Stránka 2 z 4

Napsal: 2.10.2005 10:36
od Firkraag
blind.squirrel píše:Nová česká nafukovací panna? To bylo první, co mne napadlo :-) Teda, napadl mne trochu pikantnější výraz, ale co...
LOL. to snad ne :lol:

Napsal: 2.10.2005 14:38
od CrowX
Dva screeny, ktoré som vyhrabal z adresára v Metal Gear Solid. - kliknite na obrázok ak ho chcete vidieť v plnej mierke.

Koniec Sniper Wolf
Obrázek

Metal Gear Rex
Obrázek

Napsal: 16.7.2006 20:30
od Cozzinnni
Já někde viděl screenshot ze GTA:SA, kde hlavní hrdina drandí na nákupním košíku :lol:
Stejně nejradši mám screenshoty s komentářem :lol:

Napsal: 30.9.2006 23:00
od Adieu
Podruhé jsem rozehrál BG...
Nějakou zvláštní chybou hry se již tak početní koboldi pod Firewine Bridgem respawnovali, dokud mě nepřinutili se vyspat. Ale za tu dobu jejich respawnu jsem dokázal stvořit toto umělecké dílo:
Obrázek

Napsal: 1.10.2006 0:34
od MCZ
Adieu: myslím, že to není chyba, je to jistý designerský "fígl" - kdybys ten dungeon bral z druhé strany (ta jedna vesnice tuším), tak jich tolik není.

Napsal: 1.10.2006 0:56
od Adieu
Ale já šel z Gullikynu. Oni se obnovovali neustále, párkrát dokonce přímo před očima, dokud jsem si neodpočinul - pak zmizeli.

Napsal: 1.10.2006 18:43
od sevencreature
Adieu: No a co? Tohle je tam úplně normální. Jediná nevýhoda je to, že bez modů máš málo místa v inventáři na ty ohnivý šípy :evil: :lol:

Napsal: 2.10.2006 23:38
od Arkhady
Obrázek
povšiměte si prosím té veverky/kočky či co, ta to samozřejmě co? přežila :evil:

Napsal: 12.11.2006 0:47
od Frosty
Zde jest onen vítězný moment z W3 na hard... Resp. cca 12 vteřin, po které se Archimond nemohl dostat ke kruhu :mrgreen:
http://img91.imageshack.us/img91/4159/looolvy4.jpg

Napsal: 12.11.2006 9:44
od Jab
Opravdu nechápu, jak se ně někomu může líbit grafika W3.

Napsal: 12.11.2006 9:51
od Yachiko
Jab píše:Opravdu nechápu, jak se ně někomu může líbit grafika W3.
Ja zase absolútne nechápem ako sa niekomu môže páčiť anime/manga grafika ;-)

Napsal: 12.11.2006 10:22
od Arian
Jab: Nádherná a naprosto parádní - W3 a WoW jsou jediné hry, kde se mě tyhle hranaté kostičky líbí

Frosty: Není kruh moci trochu víc na sever? Čím to, že se ti tam nemohli dostat?

Napsal: 12.11.2006 10:25
od Jab
Yachiko: Já z lásky k manga stylu též nemohu být obviňován.

Arian: Právě. Lepší tvary bych dal dohromady i z lega. No, možná i ten merkur by se osvědčil. :-D

Napsal: 12.11.2006 11:17
od MCZ
Jab: souhlas ;-). Zrovna u strategie (no vlastně i u jiných žánrů) bych měl požadavek, aby šly jednotky dobře rozlišit. Vždyť i Doom měl v tomto směru grafiku mnohem lepší :-D. To na screenu nevidím ani náhodou, spíše to vypadá, jako by se renderovací program zbláznil a vytvořil nějaké bizarní patvary dle své zvrhlé, jedničkonulové libovůle ;-).

Napsal: 12.11.2006 11:26
od CrowX
V tomto prípade by som skôr obviňoval zlý uhol kamery ako samotnú grafiku - podľa mňa mohla kamera zvierať menší uhol medzi "zemou" a "pohľadom" - teraz je takmer kolmá, čo pri bojoch zneprehľadňuje celú situáciu - a keď sa k tomu pridajú ešte "maxi" jednotky typu Archimonde a spol tak človek stratí prehľad úplne - *zasnene - voľná kamera vo W - hmmmm*

edit: resp. uhol kamery sa dá zmenšiť ale za cenu ďalšej neprehľadnosti - takže :cry: