Napsal: 19.10.2005 17:58
poprosím zmazať
Ano, respawn nepřátel tam byl, ale za tak výrazný zápor, jakým je odfláklý konce, to nepovažuji. Protože v této hře se člověk často vracel na dříve navštívená místa, bylo třeba hráče udržovat ve stálém napětí z útoku nepřátel. Nutno podotknout, že vyčistěné prostory se časem obsazovali protivníky jen skormně. Na objevení protivníka přímo za zády si nepamatuji, nicméně je to možné. A ano, i ten respawn lze považovat za chybu.Daemon píše:Mně na SS2 vadil respawn nepřátel. Tím spíš, že se ti dokázali objevit přímo za zády. To je věc, která patří maximálně do frenetický akce, ale ne do takového hororového díla.
Jinak ale souhlas, je to perfektní a úžasně atmosférická hra.
A Deus Ex mě nadchnul ještě víc, prakticky nemám co bych mu vytknul. Jedna z nejlepších her, jaké jsem kdy hrál. O to víc mě zamrzela podoba Deus Ex 2 :-?
Když už sem píšu, tak ať je to komplet - U Thiefa jsem se také bavil, ke konci už na mě doléhala taková atmosféra strachu skoro jako u SS2.
Druhý a třetí díl mám teprve v plánu si (někdy) zahrát (až bude čas).
Jo jo, tak to si pamatujuCeBrk píše: Mimochodem, něco pro zvrhlé úchyláky (chronologicky seřazeno, jinak to nedává smysl):
Takhle to dopadá, když vlezete "omylem" na dámské toalety
Bonzačka!
Příští den jsem se šel omluvit, a...
Za nějaký čas... pšš...
A je to venku...
Teď už mi to nikdo neodpáře...
Ano, souhlasim, Deus Ex byla v tomhle jedna z nejlepsich her, jake jsem hral. Jenze ta svoboda byla hlavne v reseni ukolu a v postupu danou misi, nebyla ve vztahu JC Dentona k okolnimu svetu (aspon ja ji tam moc necitil). JC byl postaven do role "spasitele" a tak se za nej i hralo. Nejake uskoky, podvody, zrazovani - toho se on nikdy nedopustil (ackoliv se toho skoro kazdej dopoustel na nem :)). Vlastnostmi temer polobuh, jenze casto se choval pekne naivne. Nemoznost zustat u UNATCO nebo se pripojit k Pageovi, par nesmrtelnych postav - to sice chapu jako dan pribehu, ale jako omezeni to beru.CeBrk píše:Ty bys chtěl u Deus Ex větší svobodu rozhodování? Jasně, umím si představit i více "svobodnou" hru, ale přesto je divné žádat tuto vlastnost od hry, která v ní exceluje. Z toho co jsem hrál, tak Fallouti, Arcanum a Deus Ex jsou - co se týče svobody - daleko před ostatními hrami. Mluvím samozřejmě o možnostech vypořádat se s problémy svým způsobem, protože pokud jde o cestování, tak si v Deus Exu opravdu takovou volnost, jako ve Falloutech, dopřát nemůžeš
Jo, a jeste ten zminovany respawn, to byl fakt des :). I kdyz jsem nekde videl tip, jak to zrusit, takze kdo nechce, nemusi s tim hrat. Vazne, neznam hru, ktera by ve mne tak uspesne vzbuzovala pocit strachu. Nekdy si tam clovek skoro pral umrit...jen aby byl vzapeti zrekonstruovan a vyplivnut zpet do toho pekla (coz byl mimochodem bezva napad, klidne bych ho vic propracoval) :).CeBrk píše:Jo, System Shock 2 je hodně děsivej a pařit ho takhle v noci se sluchátkama, to opravdu není nic pro slabší povahy. Snad jedině Aliens vs Predator mi přišel jako konkurent, který se v této oblasti může se System Shock 2 měřit. I když každý byl děsivý jinak
Sice dost dobře nechápu, co je trapného na řešení problémů několika možnostmi, ale budiž. Já naopak tyto věci zbožnuji. A to ať už jde o ten Deus Ex, nebo těch několik málo dalších her, jenž v tomto ohledu také vynikají. Ať se na to koukám z jakékoliv strany, tak na možnosti například takové silové pole vyzkratovat multitooly, přeskočit ho pomocí vhodně naskládaných beden (nutný implantát na sílu), či ho obejít pomocí paklíče a nějaké větrací šachty, mi přijde vždy k duhu. Trošku mi tvé tvrzení připomíná mého otce, který rovněž tento výběr nesnáší. Když je hra striktně lineární a on musí dělat jen tu jednu věc, kterou mu designéři naplánovali, je spokojený. Ovšem pokud je těch možností více a on si zrovna vybere tu, které je vzhledek k jeho vytvořené postavě dost obtížná, hned se čertí, že ho hra nutí hrát jiným způsobem, než chce on.CrowX píše:Súhlasím s Lothar-ovými tvrdeniami ohľadom Deus Ex - tá hra je pre mňa neskutočne nudná - trápne riešenia problémov, a tá tzv. "voľnosť" :roll: - to že niekam môžem prejsť stealthom alebo rovno všetko vystrieľať pre mňa nie je voľnosť - tá by sa ako napísal Lothar prejavovať v príbehu. Ohľadom stealth pohybu - najväčšia sranda bola napríklad keď sedeli nejaký chudáci okolo stola (myslím, že to bola nejaká základňa M12) - ak som vošiel dverami tak sa na mňa hneď zosypali - ale podarilo sa mi tam dostať aj nejako inak (teraz si už presne nespomínam ako) a potom som ich normálne elektrickým obuškom /alebo normálnym/ všetkých zneškodnil :roll: - proste neuveriteľné blbá AI. :lol:
Jak, jak?Lothar píše:Jo, a jeste ten zminovany respawn, to byl fakt des :). I kdyz jsem nekde videl tip, jak to zrusit, takze kdo nechce, nemusi s tim hrat.