BG2: ToB: Strážcova tvrz [Watcher's Keep]

Putování jednoho hrdiny po Mečovém pobřeží, které navždy poznamená tvář Faerunu.
Stránky: Baldur's Gate, Baldur's Gate II

Moderátoři: Ajantis, yenn

Odpovědět
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

Většinou ho zabíjím. Sice to není moc RP, ale přijít o takový souboj by byla škoda :-)
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Po všetkom tom, čo zažijem vi WK? všetkých tých miniquestoch, bojoch a etc. ho vždy zabijem... aj o tom či to je RP alebo nie by sa dalo diskutovať... ;-)
Uživatelský avatar
Ajantis
Sigil Team
Příspěvky: 5040
Registrován: 28.9.2005 22:38
Bydliště: die beschattete Berge
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ajantis »

Já jsem ho tedy nikdy nezabil. Nejen proto, že bych to asi nedokázal (:-)), ale hrál jsem to zatím vždy jen "za sebe" a bylo mi to proti mysli.
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Jednou jsem si jej zabít zkusil. Poté jsem loadnul a použil svitek.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Z hlediska dobré postavy se mi zdá nejlepší, provést rituál opravující pouta, domluvit se s Demogorgonem, aby vám otevřel skulinku a Odrenovi pak říci pravdu. Tak zůstane Demogorgon uvězněn a Odren a jeho družina naživu.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Adieu
Sigilan
Příspěvky: 1409
Registrován: 30.1.2006 11:08
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Adieu »

yenn píše:Jednou jsem si jej zabít zkusil. Poté jsem loadnul a použil svitek.
Ts ts ts. Chahopka zabiješ, ale chudinku Demogorgona ne? :-D
"Za život si nic nekoupíš, ty čůzo! Haahahahahahahaahahaa…"
Uživatelský avatar
yenn
Sigil Team
Příspěvky: 3192
Registrován: 24.9.2005 23:13
Bydliště: pod tisíciletým dubem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od yenn »

Adieu: Ukvapený závěr - nenapsal jsem přeci, jak můj pokus dopadl 8-)

Na fiendského prince je Demogorgon opravdu slabý.
Horoskop stojí drachmu a je o drachmu předražený. [Quintus Ennius]
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Razfallow píše:...tak zůstane Demogorgon uvězněn a Odren a jeho družina naživu.
Mno ono keď ho zabijem rovno a nič-netušiacemu Odrenovi poviem, že je po ňom tiež nie je z hĹadiska dobrej postavy nič zvláštne ;-)
Uživatelský avatar
Razfallow
Dabus
Příspěvky: 1373
Registrován: 24.9.2005 22:54
Bydliště: Sigil
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Razfallow »

Yachiko píše:
Razfallow píše:...tak zůstane Demogorgon uvězněn a Odren a jeho družina naživu.
Mno ono keď ho zabijem rovno a nič-netušiacemu Odrenovi poviem, že je po ňom tiež nie je z hĹadiska dobrej postavy nič zvláštne ;-)
Pokud si to dobře pamatuji, tak démona nelze na Materiální sféře zabít, pouze ho vypudit zpět do sféry, ze které přišel.
Zabitím mu dáváš šanci se za čas vrátit.
Naposledy upravil(a) Razfallow dne 22.10.2006 0:05, celkem upraveno 1 x.

Kód: Vybrat vše

IF
  Detect([SPAMMER])
THEN
    RESPONSE #100
             ReallyForceSpell(WIZARD_POWER_WORD_KILL,LastSeenBy(Myself))
END
[/size]
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

Raz: Áno o tom viem, ale nemyslím keď si to tak vezmeš, že by bol Demogorgonov návrat tak ľahko možný.... i keď jeden nikdy nevie - každopádne myslím, že "dobrodružný pud" nenechá hrdinu mojich parametrov :-D živý Dmeogorgon na pokoji :-D
Uživatelský avatar
drake127
Sigil Team
Příspěvky: 2358
Registrován: 24.9.2005 22:28
Bydliště: Jihlava, Czech Republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drake127 »

Stejně jako se malé ryby pouští zpět do vody, aby se z nich později stal lepší úlovek ...
Žralok, který štěká, nekouše.
Uživatelský avatar
Yachiko
Sigilan
Příspěvky: 3144
Registrován: 24.9.2005 23:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yachiko »

drake127 píše:Stejně jako se malé ryby pouští zpět do vody, aby se z nich později stal lepší úlovek ...
No toto sa dá zobrať aj doslovne... :-D
Uživatelský avatar
AlieN
Sigilan
Příspěvky: 2932
Registrován: 4.10.2005 13:31
Bydliště: Zlín, Brno, Praha a tak podobně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AlieN »

drake127 píše:Stejně jako se malé ryby pouští zpět do vody, aby se z nich později stal lepší úlovek ...
Heh, to by před Watchers Keep mohly být tábory nabušených hrdinů co by čekaly až se Demogorgon zase respawnuje :lol:
(on by se sice určitě neobjevoval ve Watchers Keep, ale to je jedno)
Uživatelský avatar
Killdozer
Sigilan
Příspěvky: 463
Registrován: 23.10.2005 15:13
Bydliště: Friendly Arm Inn
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Killdozer »

drake127 píše:Stejně jako se malé ryby pouští zpět do vody, aby se z nich později stal lepší úlovek ...
tak mě napadlo, že by mohlo bejt drsný, kdyby byl modul, ve kterém se teleportuješ do DGovy domovské sféry abys ho dorazil :twisted:
je hezké, když se lidé spojí jako řetěz.. je ale krásné, když se spojí jako kroužková košile...

http://www.immortalfighters.net
Draci doupe ponetu
Uživatelský avatar
Syneth
Sigilan
Příspěvky: 118
Registrován: 21.10.2006 16:56
Bydliště: Out ov thy sight...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Syneth »

trochu som sa dival dajme tomuze si v prvej miestnosti 3 patra s kompasom tak choj podla kompasu... EESSSSWNNN a po ceste ziska vsetky 3 kamene
a na demilicha je najlepsia past na kouzla= donekonecna...
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Baldur's Gate I & II“