Stránka 2 z 6

Napsal: 3.10.2005 18:46
od yenn
Volím Fallout (a Arcanum).

A přidávám V:tM - Strength, Dexternity, Stamina, Charisma, Manipulation, Appearance, Perception, Intelligence, Wits.

Napsal: 3.10.2005 18:47
od Kajoz
sevencreature píše:Přihoďte někdo ještě další systémy - co bylo v RoA? Nebo Isharu?
Hmm, já si jen pamatuji, že ten v Isharu mi přišel dobrý, ale nic víc :-?

EDIT: Doufám, že si to nepletu.

Napsal: 3.10.2005 18:51
od Sadako
Daemon píše:Falloutí SPECIAL je podle mě bezkonkurečně nejlepší.

A možná se budete divit, ale za velice povedený považuju system v Arcanum, jehož volnost při tvorbě postavy je perfektní, ale taky mu ublížila, protože nešikovnému hráči dovolí si velice snadno vytvořit splácanou postavu k ničemu.
Jj, Arcanum systém byl taky hodně fajn.

Napsal: 3.10.2005 22:25
od CrowX
Fallout - ten systém bol jednoduchý a zároveň výborný
Final Fantasy - HP, Strength, Vitality, Magic, Spirit, Speed, Evasion, Accuracy, Luck

Napsal: 4.10.2005 16:29
od Ajantis
Mne prijdou vsechny docela podobne, nemuze uz nekdo vymyslet neco uplne noveho?
Pokud rikate, ze tyhle vlastnosti jsou "typicke" pro nas svet, tak at vymysli nove svety! Kdo porad stoji o ten nas? Vsude kolem je ho plno... :-}

Ale kdyz uz vybrat, ten z Arcana byl dobry- myslim tim cely system vyvoje postavy, nejen zakladnich 6 vlastnosti

Napsal: 4.10.2005 16:35
od MCZ
Ajantis_CG_thief píše:Mne prijdou vsechny docela podobne, nemuze uz nekdo vymyslet neco uplne noveho?
Pokud rikate, ze tyhle vlastnosti jsou "typicke" pro nas svet, tak at vymysli nove svety! Kdo porad stoji o ten nas? Vsude kolem je ho plno... :-}
Možná proto, že jsou pro "náš" svět typické jsou pro nás i srozumitelné, co myslíš? ;-)

Napsal: 4.10.2005 20:12
od crovax en-vec
Já jsem pro DnD, ale i SPECIAL mi celkem vyhovoval. Wizardry jsem nehrál, Ishar ano, ale to jsem tenkrát vůbec neuměl AJ takže si to vůbec nepamatuju. A stejně jsem došel daleko! ;-)

Napsal: 5.10.2005 18:14
od Ajantis
MCZ píše:
Ajantis_CG_thief píše:Mne prijdou vsechny docela podobne, nemuze uz nekdo vymyslet neco uplne noveho?
Pokud rikate, ze tyhle vlastnosti jsou "typicke" pro nas svet, tak at vymysli nove svety! Kdo porad stoji o ten nas? Vsude kolem je ho plno... :-}
Možná proto, že jsou pro "náš" svět typické jsou pro nás i srozumitelné, co myslíš? ;-)
to urcite, ale kdo by porad stal o srozumitelne veci? Ok, distributori zcela jiste.. :-)

Napsal: 5.10.2005 22:22
od MCZ
No, umím si snadno představit systém třeba o třech vlastnostech
(např. reflexy, pud sebezáchovy, mozková kapacita i mnohem šílenjší) ale jak to pak všechno učit hráče (resp. masy, i když to je u RPG zavádějící pojem ;-) ).

Napsal: 7.10.2005 18:45
od Koveras
Volím opět falloutí SPECIAL. Jak jinak pro ty co jsou odkojeni brahminím mlékem. :-D

Napsal: 8.10.2005 10:10
od Wenom
DS,Warcraft,...-Síla,obratnost,inteligence-bohatě stačí.

Napsal: 10.10.2005 13:06
od Cammaris
Hlas pro Fallout
je přehlednej a přesto realistickej

Napsal: 13.10.2005 21:05
od nuke
Fallout

Napsal: 13.10.2005 21:59
od Tafif
SPECIAL - je nejlepší umožňuje dobrý vývoj postavy a hlavně nezáleží na náhodě, to vážně namám rád u DnD

naprosto nejhorší je modle mě MnM, nulový vývoj, minimální rozdíly, prostě hrůza, jestli máte inteligenci 120 nebo 30 je v pozdějších částech hry úplně jedno, protože to představuje rozdíl asi 15 bodů many a když máte 1500, tak je to úplně jedno

Napsal: 13.10.2005 22:02
od yenn
Tafif píše:SPECIAL - ... a hlavně nezáleží na náhodě
A co jsou třebas ta procenta u zaměřovacího křížku? :-)