
Deus-Ex
Moderátor: sevencreature
- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Nj to je pravda. Asi jen pro dobrý pocit.
raider: Myslím, že to byly otrávené šipky (pokud tam nebylo více druhů). Během toho jak nepřítel utíkal ho to pořád zasahovalo (tj. škubavé pohyby při běhu
).

raider: Myslím, že to byly otrávené šipky (pokud tam nebylo více druhů). Během toho jak nepřítel utíkal ho to pořád zasahovalo (tj. škubavé pohyby při běhu

[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
Tak som to nainstaloval koly tym sipkam... su tam tieto druhy:
1.obycajne..zabijaju
2.zapalne(svietiace)....osvetluju,ale aj zabijaju
3.uspavacie,resp. ochromujuce ... http://raider.wz.cz/deusex01.jpg
1.obycajne..zabijaju
2.zapalne(svietiace)....osvetluju,ale aj zabijaju
3.uspavacie,resp. ochromujuce ... http://raider.wz.cz/deusex01.jpg
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
raider: To by mě zajímalo, jak budeš nepřátele omračovat "bodcem"
Já jsem hrál Deus Ex jen demo, ale otrávilo mě natolik, že jsem na plnou verzi naprosto rezignoval. Řekněme, že po Thiefovi jsem očekával něco stejně kvalitního
Chtěl jsem se plížit a nezabíjet, ale hra to zrovna nějak nepodporovala, řekl bych 



Já jsem hrál Deus Ex jen demo, ale otrávilo mě natolik, že jsem na plnou verzi naprosto rezignoval. Řekněme, že po Thiefovi jsem očekával něco stejně kvalitního


Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
Bodec sa to sice vola v ceskom preklade,ale s bodanim to nema nic spolocneho.Je to skor el.paralizator- http://raider.wz.cz/deusex02.jpgsevencreature píše:raider: To by mě zajímalo, jak budeš nepřátele omračovat "bodcem"![]()
![]()
![]()
Co sa tyka plizenia.Presiel som to niekolko krat bez zabijania...su tam okamihy kde zabit musis,ale nezabijal som viac ako 1-2x.
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Bodec a kusa (so spravnou municiou) su uvadzane ako nesmrtiace zbrane. Protivnici vyzeraju ako mrtvoly,ale ked na nich prijdes kurzorom tak su oznaceni ako v bezvedomi.Ale ako som povedal,nemusis pouzivat skoro ziadne zbrane.Staci si dobre obhliadnut ,,miesto cinu,, ,vyuzivat tiene, povypinat kamery, nastrazit plynove granaty,prepchat sa cez nejaky kanal,alebo vetraciu sachtu...tato hra je preto tak squela ze ponuka vela moznosti ako sa dostat k cielu.
"Máš štestí,že mám deset kilo podváhu. Jinak už by z tebe byla mrtvá liška."
Myron
Myron
- Ajantis
- Sigil Team
- Příspěvky: 5040
- Registrován: 28.9.2005 22:38
- Bydliště: die beschattete Berge
- Kontaktovat uživatele:
Mně se Deus Ex líbilo fakt moc, jak vývoj postav, tak to, že některé věci, když jste je (ne)udělali, docela zajímavě ovlivnily další průběh hry (falešný mechanik...). Bohužel ta stealth hra nebyla imho úplně dotažená (byť pořád nejlepší co jsem hrál, Thief ještě ne), zabíjet jsem musel... No a stran konce souhlasím s MCZ, či kdo tu kritizoval jejich volbu na poslední chvíli. Zlatý Silent Hill.
Ale největší nevýhoda je v mých očích to, že už předtím vydali o dost lepší hru.... System Shock 2.
MCZ: zdá se mi, že vytýkáš věci, které nejsou vzhledem ke stáří DE úplně oprávněné :-/ např. Red faction je víc než o rok novější
Ale největší nevýhoda je v mých očích to, že už předtím vydali o dost lepší hru.... System Shock 2.
MCZ: zdá se mi, že vytýkáš věci, které nejsou vzhledem ke stáří DE úplně oprávněné :-/ např. Red faction je víc než o rok novější
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Ajantis: Porovnával jsem to s RF kvůli tomu, že RF je obyčejný střílečka, kde stealth mise jsou spíše jen takovým doplňkem, ale přesto zpracovaným celkem obstojně, Deus Ex se dá hrát jako stealth hra celý, ale zpracování tomu moc neodpovídá.
A jen tak mimochodem, srovnával jsem to i s HL, což je pro změnu hra minimálně o rok starší než Deus Ex, vytvořená tehdy v podstatě neznámým týmem Valve a přesto je AI v přestřelkách s vojáky i na dnešní dobu výtečná. Takhle mi jako nejinteligentnější (resp. nejvěrohodnější) nepřátelé v DE přišla ta různá zvířata a mutanti
.
A jen tak mimochodem, srovnával jsem to i s HL, což je pro změnu hra minimálně o rok starší než Deus Ex, vytvořená tehdy v podstatě neznámým týmem Valve a přesto je AI v přestřelkách s vojáky i na dnešní dobu výtečná. Takhle mi jako nejinteligentnější (resp. nejvěrohodnější) nepřátelé v DE přišla ta různá zvířata a mutanti

- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
Ještě bych přidal jedno malé plus Deus-Ex a to je vynikající hudba. 

