Stránka 2 z 5
Napsal: 22.10.2005 14:40
od MCZ
Tak to už je drsné

. Hry jsou prostě napřed před hardwarem (a našimi peněženkami

) ...
Napsal: 9.11.2005 1:15
od Dalucca
No potěš, moje půl roku mladá či spíš stará mašinka se pěkně zapotí, doufám že to pobere i s díram ve zdi prášicí omítkou...

Napsal: 10.11.2005 11:57
od Ajantis
za 5 let se budeme bavit o tom, jak směšné nároky na "dnenší dobu" měl tehdy ten S.T.R.A.C.H. (když jsem tuhle zkratku viděl v LEVELu, zděsil jsem se)

Napsal: 10.11.2005 13:09
od Cammaris
Kdybych tohle viděl v časopise tak ho spálim a přestanu odebírat

Napsal: 11.11.2005 1:08
od Ajantis
Cammaris: Je to tam napsáno na stránce se soutěží o tuhle hru... Snad ale na krabicích v obchodě je ta "původní" anglická verze...?
Napsal: 11.11.2005 8:44
od Vlasák
Ajantis: afaik krabice takové záseky nemá, tam je jen "...zažijte skutečný STRACH."

Ale akronym s.t.r.a.c.h. se myslím objevuje i v recenzi na tiscali - holt, takový humor

(akorát nevím, jak do toho počeštěného akronymu zakódovat First Encounter Assault Recon

)...
Napsal: 12.11.2005 1:09
od Ajantis
Hm, když máš pořádný STRACH, na kodování nemáš ani pomyšlení!

Napsal: 12.11.2005 9:34
od Bender
Tak jsem to rozjel na mém Athlonu 2ghz, Geforce 4 128mb a 512mb ram a bylo to...nečekané. Seklao se to jen ve silně stínoavných místnostech a kde je hodně vody ale zdi se práší až až ale jinak další efekty mám na minimum a stíny vypnuté...krvavá oběť!
Napsal: 15.11.2005 22:53
od yenn
Napsal: 16.11.2005 1:00
od Dalucca

to jo hlavně když se to snažíš rozumě rozběhnout
No ono je to o tom si pohrát s nastavení různých efektů, detaily mrtvol nsížit , vodu snížit, stíny snížit (sic je to škoda ale pokud je to nutné hodně to pomůže). Co ale nechat jsou světelné efekty jsou super;)
Napsal: 30.12.2005 5:27
od yenn
Před chvílí dohráno.
Jest to standartnější akce, než jsem čekal. Že fearovských pasáží oproti demu (které bylo slepencem z různých pasáží hry) ubylo, mě nepřekvapuje, ale že jich bude o tolik méně, to ano. Alespoň poslední dva levely (pohříchu však velmi krátké) v tomto ohledu dojem mírně napravují.
Rozhodně však nemohu říci, že bych se nebavil. Přestřelky jsou atraktivní. AI se jeví velmi dobře. I na třetí nejtěžší obtížnost (to zní lépe než druhá nejlehčí, ne?

) mi nepřátelé občas značně zatopili. Příběh ujde, role Almy je poměrně nečekaná
Summa summarum: kvalitní hra, ale čekal jsem více (asi až moc). 8/10
Btw: herní doba se u mě vyšplhala na cca 30 hodin, takže běžně to bude kolem 15.
Napsal: 30.12.2005 9:29
od Sadako
Hmm, já jsem zatím hrála jen demo - na kompu, co byl zrovna k disposici v rozlišení 800x600 a nejnižší detaily

vypadalo to jako válka pixelů

už se těším, až si to od někoho přesmahnu a zahraji na stroji, který je k tomu přece jen vhodnější

Napsal: 30.12.2005 13:53
od Patejl
Ja to dohral tak pred 3 tejdnama (bylo to od kamarada co mi pujcil Fahrenheint :D ). Mno, pribeh je tak trosku vystrizenej z Kruhu (minimalne inspirace). Konec taky takovej zajimavej (a rozhodne psycho). Me se zdalo, ze tam tech lekavych pasazi zas tak malo nebylo. Hlavne, kdyz na me Alma vybehla po ctyrech jako nejakej pavouk (brr...tak nelidsky to vypadalo), tak mi doma zablikal lustr a ja myslel ze si striknu do textilu.
Mel jsem se hrou jeste vice "psycho" zazitek co mi zabrnkal na nervy. Po dvou-tri hodinove parbe jsem si rekl ze si odpocinu od PC, vstal jsem... a slisel jsem detsky plac

Bejt v tu chvili doma sam tak nevim... Nastesti jsem se od rodicu dozvedel ze sousedum buli dite.

Napsal: 31.12.2005 0:51
od Dalucca
Patejl: jj souhlasím s tebou, "Alma vyběhnutá po čtyrech jako nejakej pavouk" to mě dostalo, vypnula sem komp a roszvítila v celým baráku
Jinak AI fakt velmi slušný. Jediný co je ještě děsivější než chvilkové občasné paranormální zjeveníška jsou nelidské hardwarové nároky

Naštěstí mi to vcelku šlape.
Hlavně světel efekty musí být na max. stojí to za to!!! Po HL2 konečně dobrá FPS-ka

Napsal: 31.12.2005 1:40
od yenn
Já jsem se nejvíce lekl ve chvíli, kdy jsem považoval celou jednotku ATC za mrtvou a náhle na mě jeden vyběhl. Jinak mě něco vyděsilo pouze výjimečně (asi to bude lustrem

), což by mi nevadilo, ovšem celkově byl F.E.A.R. méně napínavý, než jsem čekal.