vydání byly snad jenom 98 verze, tak bych nerad, aby mi hra dělala nepořádek v registrech, knihovnách a nebo třeba v Direktech...Dík předem za odpověď...
Napsal: 25.3.2007 18:06
od drake127
Hra nedělá žádný nepořádek, do registru ukládá asi tři (zbytečné) klíče. Funguje spolehlivě na všech verzích Windows. Problém může nastat s ovladači grafické karty, nicméně v 95 % se dá vyřešit relativně snadno.
Napsal: 25.3.2007 18:30
od Dominik
drake127 píše:Hra nedělá žádný nepořádek, do registru ukládá asi tři (zbytečné) klíče. Funguje spolehlivě na všech verzích Windows. Problém může nastat s ovladači grafické karty, nicméně v 95 % se dá vyřešit relativně snadno.
Jaké problémy s grafickým ovladačem máš přesně namysli?
Napsal: 26.3.2007 2:06
od drake127
Dominik píše:Jaké problémy s grafickým ovladačem máš přesně namysli?
Mno, nové grafické karty a jejich ovladače už pravděpodobně nejsou testovány s těmito staršími hrami, takže se tyto někdy chovají - ehm - zajímavě (problikávání obrazu, černá obrazovka, posunutý, otočený, zmenšený obraz. Pravděpodobnost problémů roste s rozlišením.
Ovladače ATI (resp. Omega Drivers) se chovají spolehlivě, pouze je nutno někdy vypnout Triple Buffering (ve starších ovladačích je vypnut standardně, v novějších se musí vypnout ručně).
S nVidia je trochu sranda. Většinou pomůže použít jiné ovladače (starší nebo novější). V této záležitosti jsem nikdy neprovedl žádné testování, takže je možné, že opět stačí pozměnit nastavení OpenGL.
Pokud všechno selže, je možné vypnout 3D akceleraci - pak by hra měla fungovat bez problému za jakýchkoliv okolností, pouze bude vypadat malinko hůře (některá kouzla a fog of war bude méně prokreslená), ale velký rozdíl to není.
Re: Windows XP a ID
Napsal: 8.4.2007 16:11
od Nox
Dominik píše:Nevíte někdo, jak je kompaktibilní Icewind Dale s Windows XP Professional? Zajímá mě, jestli po instalici nedělá tahle relativně stará hra na relativně novém systému nepořádek, protože na to není stavěná? V době vydání byly snad jenom 98 verze, tak bych nerad, aby mi hra dělala nepořádek v registrech, knihovnách a nebo třeba v Direktech...Dík předem za odpověď...
No mám winXp home a jede to tu (IwD1) na 1024x úplně v pohodě...
jakorát se mi před chvíli stalo že po návratu do win mě zůstala
černá obrazovka+kurzor...ale mám tu k tomu puštěných hodně náročných aplikací, takže je možný, že to nebylo tím, myslim že to pojede ok
Napsal: 26.4.2007 23:49
od Vanda
Jakou používáte taktiku na Chachopka? Já ho nějak nemůžu udolat. Jediné, co přináší efektivní výsledky je asi magická střela, ale s jedinou postavou v družině, která tuto schopnost umí, ho neudolám.

Napsal: 27.4.2007 0:08
od yenn
Vanda: Žádnou sofistikovanou taktiku jsem nepoužíval: Naházet na sebe posilující a ochranná kouzla (+ obnovovat je), co to jde, vyvolat potvor, co to jde, a řezat, řezat, řezat, co to jde. Případně utíkat, co to jde, a oživovat, co to jde

Napsal: 27.4.2007 0:21
od Ajantis
Teď si nejsem vůbec jistý (je to dávno), ale nebyl trochu náchylný na ohnivá kouzla?
EDIT:
Napsal: 27.4.2007 22:13
od Vanda
hm, tak mám asi nějakou špatnou partu. Nejdál jsem se dostala do fáze téměřmrtvý, ale nastalo to v okamžik, kdy naživu zůstal pouze mág/zloděj, který neměl v repartoáru celkem nic ničivého, zaklínač, který právě vyčerpal magické šípy, které na něj tak moc pěkně fungovaly a bard, který není ani výrazný léčitel a už vůbec ne ničitel. Obvykle souboj vzdám v okamžiku, kdy zemře kněz, protože se mi fakt nechce nikde běhat, oživovat a zase se takovou dálku vracet.
Napsal: 27.4.2007 22:25
od Ajantis
Pokud už ho dotáhlas na "téměř mrtvého", tak to určitě půjde.
Rozhodně nešetři nejkvalitnějšími lektvary a šípy a na bojovníky nahaž co nejvíce posilovacích kouzel, která máš - každý bodík proti němu je dobrý a těžší nepřítel tam už nebude.
Zkoušelas proti němu Otilukovu nezdolnou kouli? Aby se dráček na chvíli zabavil... Nejsem si jist, jak moc má promakanou AI, ale postava s tímhle kouzlem by ho chvíli zdržet mohla. Klerika hoď někam bokem, aby nebyl na ráně a mohl jen příležitostně léčit.
Největší šok Tě ale čeká, až zjistíš, kolik je za něj XP.
