Stránka 2 z 2

Napsal: 9.5.2006 22:49
od sevencreature
CrowX: Ty používáš jDRP 1.0? :shock: IMO to je pěkně hnusný (řekl bych tak low res až nehratelný :wink:) pack :-( Bohužel :cry:

jDRP 1.1 alpha je sice nedokončená, ale narozdíl od té předchozí verze většina věcí, co tam je vypadá opravdu nádherně. Stačí dát do "Auto" všechny ty pk3s co jsou tady:

http://daniel.ddsdesign.co.uk/jDRPAlpha/index.php

V podstatě používám klasické sprity pro monstra (vyjímkou je Arachnotron) a některé modely, které se mi nelíbily (batoh) jsem taky nepoužil. Jo a trochu mě štve to zpoždění při přepínání Super Shotgun (doufám, že to nějak doladím, když to porovnám s jejím modelem z jDRP 1.0, kde to nedělala).

Napsal: 10.5.2006 14:08
od CrowX
Jj je to hnusné, aspoň čo sa týka niektorých príšeriek, ale je aspoň zmena - a samozrejme mám tie zvyšné veci z alphy nahodené - sú jasne lepšie ako v 1.0 - prípadne by som mohol manuálne povypínať modely príšeriek v 1.0 verzii - ale na to som príliš lenivý. 8-)

Napsal: 22.1.2007 12:35
od sevencreature
Vyšla nová beta Doomsday - 1.0.9-beta5. Sice je to ještě pořád rozpracované, ale očividně je vývoj v plném proudu.

Taky se chystají vydání nových verzí jDRP, jDEP a jDTP (některé textury vypadají obzvlášť dobře) :-P

Napsal: 25.1.2007 14:12
od sevencreature
http://www.doom2.net/~doomdepot/abs-download.html

Doom 64 Total Conversion - Doom 64 (upravený Doom 2 pro Nintendo 64) tentokrát na PC - využívá Doomsday. Řekl bych, že rozhodně stojí za vyzkoušení - minimálně dobrá zábava :-P

Napsal: 1.2.2007 19:37
od sevencreature
Ukázka tří HUD modelů v praxi (ehm, přiznávám, že to sem dávám čistě proto, že už jsem to uploadoval kvůli jednomu problému a chci toho proto využít i jinde (když už to tam je...) :oops: :wink:):

http://havy.wz.cz/supershotgun.mp4