Stránka 12 z 44
Napsal: 16.4.2007 0:05
od Morty
vidis, u mna je to z bojovych jedine hranicar>lucistnik
kazdy ma svoj styl... jeden ti moze povedat, ze si mas zobrat napriklad hranicara a kit lucistnik, lebo s tym odstrelis vsetko z peknej dialky... ale ja som viac zbehly NWN, nez v BG, cize tu by som uz miesal edicie... skratka u mna vyhrava lucistnika a basta! palacha som skusal, pjekne sa mi s nim kosilo, skoda, ze len v NWN... vravim, BG nieje moj styl

Napsal: 16.4.2007 8:16
od Alak
no hej ale cital som niekde ze hraniciar je dobry ked che clovek hrat 2zbrane ake ma vyhody okrem toho ze tam moze dat 3body _
Napsal: 16.4.2007 15:46
od Morty
ano, ale s dvoma zbranami je to masaker az od tretej edicie... v ADnD je to take pol na pol... aspon u mna... napriklad v NWN1, 2, alebo IWD2(v poslednych dvoch staci partak, vlastne v IWD2 nemas na vyber, tam su vsetci partaci

) tam sa ti strasne oplati hranicar s dvomi zbranami... nvm ake ma bonusy v BG2, tam som za neho(ten kit) nehral, preto mam na neho take skreslene nazory, ale v tychto hrach ho mam odskusaneho a ma cestne miesto vedla zaklinaca... cize moje dve najoblubenejsie postavy-zaklinac a hranicar...
viem, ze co sa tyka tretej edicie, dostavas automaticky featy na obranu dvoma zbranami a utok...
teraz som narychlo zapol BG2 a nikde tam nevidim kit pre hranicara co sa tyka boja s dvomi zbranami... len stopar(takyh rogue ranger), lucistnik a pan seliem(a ten je zasa nachylny ku zvieratam)...
Napsal: 15.5.2007 20:32
od Kalach
Pls cem sa len uistit paladin nemoze dosiahnut u niakej zbrane uplnu specializaciu? To len bojovnici ale paladin ee.. Je to tak?
Napsal: 15.5.2007 20:34
od Mecker
Ano je.
Napsal: 15.5.2007 20:39
od Kalach
A sak to staci nie? Predsa je lepsi paladin nez bojovnik nie? A uplna specializacia sa lisi len tym ze ked je uplna napr. na dlhych mecoch tak su tam nejake bonusove zranenia nie?
Napsal: 15.5.2007 21:02
od Mecker
No nevím jestli je paladin lepší než bojovník. Paladin může navíc odvracet nemrtvé a od 9. úrovně může kouzlit kněžská kouzla. A ještě má zvláštní schopnosti: najdi zlo, ochrana před zlem a přiložení rukou (v BG2 i jiné, podle specializace). Ale bojovník má 4 sady zbraní. A co se týče toho největšího mistroství tak určitě větší zranění, ale zdá se mi i více útoků za kolo, ale to si nejsem přesně jist.
Fighter mage
Napsal: 22.7.2007 19:23
od SleepingShaman
ahoj všem co tomu rozumí víc než já. takže ahoj všem. Začal jsme tedka hrát BG a musim uznat že je to faqt super hra, ale po pár neúspěšných pokusech jsem si chtěl vytvořit fighter/mage. Gnóm je na to prej dobrej, tgak jsem rozjel gnoma. Ale ouha, já nemužu kouzlit dokud mám brnění. Jak se tedy s takovou postavou hraje, jaký je styl hraní za ni? navíc by mi pomohlo kdyby bylo nějaký jako lehký brnění ve kterém bych mohl kouzlit... díky za váš čas.
PS: nejsem žádnej jouda

Napsal: 22.7.2007 19:36
od Yachiko
SleepingShaman: Už sa to tu niekoľkokrát riešilo, stačí sa rozhliadnuť, ale ja som už zvyknutý na to, že väčšina nových návštevníkov a rádoby nejoudov nedisponuje orgánmi zraku. Takže brnenie v pravidlách druhej AD&D edície primárne zabraňuje kúzleniu arkánnych, teda magických kúziel, čiže preto Tvoj F/M nedokáže kúzliť. Avšak existuje pár výnimiek a to sú Elfie krúžkové zbroja akéhokoľvek očarovania a Zbroj spievajúcej čepele, ktoré však s najväčšou pravdepodobnosťou získaš až neskôr v hre. Zatiaľ - pokiaľ máš platinovú edíciu BG2 - by som odporúčal navštíviť Dobrodruhov krámek na Waukeeninej promenáde, kde by obchodníčka Deidre mala mať skvelú vec pre mágov akýchkoľvek kitov a multipovolaní - Róbu Vecny, ktorá jednak mierne funguje ako brnenie a hlavne znižuje dobu zosielania kúziel. Avšak pokiaľ máš v družine "čistého" mága ako Edwina, je lepšie ju dať jemu. No a štýl hrania za magicko-bojovnícke multipovolanie? Myslím, že smelo môžem konštatovať, že je to pravdepodobne najsilnejšie povolanie do bojov vôbec. Snáď ešte F/T/M ho na vyšších úrovniach vďaka backstabu teoreticky môže tromfnúť. Kľúčom je sa naučiť využívať dobre obranné bojové kúzla - na najnižších úrovniach "Zbroj", potom dlho-predlho "Kamennú kožu" a neskôr snáď aj "Ochranu pred magickými zbraňami" a ďalej protikúzelné ochrany, ktoré v spojení s prvým spomínaným tipom, dokážu Tvoju postavu na kratšiu dobu pri vhodnom zvolení úplne imunizovať voči zraneniu, čo z nej sraví pri bojovníckych bonusoch ku THAC0 vražednú mašinu...
Napsal: 22.7.2007 23:31
od Mecker
No, v ToB je to jednoduché- hrát čistě za zloděje a je vše vyřešené AC kolem -26, thaco-6, kouzlení, pasti ..., co víc chtít, nač dělat nějaká multi povolání?
Napsal: 23.7.2007 1:13
od Bhaall
Proč no kvůli rozmanitosti

dohrát se to dá za kohokoliv i z slabýma statama, ale třeba kombinace T/M je krásně RP, nebo Bitevní kněz tj. F/C...prostě je to zábavnější IMHO...než furt jen řezat/kouzlit/prorážet ledviny

Napsal: 23.7.2007 12:51
od sevencreature
Napsal: 23.7.2007 15:48
od Teron
U mě je to bojovník. Neomezený arzenál a nabroušené svaly. Na to si rád hraju.
Napsal: 23.7.2007 16:00
od Isair
Paladin hlavne diky meci svaty mstitel v iwd2 mne ale celkem stve ze odmita odmeny:D(mimo tema) a pak asi zaklinac.
Napsal: 23.7.2007 16:30
od Mecker
Musíš mu dát taky nějakou rychlou zbaň a ne nějaký obouručák, zdá se mi že jsem měl 3 nebo 4 útoky za kolo, ale už to jistě nevím a thaco vyřeší lektvary síly obrů... A s tím kouzlením jsem to myslel pochopitelně ze svitků. No nevím mě se za něj hrálo skvěle, prošel jsem s nim celý ToB sám (i když s odřenýma ušima).