Stránka 2 z 13
Napsal: 23.12.2005 11:03
od Yachiko
ToB je skôr vojonvé ako dobrodružné dokončenie hry... ale maximálne sa to hodí...

Napsal: 23.12.2005 11:31
od Koveras
Yachiko, Velehal: Souhlasím, podobných questů jak píšete je v SoA víc než dost. ToB už se na to prostě nehodí vzhledem k příběhu. ToB je prostě víc "akčnější" a to se mi na tom líbilo.
Co můžu jediné vytknout BG je množství některých kouzel, které opravdu k ničemu nejsou - zbytečné je používat, ale to k tomu taky patří.
Napsal: 23.12.2005 11:47
od Yachiko
Koveras: Ale takto je to pestrejšie...
Bolo by zábavné a zaujímavé keby bolo na výber napr. len 6 kúziel každej úrovne ale 100% použiteľných? Nie, ja myslím, že je to takto lepšie...
Napsal: 23.12.2005 12:02
od Koveras
Je to pestřejší, pravda. Neříkám, že by museli být všechny 100% použité. Možná je to tak lepší. Koneckonců hráč si sám může vybrat, tak proč ne. Jen je to asi jediná věc co bych mohl BG vytknout.
Napsal: 24.12.2005 11:22
od Kong Bao-tan
Má připomínka bude mířená k nedostačujícímů výběru "ras" v BGs ...

a všichni víte kterou rasu tam postrádám...
Jinak vlastně nic.
Pohyb? Ano mohl být lepší, ale kdež...
Mnohost kouzel? To je jedině dobřě...
ToB? Trochu jiný, nez SoA, no a...?
Napsal: 3.1.2006 22:42
od Yachiko
Panáci v inventári sú nedorobení len čo je pravda a formu vzhľadu postavy si môžeš zmeniť napr. cez SK ...

Napsal: 3.1.2006 22:51
od Kong Bao-tan
Ono hra za zápornou postavu je těžké - když už je nějaká hra udělána, záporňáci tam mají minimální místo - když vezmu BG - nekoupíte nic, jdou po vás stráže - to je super, tak by to mělo být. Ale očekával bych tam zakomponování něčeho jako - musíš vybít celou ohnivou pěst, zabij obchodníka ve spánku, poštvi proti sobe ... jánevimkohoalemělototambýt...
Navíc kdo by to vydal a pak poslouchal, jak jeho hra kazí mládež
Yachiko píše:formu vzhľadu postavy si môžeš zmeniť napr. cez SK ...

Mluvím o BG1 a tam moc na výběr není - tak maximálně trpasličí žena, ale ta vypadá taky jako muž

Napsal: 3.1.2006 23:27
od Tafif
všichni trpaslíci/gnómové mají stejný paperdol, jen drobné rozdíli v povolání.
Napsal: 3.1.2006 23:31
od nuke
Mne sa zas nepáčil celkový pohyb postáv. Strašne toporný. A nehovorte mi, že to bolo vtedy mojou starou mašinou
Ozaj a ešte vzhlad postavy s balduranovou helmou.
Napsal: 3.1.2006 23:32
od Kong Bao-tan
Tafif píše:všichni trpaslíci/gnómové mají stejný paperdol, jen drobné rozdíli v povolání.
No a o tom mluvím...jak k tomu přijdou - chudáci malí...
.
.
.
Co by ti řekl Elf na to, že vypaká stejně jako člověk??? He??!!!
Napsal: 3.1.2006 23:41
od Geminy
Kong Bao-tan píše:Co by ti řekl Elf na to, že vypaká stejně jako člověk??? He??!!!
No, myslím, že by ho to moc nepotěšilo

. Takovou krásnou rasu zpodobňovat s něčím tak všedním jako je člověk...

Napsal: 3.1.2006 23:49
od Tafif
Balduranova helma vypadá vážně blbě - nasazená.
Geminy: Nechápu, co je na zajících krásného.
Taky, jestli se nemýlím, se vždycky prohazuje v rukách štít a zbraň, tak že štít je vždy v té bližší.
Napsal: 3.1.2006 23:51
od Kong Bao-tan
Gemini: Já to uváděl jako příklad páč "drobné rasy" se tu netěší velké oblibě. Prostě když řekneš Gnómovi, že vypadá jako trpaslík, pěkně ho tím urazíš. To samé obráceně... No a ejhle - v BG1 vypadají naprosto stejně. Nemluvě o tom, že Gnómky nemají fousy....

Napsal: 4.1.2006 0:43
od Sadako
Paperdolly jsou děsné - v jedničce jsou dosti nerozmanité (ale zase pro lidi a elfy hezké) a ve dvojce sice rozmanité, ale hnusné pro všechny bez rozdílu

Napsal: 4.1.2006 7:08
od Ave
Jak jako že nemáme rádi malé rasy???Já mám v oblibě půlčíky jen si nedovedu představit že malý možná hezký půlčík může mí romanci třeba s nádhernou a vysokou Viconií