Stránka 2 z 3

Napsal: 23.10.2007 12:48
od sevencreature
Hamster: Mno, třeba já chápu "action adventure" jako hru ve stylu Tomb Raider. Vůbec mě nikdy nenapadla žádná spojitost s adventure (Monkey Island, Atlantis a spol.) - tj. "akční adventura" a "adventura" vedle sebě na mě působily jako "fps" a "sportovní hra" vedle sebe. Zajímavé.

Ale každopádně historie je mrtvá a nové, i když "pure" advenutury už asi nikdy masově nebudou jako ty staré "pure" adventury.

P.S. BGE je hopsačka 8-) :lol:

Napsal: 23.10.2007 14:37
od Hamster
sevencreature píše:Ale každopádně historie je mrtvá a nové, i když "pure" advenutury už asi nikdy masově nebudou jako ty staré "pure" adventury.
O tomhle přece vůbec nemluvím. Jen si myslím, že žánr by měl být udáván podle toho aby hru vystihl a ne podle toho aby zněl nadupaně (což je imo případ právě těhle "action fucking adventures" :-D). Že je to dnes už takhle zažité jsem tedy asi minul (a proto to zřejmě nevidím tak samozřejmě), ale na věci to moc nemění, protože vždy to takhle přece nebylo a ze spojení Super Maria a Quakea mi nic adventurního nevypadne ani kdybych se dloubal lžící do oka (v adventuře nevidím automaticky point and click). Naopak mi přijde, že šlo jen o parazitování na jiných cílových skupinách.

Napsal: 23.10.2007 15:56
od Jab
Hmm, Nutripils Factory byla dosti pěkná lokace. A moc se mi líbilo, jak se město změnilo, když jsem z ní přinesl důkazy. :think:
Jen škoda, že je to stále konzolový Tomb Rider. Doufám i, že se dočkám nějakých těžších závodů s kluzáky. Oba (i obě jeskyně Looters) byly dost jednoduché a pro vítěze závodů z KotOR nepředstavovaly moc výzvu. Obecně jsou ty mezihry takové primitivní. Jeden dva neúspěšné pokusy a pak už jste najednou šampióny.
Btw předpokládám, že hlavní hrdinka nezná své rodiče (jakéto novum), aby mi později mohl příběh "překvapivě" vyjevit, že je předurčena zničit cizozemskou invazi. :-D

Napsal: 23.10.2007 18:09
od yenn
Jab: Jj, závody by mohly být těžší, ovšem výzvou pro mě stále zůstávají nejlepší časy. Zatím se mi podařilo překonat dva. Do druhých dvou mi zbýval pěkný kus.

Looter's mi při prvním hraní dali dost zabrat. Stále mě na nich štve, že bez ohledu na to, jak do nich střílím a jak blízko se k nim dostanu, v určitých pasážích mi vždy naskriptovaně ujedou. Tratě jsou to ale moc hezké. (hm, mám pocit, že toto už jsem někam psal :think: )

Napsal: 28.10.2007 19:36
od Ajantis
Tedy na závěr mě BGE dost nepříjemně překvapilo, a to svou "délkou". Několik perel a zvířátek (od každého 4) jsem si dokonce úmyslně nechal na později, až se vrátím do města, s tím, že jsem stejně teprve na začátku hry. A ouha - v nejlepším přišel konec hry. :shock: Necelých 13 hodin je opravdu slabých a celá závěrečná část mi přišla hodně uspěchaná (včetně příběhu), takže jsem po dohrání zůstal jen nechápavě zírat, co že se to stalo.

A šíleně nesnáším ten zlozvyk konzolových her tkvící v nemožnosti ukončit (zpravidla příšerně dlouhé) závěrečné titulky. Na PC mi to opravdu chybělo.

Rekord závodu jsem překonal pouze jeden, ale to proto, že jsem si je rovněž nechal "na potom". U dvou dalších jsem byl jen pár setin od něj. No, teď už své časy nezlepším.

Napsal: 17.1.2008 14:50
od yenn
Beyond Good & Evil bude jako plná hra u příštího Levelu 162 (vychází 15. února).

Re: Beyond Good & Evil

Napsal: 12.3.2008 17:17
od MCZ
Jak je BGAE náročný na hardware? Mám tu verzi z Levelu (měla by zahrnovat i poslední patch, též jsem aplikoval fix pro WinXP). Automaticky jsem nastavil nejvyší možné detaily, tak mě celkem zaskočilo, že se hra začala trha už při úvodním logu Ubisoftu. Dá se tímhle ještě něco dělat? (Fahrenheit jel například na plné detaily ani necukl.)

Re: Beyond Good & Evil

Napsal: 12.3.2008 17:32
od sevencreature
A trhá ti jen intro, nebo i hra? :wink: Pokud si vzpomínám, tak demo běhalo naprosto v pohodě i na celkem průměrných počítačích.

Napsal: 12.3.2008 17:33
od Ajantis
MCZ: To nebude přílišnými HW nároky, Tvé PC je vysoce převyšuje, spíš máš ten problém s rychlostí hry, který potkal asi 60% jejich hráčů na PC (já si na něj stěžuji v úvodním příspěvku). Někomu se to děsně seká, jinému běží děsně rychle... Zaručeně funkční řešení neznám (zřejmě neexistuje), ale na 3. PC mi BGE už konečně běží korektně.

