Stránka 12 z 21

Napsal: 20.9.2006 4:23
od nuke
Yachiko : alebo ja nemám. Ale ozaj. Aby som nezabudol. Nedávno som dokončil Oblivion. Moja prvá TES hra, čo som prešiel do konca a moc sa mi páčila. Akurát teraz nevidím v dohladnej dobe nič nové k dokončeniu.
Nová práca a ak vydržím do piatka, tak aj mesiac pitia takmer nonstop mi na čase strávenom hraním moc nepridajú :twisted:

Napsal: 20.9.2006 10:37
od Frosty
Yachiko píše:Frosty... posledná strana tejto diskusie = 4 Tvoje príspevky o ukončení nejakej hry/hier... to asi máš dosť "hráčske" obdobie... :-D
JJ, a to mě toho ještě spousta čeká 8-)

Napsal: 11.10.2006 19:21
od CrowX
167 - PainKiller - dohrané so zaťatými zubami - hrozná nuda - P. by mohol by dobrou hrou nebyť neschopných autorov, ktorí nedokázali urobiť lepšie lokácie, zaujímavejšie zbrane, vyvarovať sa hlúpych arkádových prvkov atď - P. je hra pre ľudí, ktorí sa chcú pri hraní nudiť - občas poteší iba dobrá hudba (naozaj iba občas) a boss-fighty - ale tiež to nie je nič extra - jediným dobrým prvkom v P. je systém save-ov ( :lol: ). 6,5/10 :-?

Napsal: 11.10.2006 20:18
od sevencreature
V mých očích je Painkiller parádní střílečka. Nádherná grafika, zábavný systém Tarotových karet - hlavně nutnost plnit různé podmínky pro jejich získávání, různé fígle (typu vypadávání ceností z těl nepřátel pokud na ně používáte Killer), zvýšená obtížnost v datadisku a nádherní bossové :-P

Příjemná hra na odreagování a IMO výborná koupě 8-)

Edit: AlieN: Ale dá, a mnohem víc, než jen 2 hodiny 8-)

Napsal: 11.10.2006 20:24
od AlieN
jj, výborná hra na odreagování, nic víc nic míň. Z daného subžánru (běžím, střílím) asi to nejlepší co si můžeš koupit.
Ale strávit u toho víc než 2 hodiny v kuse se taky nedá.

Napsal: 11.10.2006 23:41
od CrowX
7c - nesúhlasím - veľmi výrazne mi napríklad vadia jednotlivé lokácie - dej by sa mal akože odohrávať v očistci a nakoniec v pekle - ale čo tam robia napríklad doky alebo nejaké mestá tak tomu nechápem - proste takto si "očistec" teda nepredstavujem - ďalej väčšina nepriateľov je stále to isté iba s inou grafikou - karty - ja som ich používal iba v boss-fightoch v normálnych bojoch veľmi zriedka (hral som na druhej obtiažnosti) - a to ani nehovorím ako veľmi ma štvali secret locations - väčšinu som ani nehľadal - proste nuda. :hand: :snooty:

Napsal: 12.10.2006 0:15
od AlieN
CrowX píše:7c - nesúhlasím - veľmi výrazne mi napríklad vadia jednotlivé lokácie - dej by sa mal akože odohrávať v očistci a nakoniec v pekle - ale čo tam robia napríklad doky alebo nejaké mestá tak tomu nechápem - proste takto si "očistec" teda nepredstavujem
Nepřemýšlej u toho ;-)
CrowX píše: - ďalej väčšina nepriateľov je stále to isté iba s inou grafikou -
mě přišli většinou docela rozdílní :think:
CrowX píše:karty - ja som ich používal iba v boss-fightoch v normálnych bojoch veľmi zriedka (hral som na druhej obtiažnosti)
Já používal většinou ty permanentně púsobící, jen na bosy jsem občas vzal něco jiného.
CrowX píše:- a to ani nehovorím ako veľmi ma štvali secret locations - väčšinu som ani nehľadal - proste nuda. :hand: :snooty:
Souhlas, ty mě taky štvaly, stejně jako ve všech ostatních hrách kde jsou (díky nim jsem taky nenašel všechny karty)

Napsal: 8.11.2006 7:15
od Noir
Painkiller - základ neuveriteľnej nudy. Hral som to len preto, lebo som nemal nič iné.... Ľahké, jednoduché... Jediná príjemná vec bola atmosféra, ale inak by som tú hru nedal do predaja....

Ja som prešiel 60-70 hier.

Napsal: 20.11.2006 0:43
od nuke
Po dlhej dobe si pridávam ďalšiu dokončenú hru a tou je parádna The Thing. Keď sa človek prenesie cez dosť technických chýb, tak z toho vychádza celkom atmosférická hra, ktorá však bohužial nevydrží na dlho. Ja som ju prešiel za cca 5 hodín.

