Stránka 2 z 10
Napsal: 31.1.2006 20:09
od MCZ
Nedá mi to, ještě si musím rýpnout

: tak mě napadá - k čemu je v DE možnost přenášení mrtvol/omráčených? Možná tak pro dobrý pocit. I v takové obyčejné hloupé FPSce jakou byl Red Faction, nepřátelé ve stealth misích aspoň na mrtvoly kolegů reagovaly, v DE nikoli.
Napsal: 31.1.2006 20:55
od Koveras
MCZ: Nj to je pravda. Asi jen pro dobrý pocit.
raider: Myslím, že to byly otrávené šipky (pokud tam nebylo více druhů). Během toho jak nepřítel utíkal ho to pořád zasahovalo (tj. škubavé pohyby při běhu

).
Napsal: 31.1.2006 21:12
od raider
Tak som to nainstaloval koly tym sipkam... su tam tieto druhy:
1.obycajne..zabijaju
2.zapalne(svietiace)....osvetluju,ale aj zabijaju
3.uspavacie,resp. ochromujuce ...
http://raider.wz.cz/deusex01.jpg
Napsal: 31.1.2006 21:16
od sevencreature
Napsal: 31.1.2006 21:40
od raider
Bodec sa to sice vola v ceskom preklade,ale s bodanim to nema nic spolocneho.Je to skor el.paralizator-
http://raider.wz.cz/deusex02.jpg
Co sa tyka plizenia.Presiel som to niekolko krat bez zabijania...su tam okamihy kde zabit musis,ale nezabijal som viac ako 1-2x.
Napsal: 31.1.2006 21:50
od sevencreature
raider: Jj, je mi jasné, že to je debilním překladem
No já jsem si popravdě nebyl nějak moc jistý, jestli ti vojáci byli potom vůbec naživu...
Napsal: 31.1.2006 22:05
od raider
Bodec a kusa (so spravnou municiou) su uvadzane ako nesmrtiace zbrane. Protivnici vyzeraju ako mrtvoly,ale ked na nich prijdes kurzorom tak su oznaceni ako v bezvedomi.Ale ako som povedal,nemusis pouzivat skoro ziadne zbrane.Staci si dobre obhliadnut ,,miesto cinu,, ,vyuzivat tiene, povypinat kamery, nastrazit plynove granaty,prepchat sa cez nejaky kanal,alebo vetraciu sachtu...tato hra je preto tak squela ze ponuka vela moznosti ako sa dostat k cielu.
Napsal: 31.1.2006 22:13
od Ajantis
Mně se Deus Ex líbilo fakt moc, jak vývoj postav, tak to, že některé věci, když jste je (ne)udělali, docela zajímavě ovlivnily další průběh hry (falešný mechanik...). Bohužel ta stealth hra nebyla imho úplně dotažená (byť pořád nejlepší co jsem hrál, Thief ještě ne), zabíjet jsem musel... No a stran konce souhlasím s MCZ, či kdo tu kritizoval jejich volbu na poslední chvíli. Zlatý Silent Hill.
Ale největší nevýhoda je v mých očích to, že už předtím vydali o dost lepší hru.... System Shock 2.
MCZ: zdá se mi, že vytýkáš věci, které nejsou vzhledem ke stáří DE úplně oprávněné :-/ např. Red faction je víc než o rok novější
Napsal: 31.1.2006 22:25
od MCZ
Ajantis: Porovnával jsem to s RF kvůli tomu, že RF je obyčejný střílečka, kde stealth mise jsou spíše jen takovým doplňkem, ale přesto zpracovaným celkem obstojně, Deus Ex se dá hrát jako stealth hra celý, ale zpracování tomu moc neodpovídá.
A jen tak mimochodem, srovnával jsem to i s HL, což je pro změnu hra minimálně o rok starší než Deus Ex, vytvořená tehdy v podstatě neznámým týmem Valve a přesto je AI v přestřelkách s vojáky i na dnešní dobu výtečná. Takhle mi jako nejinteligentnější (resp. nejvěrohodnější) nepřátelé v DE přišla ta různá zvířata a mutanti

.
Napsal: 31.1.2006 23:04
od Koveras
Ještě bych přidal jedno malé plus Deus-Ex a to je vynikající hudba.