Já posledně strávil 3 hodiny prolézáním různých fór na webu a pár rad jsem našel, nefungovala mi však žádná.

Re: Beyond Good & Evil

Napsal: 12.3.2008 17:41
od MCZ
7c: i hra samotná. Při přesunutí posuvníku antialiasingu na polovinu se hra významně urychlí, což by mohlo problém vyřešit, nicméně...

...mně nejde o detaily, mně jde o princip. Jednou mám nový komp, tak chci hrát alespoň starší hry na plné detaily :-D .

Ajantis: tři hodiny říkáš? Uh, no, o víkendu se na to podívám.

Napsal: 12.3.2008 17:47
od Ajantis
MCZ píše:7c: i hra samotná. Při přesunutí posuvníku antialiasingu na polovinu se hra významně urychlí, což by mohlo problém vyřešit, nicméně...
Ano, to jsou přesně příznaky tohoto problému. Jenže ta rychlost se po příštím spuštění zase klidně změní, alespoň mně to tak blblo. Jako nejjednodušší možné řešení vyzkoušej ten prográmek FullProcessing.exe - stačí spustit těsně před spuštěním samotné hry. Našel jsem o něm zmínku na netu a kdysi (před 2 a půl lety) mi pomohl, o rok a půl později už ne.
MCZ píše:...mně nejde o detaily, mně jde o princip. Jednou mám nový komp, tak chci hrát alespoň starší hry na plné detaily :-D .
Tomuhle rozumím. :mrgreen: Také mě děsně štve, že si nemohu zahrát na novém PC NWN2 na plné detaily.

Re: Beyond Good & Evil

Napsal: 12.3.2008 19:27
od MCZ
Ajantis: dík za tipy; žel ten prográmek mi je na nic. Pokud jsem správně pochopil, má rozběhnout procesor na 100% a pak spustit hru. Vzhledem k tomu, že mám dvoujádrový procesor, však toto řešení nefunguje (pro jistotu jsem to zkusil a opravdu to nemělo vliv, jen se mi obě jádra maximálně zatížila).

Hodně zvláštní postřeh - antialiasing má na rychlost hry zcela zásadní vliv (dle mého pozorování); pokud je úplně na max, hra je nehratelná, jakmile jej však stáhnu jen o jediný dílek níž, vše rázem funguje dobře ;-). Takže pokud se neobjeví jiné problémy, nehodlám se tím již zabývat.

A dalších technická nepříjemnost. Ačkoli je snad celá hra v panoramatickém zobrazení (tj. černé pruhy nahoře a dole), čímž přímo vyzývá k zapnutí widescreenu, je tento widescreen řešen naprosto debilně - obraz se roztáhne, černé pruhy zůstávají; sakra proč? Takže nakonec tedy hraji v 1024x768 v centrovaném obrazu (jako už spoustu jiných her) - bytostně nesnáším deformovaný/roztažený obraz.

Re: Beyond Good & Evil

Napsal: 12.3.2008 21:44
od sevencreature
BGE bohužel nepodporuje widescreen (jeden z důvodů, proč jsem ji zavrhl). No a je to notebook - jako grafiku máš X2300 a nemůžeš od ní očekávat zázraky :wink: Výkonově odpovídá zhruba X1300 (pokud mě tedy paměť neklame) - čili totální low-end.

Ajantis: No, však je taky NWN 2 pěkně nenasytná hra (zlé jazyky viní programátory :whistle: )...

Re: Beyond Good & Evil

Napsal: 13.3.2008 0:36
od MCZ
7c: o výkonu své graf. karty si iluze nedělám, nicméně skutečně si nemyslím, že popisované problémy mají příčinu právě v tomhle.

Jinak z cca 10ti her, co jsem na notebooku zkoušel, mi asi pouze dvě podporovaly skutečný panoramatický widescreen. ostatní jsem musel hrát pouze v 1024x768, skutečně mi to ovšem vadí až právě u BGAE, díky těm horizontálním pruhům, kdy mi snad více než 1/3 monitoru zakrývá černá :-? (mám ale ještě jedno možné řešení v záloze, tak vyzkouším).

Nicméně pouze kvůli rozlišení bych tuhle hru nezavrhoval (dá se to). Konečně jsem, zdá se (nechci to zařeknout), vyřešil všechny možné potíže a začal hrát. Po všech těch krvácích, střílečkách a parodiích, které jsem hrál uplynulé týdny, působí taková pohádková hra jako pohlazení pro duši. během té hodiny hraní si již získala mé sympatie a čekám, že dál to bude lepší a lepší.

Mohl byste někdo proozradit, jak je přibližně hra dlouhá?

Napsal: 13.3.2008 7:14
od Ajantis
MCZ píše:Mohl byste někdo proozradit, jak je přibližně hra dlouhá?
Můj příspěvek o půl strany výš Ti nestačí? (SlipKnoTe? :-D)