Napsal: 23.11.2006 9:25
od Frosty
No - dnes dohraný Splinter Cell: Pandora Tomorrow ve mě zanechal zvláštní pocit.
Ač mě hra bavila, místy (asi 2x) jsem měl pocit, jako kdyby k úplnosti 'příběhu' chyběla jedna celá mise. V každém případě mne ale Sam nezklamal - je to prostě masér :D Ale jedno rýpnutí bych přeci jen měl - jakto, že superagent schopný lézt po ocelovém laně - silném jako jeho paže - bez přírazu, viset 5 minut za jednu ruku na trubce apod. - neumí plavat..? :twisted: :snooty:
Jinak oproti předchozímu dílu přibylo pár nových pohybů, zlepšilo se i celkové ovládání a Samovi schopnosti se také rozrostli o - téměř cheterskou dovednost - pískání :lol:
Stejně jako u předchozího dílu i zde jsem měl nefalšovanou radost z každé pasti, kterou jsem odhalil dříve než po loadu 8-) i když Samovi demoliční schopnosti nebyly vždy 100%ní.. Cesty kterými se dát byly opět div ne nakresleny na podlaze, ale způsobů jak přes jednotlivé úseky projít bylo vždy vícero, takže se žádný svazující pocit nekonal... Tedy krom jedné chvíle, kdy jsem si chtěl cestu ukrátit přes vodu :-x
Jen ta hrací doba mohla být o nějakou tu misi nebo dvě delší :-|

Sečteno podtrženo 7,5/10

Napsal: 4.12.2006 22:08
od Frosty
NFS Carbon.
Včera okolo 15h jsem to nainstaloval a pak že to na chvlilku otestuji... Mno - vstával jsem od toho dnes ve 3 ráno s 68% dokončeností :-D Po příchodu z práce jsem sedl a dohrál. Tedy první výtka bude směřovat k délce.. Pár závodů navíc by to skutečně ještě sneslo. Ovšem to je z mínusů téměř vše :)
Hra se vine ve velmi příjemném a svižném tempu. Odpadl zde totiž jeden nešvar z dílů předchozích a to X-kolové nekonečné a unavující okruhy. Zde jsou vždy maximálně 2 kola.. Pokud v NFSU2 bylo 'serepetiček' - které odváděli pozornost od závodů - příliš, v Most Wanted zase až moc málo, tak zde je ten poměr myslím tak akorát. Policie a honičky s ní, už tu nehrají hlavní roli a občasné šarvátky tak působí skutečně jen jako zpestření (i když - kam se hrabou všichni závodníci s bossem dohromady na policejní vozy a řidiče od 3 pátrací skupiny výše :D) Z nového prvku - 'parťáků' - jsem párkrát použil maximálně blockera. Skauta jsem využil jednou a 80% všech kolizí bylo potom právě s ním :roll:
Jako velké + beru vylepšení systému driftu. Konečně se to dá jezdit tak, jak to můžeme vidět v instruktážních videích předchozích dílů :D
I když tedy léty zažraného způsobu driftování z 1 a 2 dílu nebylo tak snadné se zbavit. Ale po pár závodech kdy soupeři končili se 70k a já s 6k bodů, jsem celkem rychle vystřízlivěl. Velký masakr jest potom downhill drift kdy z 50% délky tratě vlastně nevidíte svodidla :twisted: Škoda, že nebylo použito střídání noci a dne.
Mno a jinak Porsche Carrera GT rulezz :mrgreen:

8/10

Napsal: 4.12.2006 22:52
od AlieN
Frosty: To je fajn, už nějakou dobu se mi to válí na disku a já pořád rozmýšlel jestli to má cenu instalovat nebo ne.
Takže jak dohraju Fable (což asi nebude nijak dlouho trvat) tak se do něj pustím
(a pak si dám Dark Messiaha - už jen to demo je skvělé a co teprve plná)

Napsal: 5.12.2006 9:30
od Frosty
AlieN: mno je to + - MW v novém hávu. Jen tam odpadla ta nutnost ničit a honit se s xy policejními auty kvůli dalšímu postupu (tedy ne že by mi tohle v MW nějak vadilo :twisted:). Je to taková příjemná záležitost na jeden den 8-) Dobrá dobrá - pro hračičky asi na dýl :D Já se bez mučení přiznám, že jsem nezkouknul ani 1/4 vinylů co tam byla a preferoval jsem jednoduchý jednobarevný styl občas s nějakým kontrastem disků apod.
Ono díky stálé tmě toho stejně při závodu na autě moc vidět není, takže se hračičkové mohou kochat jedině tak v garáži. V té mi jen dost vadilo, že při výběru jakéhokoliv dílu, pokud se člověk přepnul na náhled a pak se vráil, tak příslušnou sekci s tím kterým dílem musel hledat znovu. Asi i proto jsem se s tím 'lookem' moc nepáral ;)
Obrázek
Obrázek

Napsal: 5.12.2006 9:54
od AlieN
Frosty: Já MW nehrál, takže málo změn oproti němu mi nevadí.
Se vzhledem aut jsem si nejvíc vyhrál v U1, tam jsem byl achopný měnit vizáž auta i do každého druhého závodu. V U2 mě už to tak moc nebavilo, ale za to může dílem také nedostatek peněz ve hře a nutnost při tom objíždět celé město.

Napsal: 20.12.2006 10:46
od necrotising_
Před chvíli No One Lives Forever 2.