Napsal: 1.2.2006 11:04
od Frosty
ctrl+c ctrl+v

Mě se líbily vychytávky typu ''bedna kytu'', podezřelý mechanik (bohužel jsem na něj přišel až při druhěm jetí

), návštěva dámských záchodků v UNATCO atd. Potom samozřejmě možnost dojít k cíli několika možnými způsoby, příběh, herní zvraty atd.
Z misí se mi líbila asi druhá návštěva pekelné kuchyně a následné první setkání s MJ12, a základna ovládaná boty.
Co se zbraní týče – pekelně upgradovaná sniperka a pistole – mé nej. kámošky

a ze zbraní na blízko jasně dračí zub (jestli si tedy název pamatuji dobře) Sečteno podtrženo – 4 dohrání a pokaždé jiným herním stylem - paráda
MCZ píše:- sysmém implantátů, nápad zajímavý, provedení špatné. Lepší by bylo kdyby se energie sama průběžně dobíjela a během hry se zvyšovala její kapacita. Spořivý hráči (mezi něž se třeba řadím) si takhle moc implantátů neužili
Imho kdyby se ta energie dobíjela sama, tak už by to bylo myslím o ničem. Už takhle byl JC po výběru těch správných implanátů prakticky nezničitelný a tohle by byo MOC. Energobooti + energet. články bohatě stačily.
2 raider: ad to omráčení - první misi jsem nezabil ani jednoho 'teroristu' (všechny jsem 'omráčil' el. obuškem) - jaké bylo mé překvapení, když mě bratr pokáral, že bych se měl v zabíjení mírnit atd.

- omračující šipky to samé. Nehledě na to, že než to s ním šlehlo, tak občas stačil spustit alarm.
Napsal: 1.2.2006 13:25
od sevencreature
Frosty píše:2 raider: ad to omráčení - první misi jsem nezabil ani jednoho 'teroristu' (všechny jsem 'omráčil' el. obuškem) - jaké bylo mé překvapení, když mě bratr pokáral, že bych se měl v zabíjení mírnit atd.

- omračující šipky to samé. Nehledě na to, že než to s ním šlehlo, tak občas stačil spustit alarm.
Asi tak

Napsal: 1.2.2006 16:20
od MCZ
Koveras píše:Ještě bych přidal jedno malé plus Deus-Ex a to je vynikající hudba.

Fíha, že to říkáš ty (prostě překvapuješ mě

). Ale máš jinak samozřejmě pravdu, některé tracky (především z těch klubů) do DE dělal Reeves Gabrels, který asi jedenáct let působil po boku Bowieho. Hudba je v DE skutečně povedená.
Frosty píše:MCZ píše:- sysmém implantátů, nápad zajímavý, provedení špatné. Lepší by bylo kdyby se energie sama průběžně dobíjela a během hry se zvyšovala její kapacita. Spořivý hráči (mezi něž se třeba řadím) si takhle moc implantátů neužili
Imho kdyby se ta energie dobíjela sama, tak už by to bylo myslím o ničem. Už takhle byl JC po výběru těch správných implanátů prakticky nezničitelný a tohle by byo MOC. Energobooti + energet. články bohatě stačily.
Právě proto jsem chtěl i lepší AI

, a jinak to dobíjení energie by nemusel probíhat nějak extra rychle.
Napsal: 1.2.2006 16:52
od Koveras
MCZ: Jj v těch klubech byly skvělé. Intro taky nemělo chybu no a při objevení se nepříteli asi v druhé části hry.
btw: Proč tě to překvapuje?

Napsal: 1.2.2006 18:10
od Daemon
to Frosty: U té první mise to Paul nejspíš řekne, i když tam bude třeba jen jediná mrtvola a nemusel si jí zabít ty. Stačí dát pistoli Ghunterovi.
Omračující šipky je potřeba mířit přesně na hlavu a nebo napálit dvě. Když dát strážnýmu jednu do těla, tak má většinou dost času spustit alarm a ještě tě zabít.