[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
- Frosty
- Sigilan
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 2.10.2005 17:17
- Bydliště: drsný sever:)
- Kontaktovat uživatele:
ctrl+c ctrl+v 
Mě se líbily vychytávky typu ''bedna kytu'', podezřelý mechanik (bohužel jsem na něj přišel až při druhěm jetí
), návštěva dámských záchodků v UNATCO atd. Potom samozřejmě možnost dojít k cíli několika možnými způsoby, příběh, herní zvraty atd.
Z misí se mi líbila asi druhá návštěva pekelné kuchyně a následné první setkání s MJ12, a základna ovládaná boty.
Co se zbraní týče – pekelně upgradovaná sniperka a pistole – mé nej. kámošky
a ze zbraní na blízko jasně dračí zub (jestli si tedy název pamatuji dobře) Sečteno podtrženo – 4 dohrání a pokaždé jiným herním stylem - paráda 
2 raider: ad to omráčení - první misi jsem nezabil ani jednoho 'teroristu' (všechny jsem 'omráčil' el. obuškem) - jaké bylo mé překvapení, když mě bratr pokáral, že bych se měl v zabíjení mírnit atd.

- omračující šipky to samé. Nehledě na to, že než to s ním šlehlo, tak občas stačil spustit alarm.

Mě se líbily vychytávky typu ''bedna kytu'', podezřelý mechanik (bohužel jsem na něj přišel až při druhěm jetí

Z misí se mi líbila asi druhá návštěva pekelné kuchyně a následné první setkání s MJ12, a základna ovládaná boty.
Co se zbraní týče – pekelně upgradovaná sniperka a pistole – mé nej. kámošky


Imho kdyby se ta energie dobíjela sama, tak už by to bylo myslím o ničem. Už takhle byl JC po výběru těch správných implanátů prakticky nezničitelný a tohle by byo MOC. Energobooti + energet. články bohatě stačily.MCZ píše:- sysmém implantátů, nápad zajímavý, provedení špatné. Lepší by bylo kdyby se energie sama průběžně dobíjela a během hry se zvyšovala její kapacita. Spořivý hráči (mezi něž se třeba řadím) si takhle moc implantátů neužili
2 raider: ad to omráčení - první misi jsem nezabil ani jednoho 'teroristu' (všechny jsem 'omráčil' el. obuškem) - jaké bylo mé překvapení, když mě bratr pokáral, že bych se měl v zabíjení mírnit atd.


- omračující šipky to samé. Nehledě na to, že než to s ním šlehlo, tak občas stačil spustit alarm.
Klacek i kámen kosti zláme, ale bacha na slova, bacha na ně...
- sevencreature
- Sigil Team
- Příspěvky: 7395
- Registrován: 26.9.2005 1:24
- Bydliště: Země
- Kontaktovat uživatele:
Asi takFrosty píše:2 raider: ad to omráčení - první misi jsem nezabil ani jednoho 'teroristu' (všechny jsem 'omráčil' el. obuškem) - jaké bylo mé překvapení, když mě bratr pokáral, že bych se měl v zabíjení mírnit atd.![]()
- omračující šipky to samé. Nehledě na to, že než to s ním šlehlo, tak občas stačil spustit alarm.

Eat all your school, stay in milk, drink your teeth, don't do sleep and get eight hours of drugs.
- MCZ
- Sigil Team
- Příspěvky: 3926
- Registrován: 25.9.2005 1:01
- Bydliště: prázdná plechovka od barvy (černé)
- Kontaktovat uživatele:
Fíha, že to říkáš ty (prostě překvapuješ měKoveras píše:Ještě bych přidal jedno malé plus Deus-Ex a to je vynikající hudba.

Právě proto jsem chtěl i lepší AIFrosty píše:Imho kdyby se ta energie dobíjela sama, tak už by to bylo myslím o ničem. Už takhle byl JC po výběru těch správných implanátů prakticky nezničitelný a tohle by byo MOC. Energobooti + energet. články bohatě stačily.MCZ píše:- sysmém implantátů, nápad zajímavý, provedení špatné. Lepší by bylo kdyby se energie sama průběžně dobíjela a během hry se zvyšovala její kapacita. Spořivý hráči (mezi něž se třeba řadím) si takhle moc implantátů neužili

- Koveras
- Sigilan
- Příspěvky: 1824
- Registrován: 2.10.2005 19:03
- Bydliště: Somewhere in Vault
- Kontaktovat uživatele:
MCZ: Jj v těch klubech byly skvělé. Intro taky nemělo chybu no a při objevení se nepříteli asi v druhé části hry.
btw: Proč tě to překvapuje?
btw: Proč tě to překvapuje?

[img:02a03da0e2]http://koveras19.wz.cz/Neverwinter/NWN.jpg[/img:02a03da0e2]
to Frosty: U té první mise to Paul nejspíš řekne, i když tam bude třeba jen jediná mrtvola a nemusel si jí zabít ty. Stačí dát pistoli Ghunterovi.
Omračující šipky je potřeba mířit přesně na hlavu a nebo napálit dvě. Když dát strážnýmu jednu do těla, tak má většinou dost času spustit alarm a ještě tě zabít.
Omračující šipky je potřeba mířit přesně na hlavu a nebo napálit dvě. Když dát strážnýmu jednu do těla, tak má většinou dost času spustit alarm a ještě tě zabít.
Life's hard, time's short, take it easy, fuck it all!